psyykelääkkeistä gynekomastia

olen joskus kuullut että masennuslääke on aiheuttanut joillakin gynekomastian! mitä lääkettä tulisi välttää ettei muutu naiseksi
1329
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Todella harvinaista. Jotkut saattavat nostaa myös prolaktiinitasoja, mutta tuskin niin, että maitoa alkaisi miehellä erittyä. Gynoa saa mm. soijasta ja joistain ihonhoitotuotteista... eli näistäkin on gynoa todettu saatavan. Voit itse päätellä kuinka todennäköistä sitten on.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


..? kirjoitti:

olen joskus kuullut että masennuslääke on aiheuttanut joillakin gynekomastian! mitä lääkettä tulisi välttää ettei muutu naiseksi

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu