Ei sovi vai?...

Nimetön

Mites siis ootteko kaikki samaa mieltä ettei kaksosnainen sopeis leijonalle.. Nimimerkillä jellonaan ihastunut kaksonen.. Onko jellonamiehiä joilla ois kokemusta?

9

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ei sovi sitten millään. jellona ei jaksa kauaa katella tylsää kaksosta. näin ainakin minulla. kannattaa muutenki unohtaa leijonat ennenku tulee sydän suruja.

      • Nimetön

        Ensinnäkin, ootko itse leijona koopiltas?.. Ja toiseksi jos oot niin et taida tietää kaksosista paljon mitään ku syytät tylsiksi.. Ei me olla tylsiä se on aivan väärä sana.. Kaksonen on iloinen, kekseliäs ja yllytyshullu, AINAKIN PÄTEE MINUUN.. Ei murehdi elämässä turhia ja kova meneen.. Kyllästyy itse helposti tasapaksuun elämään jne.. Mutta jos kaikki jellonat on todella noin itserakkaita niin ehkä ne on parempi unohtaa..


      • -surlumps-
        Nimetön kirjoitti:

        Ensinnäkin, ootko itse leijona koopiltas?.. Ja toiseksi jos oot niin et taida tietää kaksosista paljon mitään ku syytät tylsiksi.. Ei me olla tylsiä se on aivan väärä sana.. Kaksonen on iloinen, kekseliäs ja yllytyshullu, AINAKIN PÄTEE MINUUN.. Ei murehdi elämässä turhia ja kova meneen.. Kyllästyy itse helposti tasapaksuun elämään jne.. Mutta jos kaikki jellonat on todella noin itserakkaita niin ehkä ne on parempi unohtaa..

        Kyllä leijona kaksosen kanssa tulee todella hyvin toimeen! Toinen yllyttää ja toinen hyppää sinne kaivoon pää edellä =) Mutta pääasia on että löytää yhteisen sävelen.


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Ensinnäkin, ootko itse leijona koopiltas?.. Ja toiseksi jos oot niin et taida tietää kaksosista paljon mitään ku syytät tylsiksi.. Ei me olla tylsiä se on aivan väärä sana.. Kaksonen on iloinen, kekseliäs ja yllytyshullu, AINAKIN PÄTEE MINUUN.. Ei murehdi elämässä turhia ja kova meneen.. Kyllästyy itse helposti tasapaksuun elämään jne.. Mutta jos kaikki jellonat on todella noin itserakkaita niin ehkä ne on parempi unohtaa..

        joo kyl oon. sua tais leijona purasta ku noin suutuit totuudest ;P no osaaha ne ilosii olla mut tykkään ihmisist ku osaa olla omia itsejään. eikä esitä mitään. tunnen yhen kaksosen ja se ainaki murehtii kaikkee mahollist, mut kaikki on erilaisii.


      • leo 18
        Nimetön kirjoitti:

        Ensinnäkin, ootko itse leijona koopiltas?.. Ja toiseksi jos oot niin et taida tietää kaksosista paljon mitään ku syytät tylsiksi.. Ei me olla tylsiä se on aivan väärä sana.. Kaksonen on iloinen, kekseliäs ja yllytyshullu, AINAKIN PÄTEE MINUUN.. Ei murehdi elämässä turhia ja kova meneen.. Kyllästyy itse helposti tasapaksuun elämään jne.. Mutta jos kaikki jellonat on todella noin itserakkaita niin ehkä ne on parempi unohtaa..

        no siis sehän ei kovinkaan kummonen uutinen varmaan kellekkään ollut että sanoit että leojona on itserakas :D heh..mutta tiiätkö eise oo yhtään huono juttu itserakas kun voi olla niin monella eritapaa...


      • Nimetön
        leo 18 kirjoitti:

        no siis sehän ei kovinkaan kummonen uutinen varmaan kellekkään ollut että sanoit että leojona on itserakas :D heh..mutta tiiätkö eise oo yhtään huono juttu itserakas kun voi olla niin monella eritapaa...

