Bändikeskusteluista

Tällä palstalla on lähiaikoina esiintynyt paljon häiriköintiä erästä/eräitä bändejä kohtaan, joka aiheuttaa paljon päänvaivaa ja turhaa ajankulua sekä minulle, että niille ihmisille jotka minua ystävällisesti auttavat ilmoittaessaan asiattomista viesteistä. Toki porilaisista bändeistä saa tälläkin palstalla keskustella, mutta yksi aloitus riittänee siihen vallan mainiosti ja musiikilla on omakin palstansa. Tästä lähtien en ala poistamaan yksittäisiä asiattomia viestejä bändikeskusteluista vaan jos niitä tehdään useampia aloituksia niin poistan ne joissa on eniten asiattomuuksia.

Jos samasta IP-osoitteesta huomataan tulevan useita häirikköviestejä tai linja palstalla jatkuu samanlaisena niin aletaan vetämään vielä tiukempaa linjaa asiassa ja sitten saattaa jo bannejakin alkaa tulemaan. Pinnani on pitkä, mutta ei loputon.

58

5803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Webmaster

      Kiitos Riina tästä.

      • sun kanssas

        kiitos, kiitos ,kiitos, siis ällöttävää lässytystä itse pääpirun kaverilta. Mee nyt jo johonkin mihin aurinko ei paista


      • Ootko ihan terve?
        sun kanssas kirjoitti:

        kiitos, kiitos ,kiitos, siis ällöttävää lässytystä itse pääpirun kaverilta. Mee nyt jo johonkin mihin aurinko ei paista

        Kuka on pääpiru? Pääpiru taitaa olla sellainen henkilö, joka v*ttuilee nimettömänä tuoden julki toisten henkilöllisyyksiä, aloittelee häirikköviestejä ja ulisee, jos kaikki eivät olekaan myötämielisiä omalle toiminnalleen. Taidat olla itse kotoisin sieltä minne aurinko ei paista.


    • Rechargeable

      tääl on monta kun bannit tarttis. Joten...

    • Kiitoksia

      Riina että olet ottanut asiaksesi tämän!

    • kiitos riina

      Parempi näin varmasti, kiitos.

      • Taipalmaa

        Viitsiikö joku hieman valaista miksi viestini poistetaan ???? Älypäät älkää vaivautuko !


      • liekeisä
        Taipalmaa kirjoitti:

        Viitsiikö joku hieman valaista miksi viestini poistetaan ???? Älypäät älkää vaivautuko !

        buahahahahaaaaa


    • santra767

      ainakin erään bändin sivuilla on vähemmän mairittelevaa mainosta suomi24:sta...ja kyse juuri tästä.

      • snoobi

        eräänä päivänä. Oli kirjoitettu tästä palstasta aika pahaan sävyyn. Jokainen tavallaan ja tyylillään.
        Riinan kommenttiin sen verran, Että suomessa on kuitenkin vielä laki sananvapaudesta ja jos joku on bändin pistänyt pystyyn eikä kestä arvostelua, niin siitä kuitenkaan ei tarvi "bannata" ketään. Jos jokainen bändi nostaisi tuollaisen haloon, niin hitsi tämä maa olisi aivan sekaisin. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä ole tarvekkaan. Jokaisella on oma musamakunsa, mutta kyllä olisi kaikki lakituvassa jos jokaisesta nousisi tuollainen "älämölö".
        Sen ymmärrän jos mennään nimillä kirjoitettuna henk.koht. niin sehän on jo herjausta. Mutta jokaisen bändin pitäisi kestää arvostelu...niin hyvä kuin huono. Ja koittaa sitten pistää paremmaksi.


      • on mielestäni

        aivan eri asia kuin asiallinen ruodinta ja palaute.Sehän on aivan tervettä ja sen täytyy jokainen kestää ja luulisin että kestääkin.Se on totta että kaikkia ei voi missän nimessä miellyttää,aivan mahdotonta.Mutta toivotaan että keskustelun taso tulisi säilymään täälläkin asiallisena,ei se voi olla niin vaikeeta.


      • snoobi
        on mielestäni kirjoitti:

        aivan eri asia kuin asiallinen ruodinta ja palaute.Sehän on aivan tervettä ja sen täytyy jokainen kestää ja luulisin että kestääkin.Se on totta että kaikkia ei voi missän nimessä miellyttää,aivan mahdotonta.Mutta toivotaan että keskustelun taso tulisi säilymään täälläkin asiallisena,ei se voi olla niin vaikeeta.

        keskustelua seurasin, niin ei siinä kyllä varmaankaan ollut kyse häiriköinnistä vaan arvostelusta. Mutta jokainen tavallaan ja tyylillään.


      • ,,,,,
        on mielestäni kirjoitti:

        aivan eri asia kuin asiallinen ruodinta ja palaute.Sehän on aivan tervettä ja sen täytyy jokainen kestää ja luulisin että kestääkin.Se on totta että kaikkia ei voi missän nimessä miellyttää,aivan mahdotonta.Mutta toivotaan että keskustelun taso tulisi säilymään täälläkin asiallisena,ei se voi olla niin vaikeeta.

        miten ihmeessä täältä kautta "häiriköidään" jotakin bändiä??????!
        Kysymys: kannattaako täällä roikkua ja lukea näitä äly-vapaita keskusteluja ???!


      • mieltä kanssasi
        on mielestäni kirjoitti:

        aivan eri asia kuin asiallinen ruodinta ja palaute.Sehän on aivan tervettä ja sen täytyy jokainen kestää ja luulisin että kestääkin.Se on totta että kaikkia ei voi missän nimessä miellyttää,aivan mahdotonta.Mutta toivotaan että keskustelun taso tulisi säilymään täälläkin asiallisena,ei se voi olla niin vaikeeta.

        Olisi kiva tietää, ovatko nämä ns. palautteen antajat käyneet antamassa palautettaan oikeissakin kohteissa, eli bändien kotisivuilla, vai onko siinä kohtaa tullut rohkeuden puute? On helppoa toitottaa täällä ties mitä, siihen ei paljoa rahkeita tarvita.

        Jokunen asiallinen kommentti (negat./posit.) mielestäni mahtui noihin poistettuihin bändikeskusteluihin, mutta suurin osa tuntui jonkun kapisen koiran valitukselta. Rakentavaa, hyödyttävää, järkevää? Oksentamista voi harrastaa ilman nettiäkin, vai voiko?

        Toisinaan tuntuu, että asiallisen keskustelun ja rakentavan kritiikin antaminen kasvottomana on täysin mahdotonta. Kasvotusten tilanne onkin täysin toinen.


      • sairastaa ip:tä
        mieltä kanssasi kirjoitti:

        Olisi kiva tietää, ovatko nämä ns. palautteen antajat käyneet antamassa palautettaan oikeissakin kohteissa, eli bändien kotisivuilla, vai onko siinä kohtaa tullut rohkeuden puute? On helppoa toitottaa täällä ties mitä, siihen ei paljoa rahkeita tarvita.

        Jokunen asiallinen kommentti (negat./posit.) mielestäni mahtui noihin poistettuihin bändikeskusteluihin, mutta suurin osa tuntui jonkun kapisen koiran valitukselta. Rakentavaa, hyödyttävää, järkevää? Oksentamista voi harrastaa ilman nettiäkin, vai voiko?

        Toisinaan tuntuu, että asiallisen keskustelun ja rakentavan kritiikin antaminen kasvottomana on täysin mahdotonta. Kasvotusten tilanne onkin täysin toinen.

        ni on vaikea puhua kasvotusten, eikös?


      • ja tämäkö täällä auttaa?
        sairastaa ip:tä kirjoitti:

        ni on vaikea puhua kasvotusten, eikös?

        ip-sairaus on siiskö sairaus, kun on pakko jättää oman ip-tunnuksensa yrjö-jälkiä joka paikkaan, eikä pysty hoitamaan asioita ihmisten kanssa suoraan -puhelimitse, sähköpostitse jne. ?


      • ):):
        sairastaa ip:tä kirjoitti:

        ni on vaikea puhua kasvotusten, eikös?

        ip on paha, sama suomeks ihmispelkotila, pelottavaa varmaankin


      • miten ip liittyy bändi
        ):): kirjoitti:

        ip on paha, sama suomeks ihmispelkotila, pelottavaa varmaankin

        keskusteluun?


      • liki 10 keskustelua
        ,,,,, kirjoitti:

        miten ihmeessä täältä kautta "häiriköidään" jotakin bändiä??????!
        Kysymys: kannattaako täällä roikkua ja lukea näitä äly-vapaita keskusteluja ???!

        Ehkä siten, jos tänne toistuvasti ilmestyy eri aloitusten alle täysin samaa kaavaa toistavia tekstejä, joissa linkitetään tietty kotisivu tänne ja haukutaan perään aina samalla tyylillä, lopuksi vielä vitsaillen miksi on itse menty linkittämään kotisivut tänne - vaikka linkittäjä on aina samaa kaavaa toistava nettihäirikkö.... oletettavaa on, että jossain kohdin vastinetta tulee häiriköintiin tavalla tai toisella. Tällainen toiminta on systemaattista nettihäiriköintiä. Toisten ihmisten henkilötietoja sisältävää materiaalia linkittäessä, voisi jokainen katsoa peiliin, olisikohan aiheellista miettiä hieman. Tällaiset "sankarit" itse piilottautuvat kasvottomien nimimerkkien taakse... Luuseritoimintaa vai mitä? Älyvapaita keskusteluja ei todella ole pakko lukea, mutta vielä vähemmän niitä on pakko kirjoittaa. Aina on joku, joka seuraa tällaisiakin palstoja ja kertoo eteenpäin, etköhän itsekkin kiinnostuisi, jos sinusta ja tekemisistäsi toistuvasti jauhettaisiin huttua? Kyllä minä ainakin kiinnostuisin.


      • eräs bändi ?!? eikös?
        liki 10 keskustelua kirjoitti:

        Ehkä siten, jos tänne toistuvasti ilmestyy eri aloitusten alle täysin samaa kaavaa toistavia tekstejä, joissa linkitetään tietty kotisivu tänne ja haukutaan perään aina samalla tyylillä, lopuksi vielä vitsaillen miksi on itse menty linkittämään kotisivut tänne - vaikka linkittäjä on aina samaa kaavaa toistava nettihäirikkö.... oletettavaa on, että jossain kohdin vastinetta tulee häiriköintiin tavalla tai toisella. Tällainen toiminta on systemaattista nettihäiriköintiä. Toisten ihmisten henkilötietoja sisältävää materiaalia linkittäessä, voisi jokainen katsoa peiliin, olisikohan aiheellista miettiä hieman. Tällaiset "sankarit" itse piilottautuvat kasvottomien nimimerkkien taakse... Luuseritoimintaa vai mitä? Älyvapaita keskusteluja ei todella ole pakko lukea, mutta vielä vähemmän niitä on pakko kirjoittaa. Aina on joku, joka seuraa tällaisiakin palstoja ja kertoo eteenpäin, etköhän itsekkin kiinnostuisi, jos sinusta ja tekemisistäsi toistuvasti jauhettaisiin huttua? Kyllä minä ainakin kiinnostuisin.

        Ja heidän kotisivujaan on linkitetty tänne...Sehän on vaan mainosta heidän bändille. He myös itse mainostavat bändiään, näytti keskustassa olevan heidän julisteitaan.Ja mistä nyt tiedät kuka niitä sivuja linkittää?
        Sinun mielestäsi tämä kyseinen on nettihäirikkö ?!?
        Haukut näitä sankareita kun he piiloutuvat kasvottomien nimimerkkien taakse. Mitä itse teet? Et omaakaan nimeä laittanut. eli luuseritoimintaa, vai mitä?

        Tämäkin keskustelu alkoi jo rauhoittumaan, mutta sinulla taitaa pikku kutina olla vielä, jos hieman saisi lisää vettä myllyyn.


      • sinua häiritsee
        eräs bändi ?!? eikös? kirjoitti:

        Ja heidän kotisivujaan on linkitetty tänne...Sehän on vaan mainosta heidän bändille. He myös itse mainostavat bändiään, näytti keskustassa olevan heidän julisteitaan.Ja mistä nyt tiedät kuka niitä sivuja linkittää?
        Sinun mielestäsi tämä kyseinen on nettihäirikkö ?!?
        Haukut näitä sankareita kun he piiloutuvat kasvottomien nimimerkkien taakse. Mitä itse teet? Et omaakaan nimeä laittanut. eli luuseritoimintaa, vai mitä?

        Tämäkin keskustelu alkoi jo rauhoittumaan, mutta sinulla taitaa pikku kutina olla vielä, jos hieman saisi lisää vettä myllyyn.

        Siinä taitaa ollakin pienoinen ero, jos joku itse mainostaa omaa tuotettaan, tai jos toistetaan samaa herjauslinjaa. Häirikön tietää toimintatavastaan.

        Jos olisin kirjoittanut tänne jonkun nimen ja arvostellut häntä tai linkittänyt jonkun kotisivut ja antanut sitten palautetta, varmasti olisinkin kirjoittanut omalla nimelläni. Tällaisessa keskustelussa se ei ole tarpeen, vaikka se sinua taitaisi kiinnostaa. Häiritseekoö sinua kovinkin, kun keskustelu ei pysy toivomallasi linjalla, etkä edes tiedä keiden kaikkien syytä se on? Sinuun taisi henkilökohtaisesti vain osua tuo häirikkö juttu kun näet siitä vaivaa, muussa tapauksessa en usko että sinun pitäisi puolustautua.


      • siinä sitten on?!?
        sinua häiritsee kirjoitti:

        Siinä taitaa ollakin pienoinen ero, jos joku itse mainostaa omaa tuotettaan, tai jos toistetaan samaa herjauslinjaa. Häirikön tietää toimintatavastaan.

        Jos olisin kirjoittanut tänne jonkun nimen ja arvostellut häntä tai linkittänyt jonkun kotisivut ja antanut sitten palautetta, varmasti olisinkin kirjoittanut omalla nimelläni. Tällaisessa keskustelussa se ei ole tarpeen, vaikka se sinua taitaisi kiinnostaa. Häiritseekoö sinua kovinkin, kun keskustelu ei pysy toivomallasi linjalla, etkä edes tiedä keiden kaikkien syytä se on? Sinuun taisi henkilökohtaisesti vain osua tuo häirikkö juttu kun näet siitä vaivaa, muussa tapauksessa en usko että sinun pitäisi puolustautua.

        Hehän ovat itse julkisuutta hakeneet, samoin kuin monet muut artistit. Jos jokainen artisiti nostaisi tälläisen haloon kun annetaan palautetta, niin ei hyvää päivää. Jos ei kestä kritiikkiä niin kannattaa laittaa "pillit pussiin".

        Eikä minua häiritse yhtään, enhän edes kyseistä bändiä tiedä. Täällä olevasta linkistä kävin kuuntelemassa, enkä tykännyt.

        Se on tietysti tälläisten "artisti maksaa" kohdalla, että negatiivinen kritiikki käy pahasti itsetunnolle.


      • Kuka artisti?
        siinä sitten on?!? kirjoitti:

        Hehän ovat itse julkisuutta hakeneet, samoin kuin monet muut artistit. Jos jokainen artisiti nostaisi tälläisen haloon kun annetaan palautetta, niin ei hyvää päivää. Jos ei kestä kritiikkiä niin kannattaa laittaa "pillit pussiin".

        Eikä minua häiritse yhtään, enhän edes kyseistä bändiä tiedä. Täällä olevasta linkistä kävin kuuntelemassa, enkä tykännyt.

        Se on tietysti tälläisten "artisti maksaa" kohdalla, että negatiivinen kritiikki käy pahasti itsetunnolle.

        http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

        Palutteella ja kritiikillä on oma paikkansa silti.


      • 1234..
        Kuka artisti? kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/ohje/#saannot

        Palutteella ja kritiikillä on oma paikkansa silti.

        nostaa taas päätäääään, nää jutut taitaa olla sefun heiniä, ei sun, tosin taidat niin luulla, käytkö ohjeistamassa myös muita keskusteluja vai onko tää vaan niin läheinen aihe


      • mitään luule
        1234.. kirjoitti:

        nostaa taas päätäääään, nää jutut taitaa olla sefun heiniä, ei sun, tosin taidat niin luulla, käytkö ohjeistamassa myös muita keskusteluja vai onko tää vaan niin läheinen aihe

        mä tiedän. Haittaako sua jotenkin suomi24: ohjeet? Tai jos niitä johonkin joku linkittää? Aika outo tapaus olet. Haittaako sua ihan kaikki mikä ei sano omiin viesteihisi hyvä hyvä? Taidat olla aikalainen riidan haastaja ja pirttihirmu, oot ehkä sama henkilö kun eräissä muissakin keskusteluissa ja foorumeilla on törmännyt näihin ohjeisiin?

        No, jos siitä riemusi saat... Tapa sekin päivänsä viettää. Mä en nyt ehdi enempää sinuun aikaani kuluttaa, haasta itseksesi.


      • tytö84

        minkä pändin?


      • voi että...
        tytö84 kirjoitti:

        minkä pändin?

        Vai mitä? Karvanen setä.


      • tytö84
        voi että... kirjoitti:

        Vai mitä? Karvanen setä.

        edellee mikä pändi ?


      • jumalauta verta
        tytö84 kirjoitti:

        edellee mikä pändi ?

        klyyvaristas?


      • oho,oho,oho
        jumalauta verta kirjoitti:

        klyyvaristas?

        oho,huiiii


    • Puhut asiaa vihdoin.....

      Myönnän että olen sinua joskus haukkunut,mutta toivottavasti nyt alat poistella asiattomia viestejä rankemmalla kädelä!Jos poistelisit viestejä rankalla kädellä niin ehkä nämä häiriköt lopettaisivat häiriköinnin koska huomaisivat että häirikkö viestit ei täällä kauaa pysy...

      Palsta paremmaksi kerta laakista!!!

      • hyvää päivää...

        Hitto, kun ottaa päähän asianosaisten puolesta, että tänne kommentoivat asioista ja taustoista mitään tietämättömät.

        Kyseessähän on "vanhat" kaverit, joille on tullut henkilökohtaisia riitoja ja joukkoon mahtuu pari henkisesti epätasapainoista, joten soppa on valmis. Kyse ei siis ole bändin arvostelusta tai kritiikin sietämisestä, vaan selkeästi henkilöön/henkilöihin kohdistuvasta kiusanteosta - keinolla millä hyvänsä.

        Ongelmien ytimenähän on lähestulkoon vain ja ainoastaan kaksi henkilöä, jotka käyvät oman hyvänolontunteidensa pönkityskeskusteluja myös irc-galleriassa omilla sivuillaan. On surullista lukea myös sieltä, että ovat ottaneet päätehtäväkseen toimia kuin ala-asteikäiset konsanaan. Samalla kummastuttaa myös se, etteivät he näe toistensa läpi, kuinka puukottavat myös toinen toistaan selkään aina tilanteen salliessa.

        On sääli, että ovat niin kipeitä ihmisiä henkisesti, etten uskalla kirjoittaa omalla nimelläni, sillä tällä tekstillä otan samalla tietoisen riskin siitä, että laittavat tämänkin viestin noiden kiusattujen "syyksi" ja kirjoittamaksi.

        Koittakaa hankkia elämäänne sisältöä ja keskittykää vaikkapa perheisiinne, jotka myös kärsivät käytöksestänne - tästä olen varma.


      • Vähän
        hyvää päivää... kirjoitti:

        Hitto, kun ottaa päähän asianosaisten puolesta, että tänne kommentoivat asioista ja taustoista mitään tietämättömät.

        Kyseessähän on "vanhat" kaverit, joille on tullut henkilökohtaisia riitoja ja joukkoon mahtuu pari henkisesti epätasapainoista, joten soppa on valmis. Kyse ei siis ole bändin arvostelusta tai kritiikin sietämisestä, vaan selkeästi henkilöön/henkilöihin kohdistuvasta kiusanteosta - keinolla millä hyvänsä.

        Ongelmien ytimenähän on lähestulkoon vain ja ainoastaan kaksi henkilöä, jotka käyvät oman hyvänolontunteidensa pönkityskeskusteluja myös irc-galleriassa omilla sivuillaan. On surullista lukea myös sieltä, että ovat ottaneet päätehtäväkseen toimia kuin ala-asteikäiset konsanaan. Samalla kummastuttaa myös se, etteivät he näe toistensa läpi, kuinka puukottavat myös toinen toistaan selkään aina tilanteen salliessa.

        On sääli, että ovat niin kipeitä ihmisiä henkisesti, etten uskalla kirjoittaa omalla nimelläni, sillä tällä tekstillä otan samalla tietoisen riskin siitä, että laittavat tämänkin viestin noiden kiusattujen "syyksi" ja kirjoittamaksi.

        Koittakaa hankkia elämäänne sisältöä ja keskittykää vaikkapa perheisiinne, jotka myös kärsivät käytöksestänne - tästä olen varma.

        Mutta asiaa...


      • että, sinä sitten
        hyvää päivää... kirjoitti:

        Hitto, kun ottaa päähän asianosaisten puolesta, että tänne kommentoivat asioista ja taustoista mitään tietämättömät.

        Kyseessähän on "vanhat" kaverit, joille on tullut henkilökohtaisia riitoja ja joukkoon mahtuu pari henkisesti epätasapainoista, joten soppa on valmis. Kyse ei siis ole bändin arvostelusta tai kritiikin sietämisestä, vaan selkeästi henkilöön/henkilöihin kohdistuvasta kiusanteosta - keinolla millä hyvänsä.

        Ongelmien ytimenähän on lähestulkoon vain ja ainoastaan kaksi henkilöä, jotka käyvät oman hyvänolontunteidensa pönkityskeskusteluja myös irc-galleriassa omilla sivuillaan. On surullista lukea myös sieltä, että ovat ottaneet päätehtäväkseen toimia kuin ala-asteikäiset konsanaan. Samalla kummastuttaa myös se, etteivät he näe toistensa läpi, kuinka puukottavat myös toinen toistaan selkään aina tilanteen salliessa.

        On sääli, että ovat niin kipeitä ihmisiä henkisesti, etten uskalla kirjoittaa omalla nimelläni, sillä tällä tekstillä otan samalla tietoisen riskin siitä, että laittavat tämänkin viestin noiden kiusattujen "syyksi" ja kirjoittamaksi.

        Koittakaa hankkia elämäänne sisältöä ja keskittykää vaikkapa perheisiinne, jotka myös kärsivät käytöksestänne - tästä olen varma.

        aikuisena päätit puuttua asiaan vaikka et ole asianomainen. Onko sinulla kovakin kutina päästä mukaan?
        Oletko kenties ammatiltasi niin pätevä, että voit tehdä diagnoosin siitä kuka on epätasapainossa ja kuka ei?
        Jos noilla kahdella on kivaa irc-galleriassa, niin miksi se sinua häiritsee? Haluaisitko mukaan keskusteluun? Kovin olit ollut aktiivinen ottaessasi selvää muista ihmisistä?
        Ja ihan vielä tänne tulit kertomaan huomioistasi. Kätevää, toden totta.
        mistä tiedät,että heidän perheet kärsii? Onko sinulla fiksuna ihmisenä siihen perusteita.
        Mitä tämä sinun kirjoituksesi oli? Sitä aikuista käytöstäkö?`
        Luehan tekstisi uudelleen ja varsinkin tuo loppu tuosta elämän hankkimisesta.


      • ...sen verran,
        että, sinä sitten kirjoitti:

        aikuisena päätit puuttua asiaan vaikka et ole asianomainen. Onko sinulla kovakin kutina päästä mukaan?
        Oletko kenties ammatiltasi niin pätevä, että voit tehdä diagnoosin siitä kuka on epätasapainossa ja kuka ei?
        Jos noilla kahdella on kivaa irc-galleriassa, niin miksi se sinua häiritsee? Haluaisitko mukaan keskusteluun? Kovin olit ollut aktiivinen ottaessasi selvää muista ihmisistä?
        Ja ihan vielä tänne tulit kertomaan huomioistasi. Kätevää, toden totta.
        mistä tiedät,että heidän perheet kärsii? Onko sinulla fiksuna ihmisenä siihen perusteita.
        Mitä tämä sinun kirjoituksesi oli? Sitä aikuista käytöstäkö?`
        Luehan tekstisi uudelleen ja varsinkin tuo loppu tuosta elämän hankkimisesta.

        että:

        - Ymmärrän yrityksesi "pussittaa" noita hoitoalan henkilöstöön kuuluvia asianosaisia lauseellasi "Oletko kenties ammatiltasi niin pätevä, että voit tehdä diagnoosin siitä kuka on epätasapainossa ja kuka ei?"

        - Joudun tuottamaan nyt Teletappimaan asukkaille pettymyksen kertomalla, että tunnen teidät jokaisen henkilökohtaisesti, mutta en ole päivääkään opiskellut mitään hoitoalaa. Tosin tuonkaltaista ammattiosaamista ei tähän diagnosointiin ole koskaan kohdallanne tarvittu.

        - En halua olla enää kanssanne missään tekemisissä, kun olen nähnyt miten paljon voitte tosianne satuttaa eli en ole kiinnostunut keskustelemaan kanssanne ircissä, enkä muuallakaan. (Onneksi tuttavuutemme on aikanaankin ollut sitä tasoa, etten joutunut yhdeksi uhreista.)

        - Muihin kysymyksiisi saanet vastauksen tuosta, että tunnen teidän jokaisen.

        - Tämä keskustelu päättyköön osaltani tähän. Voithan toki käyttää energiaasi välillä nyt siihen, että koitat keksiä kuka olen. Mutta varo haukkumasta vääriä henkilöitä, ole siis varma asiastasi. Minä kun nimittäin voin olla varma siitä, että sinä et minua "tunnista". ;-)


      • Sinunkin kannattaisi
        ...sen verran, kirjoitti:

        että:

        - Ymmärrän yrityksesi "pussittaa" noita hoitoalan henkilöstöön kuuluvia asianosaisia lauseellasi "Oletko kenties ammatiltasi niin pätevä, että voit tehdä diagnoosin siitä kuka on epätasapainossa ja kuka ei?"

        - Joudun tuottamaan nyt Teletappimaan asukkaille pettymyksen kertomalla, että tunnen teidät jokaisen henkilökohtaisesti, mutta en ole päivääkään opiskellut mitään hoitoalaa. Tosin tuonkaltaista ammattiosaamista ei tähän diagnosointiin ole koskaan kohdallanne tarvittu.

        - En halua olla enää kanssanne missään tekemisissä, kun olen nähnyt miten paljon voitte tosianne satuttaa eli en ole kiinnostunut keskustelemaan kanssanne ircissä, enkä muuallakaan. (Onneksi tuttavuutemme on aikanaankin ollut sitä tasoa, etten joutunut yhdeksi uhreista.)

        - Muihin kysymyksiisi saanet vastauksen tuosta, että tunnen teidän jokaisen.

        - Tämä keskustelu päättyköön osaltani tähän. Voithan toki käyttää energiaasi välillä nyt siihen, että koitat keksiä kuka olen. Mutta varo haukkumasta vääriä henkilöitä, ole siis varma asiastasi. Minä kun nimittäin voin olla varma siitä, että sinä et minua "tunnista". ;-)

        olla aivan varma, ette nyt haukkuisi väärää puuta.
        Mikä on teletappi maan asukas ja miten se tähän liittyy. Pikkusiskoni kyllä katsoo teletappeja ja tiedän että ne ovat animaatio olentoja.
        Mutta miten se voi liittyä näihin. Ei jymmärrä.

