mikrovippi

kusetti mua

hain mikrovipiltä lainaa 60€. tuli viesti että hakemus hyväksytty ja että vahvista mv ok. sit tuli viesti että hyväksyminen vastaan otettu ja rahat siirretään tilillesi. hetkenpäästä tuli kuitenkin viesti että hakemus hylätty. Mitä vittua?? Kusetti multa niinkun rahaa kun piti ihan turhaan viestii lähettää. pitää vissiin soittaa ja haukkuu kaikki ja sit soittaa kuluttajasuojaasiamiehelle

14

3913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se teki

s**tana mulle... Hyvähän niiden on ihmisiä kusettaa ku mistään ei voi pieni ihminen tietää onko paikka oikee vai huijarifirma!!!!

• kusetti mua

Huomasin että kyseisestä ongelmasta on kärsinyt moni muukin... Itse lähetin tuonne sähköposti ja vastausta odottelen. Mutta onko kukaan vienyt asiaa pidemmälle tai saanut hyvitystä???

• voi.

olla myöntämättä lainaa, tai perua jo myönnetyn lainan ilman selitystä.

mikäli on jättänyt vipin maksamatta, tai vaihtoehtoisesti maksanut myöhässä johonkin luotonantajan toiseen paikkaan, on juuri oikea menettely tuo.

ei kannata ottaa vippejä, mikäli niitä ei pysty maksamaan, sittenkun on kaikissa paikoissa nimen perässä miinus, täällä meukataa että mua kusetetaan..

suurimpia kusettajia ovat ne, ketkä ei maksa vippejä ajallaan

• mietis tätä

jos joku on jollekin velkaa niin ei se saa niitä periä ilman lainvoimaista päätöstä...

Ja jos joku "kusettaa" ja jättää laskut maksamatta häneltä lähtee luottotiedot yms.. Jos firma kusettaa sit takaisin niin sitäkin pitäisi rankaista. SUOMESSA EI TIETÄÄKSENI KOSTO OLE SALLITTU???

• maxy
        mietis tätä kirjoitti:

jos joku on jollekin velkaa niin ei se saa niitä periä ilman lainvoimaista päätöstä...

Ja jos joku "kusettaa" ja jättää laskut maksamatta häneltä lähtee luottotiedot yms.. Jos firma kusettaa sit takaisin niin sitäkin pitäisi rankaista. SUOMESSA EI TIETÄÄKSENI KOSTO OLE SALLITTU???

tämäkään firma kuseta mitään.
        lainaehdoissa on täysin mainittu miten homma toimii (ja ne pitäisi vielä lukea), ja jokaisen pitäisi tietää, että jos johonkin jätät maksamatta, niin se voi vaikeuttaa vipin saamista, vaikka ei olisi edes sama luotonantaja.

ja kuten tuossa yhdessä viestissä olikin jo tämä

** Luotonantajana Mikrovippi Oy voi harkintansa mukaan ja mitään erityistä syytä ilmoittamatta olla myöntämättä pikalainaa**

ei jää mitään epäselvää, lainaehdoissa mainittu asia.

on sitten täysin omaa tyhmyyttään, mikäli joutuu turhia viestejä lähettelemään uusiin paikkoihin saamatta lainaa, tämä kun johtuu suurimmaksi osaksi varmasti siittä, että muista paikoista ei enään saa

• ei toi käy päinsä
        maxy kirjoitti:

lainaehdoissa on täysin mainittu miten homma toimii (ja ne pitäisi vielä lukea), ja jokaisen pitäisi tietää, että jos johonkin jätät maksamatta, niin se voi vaikeuttaa vipin saamista, vaikka ei olisi edes sama luotonantaja.

** Luotonantajana Mikrovippi Oy voi harkintansa mukaan ja mitään erityistä syytä ilmoittamatta olla myöntämättä pikalainaa**

on sitten täysin omaa tyhmyyttään, mikäli joutuu turhia viestejä lähettelemään uusiin paikkoihin saamatta lainaa, tämä kun johtuu suurimmaksi osaksi varmasti siittä, että muista paikoista ei enään saa

ei sitä kuitenkaan voi myöntää lainaa ja sitten sanoa että enpä annakaan. jos toi on laillista ni mulla on monta hyvää yritysideaa. rupeisin vaan vedättää vähän isompia summia

• ja niikö
        maxy kirjoitti:

missähän sanotaan että mikrovippi voi myöntää ensin ja sitten ilmoittaa että rahat tulossa ja sen jälkeen sanoa että ähäkutti et saa mitään :D

• maxy
        ei toi käy päinsä kirjoitti:

ei sitä kuitenkaan voi myöntää lainaa ja sitten sanoa että enpä annakaan. jos toi on laillista ni mulla on monta hyvää yritysideaa. rupeisin vaan vedättää vähän isompia summia

kyllä luotonantajalla on oikeus perua jo myönnetty lainakin, samoin pankitkin menettelevät jos he katsovat aiheelliseksi sen, esim. on oletettavaa että lainanhakija ei selviydy maksueristä tms.

raha on niin kauan luotonantajan, kun sitä ei ole vielä siirretty, ja he voivat toimia parhaalla näkemällään tavalla.

• Jasmiduulia

Mulle kävi samalla lailla, mikrovippi on huijarilafka (ja ilmeisen persaukinen).

• kokoomus-nuori

Mitäs sinä firmalta rahaa lainaat ja haukut sitä persaukiseksi. Oletko itse kenties sellainen kun sikamaisilla koroilla rahaa joudut lainaamaan?

• Veli Vasemmistolainen
        kokoomus-nuori kirjoitti:

Mitäs sinä firmalta rahaa lainaat ja haukut sitä persaukiseksi. Oletko itse kenties sellainen kun sikamaisilla koroilla rahaa joudut lainaamaan?

Lainaa Jyrki Kataiselta... se on rikas kokoomus porvari ja jos olet kokoomus nuori, niin kyllä se helposti tonnin tai pari tiputtaa sullekin vaalikampanjaa varten..

• husu

mulle ne laitto viestin et rahat on siirretty tilille ja lasku tulee kotiin,mutta rahoja ei koskaan ole tullut,aika kusetusta sanon vaan.

• ,.,.,.

Kyllä mä sain tänään rahat tilille mikrovipiltä.Satasenlainan kanssa on joskus käynyt niin ettei oo rahoja näkynyt vaikka vahvistus on tullut ,ja joskus on jonkun muunkin kanssa niin käynyt.Toivottavasti tällaisissa tilanteissa ei silti laskua lähetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      80
      4073
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3139
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      150
      2524
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1825
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1472
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1140
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      953
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      852
    Aihe