Reuters ja Ilta-Sanomat uutisoivat Lordin tulevasta Amerikan valloituksesta. Bändi lähtee kuitenkin nöyränä Amerikkaan, sillä rapakon takana vain harva tuntee bändin.
Linkki Reutersin uutiseen:
http://today.reuters.com/news/articlenews.aspx?type=musicNews&storyID=2007-02-24T002730Z_01_N23330047_RTRIDST_0_MUSIC-LORDI-DC.XML
Linkki Ilta-Sanomien uutiseen:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1326951
Lordi valloittamaan Amerikkaa
5
400
Vastaukset
- Lordi alaarm
Lordi esiintyi MTV Europe Music awardsissa. Hitsi. Menestyis vaan. Kiva ois kattoa niiden ilmeitä, jotka vähätteli niitä.
- kyseessä kun oli
MTV EUROPE music awards, joka ei jenkeissä näkynyt.
Mutta hienoa, että Lordi saa vihdoinkin amerikoissa levyn ulos.
Tiedän että pohjois-amerikassa on paljon faneja vuosien varrelta jotka ovat tätä odottaneet. - lordi alaarm
kyseessä kun oli kirjoitti:
MTV EUROPE music awards, joka ei jenkeissä näkynyt.
Mutta hienoa, että Lordi saa vihdoinkin amerikoissa levyn ulos.
Tiedän että pohjois-amerikassa on paljon faneja vuosien varrelta jotka ovat tätä odottaneet.Eiintyihän siellä esim Snoop Dogg ja pari muuta. Ja Justin Timberlake juonsi.
- ei näy muualla
lordi alaarm kirjoitti:
Eiintyihän siellä esim Snoop Dogg ja pari muuta. Ja Justin Timberlake juonsi.
kuin euroopassa, eli ei jenkeissä.
siellä näkyy MTV, ei MTV Europe. - Miss Madness
ei näy muualla kirjoitti:
kuin euroopassa, eli ei jenkeissä.
siellä näkyy MTV, ei MTV Europe.Se itse EMA show näkyi myös Amerikassa. Niin mä oon asian ymmärtänyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656655
- 562008
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441872- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481154Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511105Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917