        Mutta se kenelle kirjoituksesi oli tarkoitettukkin niin tuskin hänkään haluaa olla sinunkaan kanssasi tekemisissä.

        Aikuistukaa nyt jo kaikki ja lopettakaa tämä touhunne.

        Täällä olisi riinalle taas putsaamista.


      • hah haa
        Sinunkin kannattaisi kirjoitti:

        olla aivan varma, ette nyt haukkuisi väärää puuta.
        Mikä on teletappi maan asukas ja miten se tähän liittyy. Pikkusiskoni kyllä katsoo teletappeja ja tiedän että ne ovat animaatio olentoja.
        Mutta miten se voi liittyä näihin. Ei jymmärrä.

        Mutta se kenelle kirjoituksesi oli tarkoitettukkin niin tuskin hänkään haluaa olla sinunkaan kanssasi tekemisissä.

        Aikuistukaa nyt jo kaikki ja lopettakaa tämä touhunne.

        Täällä olisi riinalle taas putsaamista.

        "Mutta se kenelle kirjoituksesi oli tarkoitettukin niin tuskin hänkään haluaa olla sinunkaan kanssasi tekemisissä."

        Niin, sinähän sen tiedät.


      • sitten näin?
        ...sen verran, kirjoitti:

        että:

        - Ymmärrän yrityksesi "pussittaa" noita hoitoalan henkilöstöön kuuluvia asianosaisia lauseellasi "Oletko kenties ammatiltasi niin pätevä, että voit tehdä diagnoosin siitä kuka on epätasapainossa ja kuka ei?"

        - Joudun tuottamaan nyt Teletappimaan asukkaille pettymyksen kertomalla, että tunnen teidät jokaisen henkilökohtaisesti, mutta en ole päivääkään opiskellut mitään hoitoalaa. Tosin tuonkaltaista ammattiosaamista ei tähän diagnosointiin ole koskaan kohdallanne tarvittu.

        - En halua olla enää kanssanne missään tekemisissä, kun olen nähnyt miten paljon voitte tosianne satuttaa eli en ole kiinnostunut keskustelemaan kanssanne ircissä, enkä muuallakaan. (Onneksi tuttavuutemme on aikanaankin ollut sitä tasoa, etten joutunut yhdeksi uhreista.)

        - Muihin kysymyksiisi saanet vastauksen tuosta, että tunnen teidän jokaisen.

        - Tämä keskustelu päättyköön osaltani tähän. Voithan toki käyttää energiaasi välillä nyt siihen, että koitat keksiä kuka olen. Mutta varo haukkumasta vääriä henkilöitä, ole siis varma asiastasi. Minä kun nimittäin voin olla varma siitä, että sinä et minua "tunnista". ;-)

        Olen seurannut tätä keskustelua, tämä sinunkin vuodatuksesi on bändi osiossa, joten kirjoituksista ymmärtää näin:
        Olipa kerran kaveruksia joilla oli bändi, bändi hajosi ja jokainen lähti omille tahoilleen.
        Nyt nämä kaverukset tappelee keskenään täällä suomi24:lla.

        Sitten tässä joukossa on pari häiriintynyttä jotka tätä soppaa sekoittaa, Sitä en ole saanut selville, että kuuluvatko nämä nyt tähän bändiin?
        Ja on hoitoalan henkilöitä tässä sopassa ja joku ketä ei ole opiskellut hoitoalaa!!! Joka tuntee kaikki mutta ei halua olla tekemisissä! Mutta kuitenkin pystyy tekemään diagnoosin tästä häiriintyneestä tyypistä. just joo.

        Ja sitten on tämä teletappimaan asukas! Hänestä et paljon kertonut, mutta nyt jotenkin hänkin liittyy tähän joukkoon mahtavaan.

        aika tarina... kerrothan lisää kun keksit tähän satuun jatkoa =))))


      • summarum
        sitten näin? kirjoitti:

        Olen seurannut tätä keskustelua, tämä sinunkin vuodatuksesi on bändi osiossa, joten kirjoituksista ymmärtää näin:
        Olipa kerran kaveruksia joilla oli bändi, bändi hajosi ja jokainen lähti omille tahoilleen.
        Nyt nämä kaverukset tappelee keskenään täällä suomi24:lla.

        Sitten tässä joukossa on pari häiriintynyttä jotka tätä soppaa sekoittaa, Sitä en ole saanut selville, että kuuluvatko nämä nyt tähän bändiin?
        Ja on hoitoalan henkilöitä tässä sopassa ja joku ketä ei ole opiskellut hoitoalaa!!! Joka tuntee kaikki mutta ei halua olla tekemisissä! Mutta kuitenkin pystyy tekemään diagnoosin tästä häiriintyneestä tyypistä. just joo.

        Ja sitten on tämä teletappimaan asukas! Hänestä et paljon kertonut, mutta nyt jotenkin hänkin liittyy tähän joukkoon mahtavaan.

        aika tarina... kerrothan lisää kun keksit tähän satuun jatkoa =))))

        Kirjoitusten perusteella ymmärtäisin, että kaikki johtuu jonkun bändin hajoamisesta, josta johtuen jotkut käyvät laittamssa tasaisesti aloituksia, joissa haastavat riitaa hajonneen bändin jäsenten uusille bändeille. Eli olisiko kyse vanhan bändin faneista / bändäreistä, jostakin tällaisesta?