        Niin onhan se eri asia millä tapaa on.. Ja löytyyhän niitä monesta merkistä.. Mutta joistain aistii aika selkeesti et ei osaa aatella ku omaa napaa.. Onneksi ei kaikki oo sellaisia..=)Taiatte olla seikkailunhalusia pelimiehiä.. Mutta tää leijona ei oo jonka mä tapasin ja meillä muuten synkkaa=) Odotin kyllä vähän syvällisempää keskustelua kaksosten ja leijonien yhteensopimisesta mutta varmaan väärä paikka siihen tää osasto;-)


      • ...
        Nimetön kirjoitti:

        Niin onhan se eri asia millä tapaa on.. Ja löytyyhän niitä monesta merkistä.. Mutta joistain aistii aika selkeesti et ei osaa aatella ku omaa napaa.. Onneksi ei kaikki oo sellaisia..=)Taiatte olla seikkailunhalusia pelimiehiä.. Mutta tää leijona ei oo jonka mä tapasin ja meillä muuten synkkaa=) Odotin kyllä vähän syvällisempää keskustelua kaksosten ja leijonien yhteensopimisesta mutta varmaan väärä paikka siihen tää osasto;-)

        no kyllähä me itse rakkait ollaa mut osataa kyl ajatella toisiakin eikä vaan katsoa omaan napaan. no aika peimiehiihä leijonat on mut kyl meijät kesyttämäänkin pystyy :P esim. kauriit ym.
        kuis vanha sä kaksonen olet? ja kuin vanha on sun leijonasi??


    • kannattaa ehdottomasti katsoa

      ja kokeilla :) pienellä varauksella kuitenkin siinä mielessä, että kun Leijona tulen merkkinä kohtaa ilmavan Kaksosen, saattaa tapahtua kummallisia kemiallisia reaktioita. Niin voimakkaan positiivisia, mutta myös väärinkäsityksiä/ymmärryksiä. Joten: aikaa, malttia ja paljon keskustelua; niin, ja sitä yhdessäoloa, tarvitaan. Ja tässä suhteessa Leijona on se kuningas, se joka saa loplta päättää, kun antaa Kaksosen ensin tuoda hyvät faktat esiin asioista kuin asioista, niin että loppujen lopuksi ei sillä, kuka päätöksen tekee, olekaan enää merkitystä, vaan molempia tyydyttävällä lopputuloksella. Molemmissa merkeissä asuu pieni turhautunut lapsi, joten kiukkupäivinä on Kaksosen hyvä hiukan väistää ja antaa kisun mellastaa aikansa. Toisaalta Leijona 'lukee' hyvin kaksosta, ja ymmärtää hänen syvimpiä tarpeitaan, niin että puntit kyllä menevät aikas lailla tasan. Paljon rakkautta, jos kohtaatte toisenne. Paljon turhaa löpinää pikkuasioista, jos ette kohtaa. Olen kokenut ihanaa rakkautta juuri Leijonamiehen kanssa, kun olen sopivissa kohdissa pöyhinyt ja sopivasti ollut 'aggressiivinen aloitteentekijä', mutta tyylillä ;) Vaikkakin viimeisin suhde juuri Leijonan kanssa ei toiminut käytännön asioiden takia, tunnepuoli ei kuole koskaan - se on rakkautta. Siispä:rohkeasti yhteiseen keskusteluun ja avoimesti omina itsenänne, teillä on omissa merkeissänne valtit, käyttäkää niitä, onnea muruset! Toivoo jo varttuneempi Kaksosnainen

      • kaksostyttö

        "Toisaalta Leijona 'lukee' hyvin kaksosta, ja ymmärtää hänen syvimpiä tarpeitaan.."

        Toi on niin totta. Itselläni päättyi juuri vähän aikaa sitten monen vuoden suhde leijonamieheen. Suhteemme oli hyvä, meillä oli rakkautta ja läheisyyttä, aikaa toisillemme ja leijonamieheni oli paras ystäväni. Hän tunsi minut paremmin kuin kukaan muu ja tiesi tasan tarkkaan ilmeestäni mikä minua milloinkin vaivasi: milloin antaa tilaa ja milloin tulla ja ottaa syliin ja lohduttaa. Mies oli hyvä ja ihana ja minulle paljon tärkeämpi kuin ikinä tulee tietämäänkään. Rakastan häntä yhä. Hän tosin ei minua, eikä koskaan omasta mielestään rakastanutkaan. (mulkku!)

        Eli sosiaaliselle ja ongelmanratkojakaksoselle leijonamies on täysin väärä. Kun tulee ensimmäinen mutka matkaan, leijona luovuttaa, minä olisin tahtonut puida vaikeudet ja voittaa ne yhdessä. Sanottakoon vielä, että kaikki kaksoset ei ole niitä "kukasta kukkaan"-tyyppejä. On myös meitä, jotka arvostaa enemmän syvää kumppanuutta ja läheisyyttä. Se meilläkin oli, ainakin mun mielestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe