Kertokaa kokeneet,kuinka onnistuu pidemmän päälle leijonamiehen ja vesimiesnaisen yhdessäolo.
Olen tautisen ihastunut minua vielä nuorempaan leijonaan!Hän hurmasi hymyllään ja valoisalla olemuksellaan.Olen kyllä nähnyt "pimeämmänkin"puolen.
Aika itsepäinen on toisinaan.Kuten minäkin.
Joskus ajattelen ikäeroamme ja mietin olisiko paras lopettaa suhde.Mutta kun jellona räväyttää valloittavan hymynsä,olen myytyä naista!Ja vielä kun laittaa hyvää ruokaa ja noutaa minut valkoisella mersullaan,en voi vastustaa tätä huumoripakkausta!Niin,ja vielä sängyssä tosi pet!!!Mitä teen?!
leijonamies+veskarinainen
aquarius111
1
479
Vastaukset
- v@@k@
toi nyt kuulostaaa NIIN tutulta...kandee pitää jätkä ;) se on kunnon aarre! tiiän kokemuksella... te täydennätte toisianne niin on horoskooppi puoli :) muistathan vähä hemmotella sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755