Miten VR:n aikataulut voisivat paremmin toimia kuin nytttenkään?
VR lupaa... Tuohon tekisi mieli jatkaa ...mutta ei kuitenkaan tee sitä.
VR:n aikataulut.
5
1717
Vastaukset
- hyvin toimii.
Kyllä itellä on aivan hyvin ainakin nettiaikataulut toimineet. Voisihan niitä ehkä
jotenkin parantaa, mutta ite pärjään näillä. - pelaavat
Piti oikein käydä VR: sivuilla. Pikku opettelun jälkeen väittäisin aikataulujen ja oheispalveluiden olevan asiallisia. Pitääkö joka asiasta valittaa.
- taulut
toimii muttei pidä.
- veturin puskurin alla....
on aina joku autonropponen, etenkin pohjanmaalla.
- on varma
että henkilö joka on laatinut paikallisjuna aikataulu ei ole koskaan itse käyttänyt junaa. Esim.junalla Kirkkonummi - Pitäjänmäki. Suoraan et pääse vaan joudut vaihtamaan juna Leppävaarassa. Kun Kirkkonummi juna tulee Leppävaaraan niin samaan aikaa lähtee A-juna Helsinkiin. Miksi ei jatkojuna voisi lähteä 15 min myöhemmin niin jopa vanhukset kerkisivät junalla. Nämä junat eivät tule samalle kohtaan vaan toinen raiteelle 1 ja toinen minne sattuu.Näin odotusaikaa on vähintäin 20min mutta päivällä jopa tunnin. Seiso sitten asemalla talvella tuulessa ja pakkasessa ja ole onnelinen koska minä säästään luontoa en käytä oma autoa. Paskat minä ainakin käytän oma auto kun Stadiin lähden, saastutan oiken mielelläni jos kerran julkiset aikataulut ovat tehty näin typerästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1761704
- 921588
- 691543
- 80924
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6915- 68861
- 59835
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes160773