Kertokaa kokeneet,kuinka onnistuu pidemmän päälle leijonamiehen ja vesimiesnaisen yhdessäolo.
Olen tautisen ihastunut minua vielä nuorempaan leijonaan!Hän hurmasi hymyllään ja valoisalla olemuksellaan.Olen kyllä nähnyt "pimeämmänkin"puolen.
Aika itsepäinen on toisinaan.Kuten minäkin.
Joskus ajattelen ikäeroamme ja mietin olisiko paras lopettaa suhde.Mutta kun jellona räväyttää valloittavan hymynsä,olen myytyä naista!Ja vielä kun laittaa hyvää ruokaa ja noutaa minut valkoisella mersullaan,en voi vastustaa tätä huumoripakkausta!Niin,ja vielä sängyssä tosi pet!!!Mitä teen?!
leijonamies+veskarinainen
aquarius111
1
496
Vastaukset
- v@@k@
toi nyt kuulostaaa NIIN tutulta...kandee pitää jätkä ;) se on kunnon aarre! tiiän kokemuksella... te täydennätte toisianne niin on horoskooppi puoli :) muistathan vähä hemmotella sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343986
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51041- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333914Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892