      • Ymmärrä, mutta
        summarum kirjoitti:

        Kirjoitusten perusteella ymmärtäisin, että kaikki johtuu jonkun bändin hajoamisesta, josta johtuen jotkut käyvät laittamssa tasaisesti aloituksia, joissa haastavat riitaa hajonneen bändin jäsenten uusille bändeille. Eli olisiko kyse vanhan bändin faneista / bändäreistä, jostakin tällaisesta?

        loogisesti ajateltuna se taitaa olla näin.
        Joku kiusaa jotakuta ja nämä jotkut sitten käy ihan kuumana.

        Ja sitten on näitä hoitohenkilöitä ja ei hoitohenkilöitä sekä teletappimaan asukas.

        Onko naurettavampaa kuultu?!?

        Tätä lisää, hitsi tätä seuraan hyvin mielelläni, kyllä omat murheet on pieniä kun vertaa,että jonkun elämässä on näitä häiriintyneitä jotka pitää hauskaa irc-galleriassa ihan kahdestaan ja on kaikkia sekopäitä soppaa keittämässä. Ja paikalla vielä kummittelee teletappi...Hah haa =)))


      • Hah haa
        Ymmärrä, mutta kirjoitti:

        loogisesti ajateltuna se taitaa olla näin.
        Joku kiusaa jotakuta ja nämä jotkut sitten käy ihan kuumana.

        Ja sitten on näitä hoitohenkilöitä ja ei hoitohenkilöitä sekä teletappimaan asukas.

        Onko naurettavampaa kuultu?!?

        Tätä lisää, hitsi tätä seuraan hyvin mielelläni, kyllä omat murheet on pieniä kun vertaa,että jonkun elämässä on näitä häiriintyneitä jotka pitää hauskaa irc-galleriassa ihan kahdestaan ja on kaikkia sekopäitä soppaa keittämässä. Ja paikalla vielä kummittelee teletappi...Hah haa =)))

        Oikeasti aika naurettavaa koko tällainen keitos, vaikka tuskin niitä sitten naurattaa, jotka joutuvat häiriköidyksi tavan takaa.

        Onneksi voi vaan lukaista ja jatkaa sitten omia mukavia juttuja, ihan hengästyttäisi elää tuollaisessa sopassa, anteeksi vain ja osanotto niille, jotka siihen joutuvat. Teille toivon rauhallisempaa loppuvuotta.


      • siis...
        Ymmärrä, mutta kirjoitti:

        loogisesti ajateltuna se taitaa olla näin.
        Joku kiusaa jotakuta ja nämä jotkut sitten käy ihan kuumana.

        Ja sitten on näitä hoitohenkilöitä ja ei hoitohenkilöitä sekä teletappimaan asukas.

        Onko naurettavampaa kuultu?!?

        Tätä lisää, hitsi tätä seuraan hyvin mielelläni, kyllä omat murheet on pieniä kun vertaa,että jonkun elämässä on näitä häiriintyneitä jotka pitää hauskaa irc-galleriassa ihan kahdestaan ja on kaikkia sekopäitä soppaa keittämässä. Ja paikalla vielä kummittelee teletappi...Hah haa =)))

        ...yrittävät pussittaa hoitoalan henkilöitä? Mielikuva pakkopaidoista karanneista teletapeista juoksemassa hoitajien perässä tyhjät sarkaperunasäkit käsissä muodostui juuri.

        Teletubbies, onko se sähköisiä aaltoja pitkin levittäytyvä keuhkoperäinen tauti? Hah haa


      • hah haa
        siis... kirjoitti:

        ...yrittävät pussittaa hoitoalan henkilöitä? Mielikuva pakkopaidoista karanneista teletapeista juoksemassa hoitajien perässä tyhjät sarkaperunasäkit käsissä muodostui juuri.

        Teletubbies, onko se sähköisiä aaltoja pitkin levittäytyvä keuhkoperäinen tauti? Hah haa

        Onko hoitoalan henkilöiden ja ei hoitoalalle kuuluvien kamala houre nähdä teletappeja huurteisen illan päätteeksi?


      • On irc-galleriassa
        hyvää päivää... kirjoitti:

        Hitto, kun ottaa päähän asianosaisten puolesta, että tänne kommentoivat asioista ja taustoista mitään tietämättömät.

        Kyseessähän on "vanhat" kaverit, joille on tullut henkilökohtaisia riitoja ja joukkoon mahtuu pari henkisesti epätasapainoista, joten soppa on valmis. Kyse ei siis ole bändin arvostelusta tai kritiikin sietämisestä, vaan selkeästi henkilöön/henkilöihin kohdistuvasta kiusanteosta - keinolla millä hyvänsä.

        Ongelmien ytimenähän on lähestulkoon vain ja ainoastaan kaksi henkilöä, jotka käyvät oman hyvänolontunteidensa pönkityskeskusteluja myös irc-galleriassa omilla sivuillaan. On surullista lukea myös sieltä, että ovat ottaneet päätehtäväkseen toimia kuin ala-asteikäiset konsanaan. Samalla kummastuttaa myös se, etteivät he näe toistensa läpi, kuinka puukottavat myös toinen toistaan selkään aina tilanteen salliessa.

        On sääli, että ovat niin kipeitä ihmisiä henkisesti, etten uskalla kirjoittaa omalla nimelläni, sillä tällä tekstillä otan samalla tietoisen riskin siitä, että laittavat tämänkin viestin noiden kiusattujen "syyksi" ja kirjoittamaksi.

        Koittakaa hankkia elämäänne sisältöä ja keskittykää vaikkapa perheisiinne, jotka myös kärsivät käytöksestänne - tästä olen varma.

