anteeksi meni pilalle tuo edelline.nii siis 8v iguaani täältä ei oo sylilemmikki pituus 130cm sukupuolesta ei tietoa(koska meidän eka lisko eläin.)
LiSKO tääl
5
600
Vastaukset
- Furminator
Onko tämä lisko siis oikea ja oikeasti kotia vailla?
Missäpäin suomea ja minkä hintainen?- liskon myyjä
niin siis lisko on oikea ja se on ilmainen koska alakertaamme remontoidaan joten jos vaan pysyt niiin ottaisitko sen?me asume espoossa
- Furminator
liskon myyjä kirjoitti:
niin siis lisko on oikea ja se on ilmainen koska alakertaamme remontoidaan joten jos vaan pysyt niiin ottaisitko sen?me asume espoossa
Laitatko mulle sähköpostia niin jutellaan asiasta tarkemmin,olen rakentamassa terraariota ja voisin kyllä igunne ottaa sinne asukiksi.
[email protected] - voisi ehkä
liskon myyjä kirjoitti:
koti löytyä. Ennestään igu ja reilu kaksimetriä suuntaansa oleva terraario. Ja kokemustakin on :) Laitteleppa viestiä [email protected]
- oikea......
vai joku mielikuvitus/virtuaali juttu?? Jää pikkasen epäselväks:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 64677
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492