..hiihtolomalla. Miten teillä? Mummi ja ukki vaan loukkaantuvat herkästi, jos lapsenlapset ei halua sinne.
15v ei lähde
2
978
Vastaukset
- hilpeot
Teinit ovat sellaisia. Mikään ei kiinnosta, mikään ei huvita ja kaikki on yhtä paskaa. Muistan itsekkin että en halunnut sukulaisia hirveästi tapailla teininä, mutta nyt myöhemmällä iällä harmittaa, että ei ole yhteyksiä pidetty kaikkiin tarpeeksi hyvin.
Meillä eivät enää halunneet lähteä mökillekkään sukulaisjuhliin vaan esittivät kaksoset kiltisti sohvalla aamulla kun olisi pitänyt jo autoon rientää että eivät lähde. Eipä siinä auttanut lahjonnat tai pakottamiset kun aikataulu oli tiukoilla. No onneksi pojat ovat siistejä ja osaavat olla keskenään kotona muutaman päivän, mutta vähän oli tosiaan siellä juhlissa vaikee selittää että teinihormonien mylläyksestä eivät tulleet vaan jäivät angstaamaan.
Kyllä ne ukki ja mummi varmasti ymmärtää jos hän ei nyt halua lähteä. asian sillä, että olemme perheenä kuitenkin käyneet tapaamassa isovanhempia. Nuorempi lapsemme viihtyy siellä hyvin, niin hän on ollut sitten useamman päivän isovanhempien ilona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340