        Toimii kuin ala-aste ikäiset konsanaan ja sitten puukottavat toisiaan selkään, mutta ei kumpikaan huomaa sitä..heko heko...oletko nyt hei ihan terve?


      • teletapit
        siis... kirjoitti:

        ...yrittävät pussittaa hoitoalan henkilöitä? Mielikuva pakkopaidoista karanneista teletapeista juoksemassa hoitajien perässä tyhjät sarkaperunasäkit käsissä muodostui juuri.

        Teletubbies, onko se sähköisiä aaltoja pitkin levittäytyvä keuhkoperäinen tauti? Hah haa

        vähän tuollaisia ihme epeleitä =)


      • Jaaaaaaaa

        Palsta paremmaksi?
        Tätä jutustelua on luettu eniten, tänne on kirjoitettu eniten(huom! poistetut)
        Itse luet ja seuraat joka armas päivä keskustelua tällä palstalla.
        Vieläpä kirjoittelet tänne.
        Siis tässähän palstassa on jotain mikä sua kiinnostaa ja antaa sisältöä elämään.
        Ettet vain olisi jäänyt koukkuun tähän nettikirjoitteluun. Kun sen on niin lapsellista ja eihän se nyt aikuiselle sovi?


      • musta kylki kummallakin
        Jaaaaaaaa kirjoitti:

        Palsta paremmaksi?
        Tätä jutustelua on luettu eniten, tänne on kirjoitettu eniten(huom! poistetut)
        Itse luet ja seuraat joka armas päivä keskustelua tällä palstalla.
        Vieläpä kirjoittelet tänne.
        Siis tässähän palstassa on jotain mikä sua kiinnostaa ja antaa sisältöä elämään.
        Ettet vain olisi jäänyt koukkuun tähän nettikirjoitteluun. Kun sen on niin lapsellista ja eihän se nyt aikuiselle sovi?

        Taisit kirjoittaa sattumalta itsestäsi.


      • tekstiä kun
        musta kylki kummallakin kirjoitti:

        Taisit kirjoittaa sattumalta itsestäsi.

        noi kaverukset jotka kiusaa toisiaan, hoitoalan henkilöt ja ei hoitoalaa opiskellut ja teletapit....Oletkos nyt ottanut jotain liikaa tai liian vähän? Parasta tietysti tässä kaikessa on se että sulla on hauskaa.


      • Hauskaa pitää olla
        tekstiä kun kirjoitti:

        noi kaverukset jotka kiusaa toisiaan, hoitoalan henkilöt ja ei hoitoalaa opiskellut ja teletapit....Oletkos nyt ottanut jotain liikaa tai liian vähän? Parasta tietysti tässä kaikessa on se että sulla on hauskaa.

        Sullakin vois olla hauskempaa, jos et koittaisi niin kovin analysoida kaikkea. Tämä on vain elämää. Nuo höpinäsi ovat toden totta ihmeellisiä, enkä ymmärrä miksei minulla voisi olla hauskaa, itkeäkkö pitäisi? Näitä viestejä lukiessa on väkisinkin hauskaa.


      • kädelä

        Vastuu on kuulijan korvassa, kritiikki on vain osa "elämää"

        Taitaa olla parasta kansanhuvia tämä netissä roikkuminen ja kirjoituksiin takertuminen

        Niin juuri, koitahan jo ymmärtää ja ota nyt pois se "pylly tyynyltä"


    • pori-rock

      Joku avaa keskustelun otsikolla Porin paras bändi. Keskusteluun otetaan osaa. Joku mainitsee erään bändin, seuraava keskustelija ei tiedä bändistä mitään. Joku ystävällisesti linkittää tämän bändin kotisivut tänne, jotta keskustelija joka ei tiennyt bändiä, pääsee siihen tutustumaan. Bändi tai joku muu taho vetää herneet nenään. Näinkö se meni? Eikö bändien kotisivujen tarkoitus ole tulla esille?

      • kirjoitus ylempää

        otsikko "voi hyvää" ja nimimerkki "päevää", niin tiedät mistä täällä puhutaan.


      • ei taida olla enää

        ihan pikku asia kysymyksessä!


      • pori-rock
        ei taida olla enää kirjoitti:

        ihan pikku asia kysymyksessä!

        Ymmärsinkö oikein että jonkun bändin vanhat ja nykyiset jäsenet täällä tappelee?


      • ymmärrätkö
        pori-rock kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein että jonkun bändin vanhat ja nykyiset jäsenet täällä tappelee?

        "Lueppa tuo"


      • voi hyvää päivää teksti
        pori-rock kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein että jonkun bändin vanhat ja nykyiset jäsenet täällä tappelee?

        Kyse ei ole oikeastaan edes tappelusta vaan parin henkilön pyrkimyksestä siihen.

        Riittävän monta aloitusta kun samalla käsikirjoituksella laittaa, niin oletettavasti saa jossain kohdin vastinettakin siihen. Ja kun näin käy, sitten alkaa suuri poru, että mitä tänne kirjoitellaan. Vaikka sitä nimenomaan haetaan. Siinä sulle mulder vähän elämän kevättä myös.


      • lainkaan pieni
        ei taida olla enää kirjoitti:

        ihan pikku asia kysymyksessä!

        asia. Sekavasta tekstistä päätellen jollain on ny pahan kerran pääppä pettämässä.


    • kuvassa oikella

      Muistan kun Yö / Mamba / Dingo tulivat, niin silloin vasta juttua riitti !

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2232
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1735
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      383
      1715
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      114
      1069
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      98
      1059
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      897
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe