MILLÄ SAISIN...

Minä vain...

Kesytettyä skorpioni-miehen itselleni??Kaikki keinot sallittuja;).HALUAN HÄNET!!Tosin on pari hieman suurta mutkaa matkassa,mutta siltikin...Neuvokaa skoput,miten teidät valloittaa totaalisesti ja täysillä!!

6

1898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoruilua

juoruja

• u.purhaturo

Ongelmasi ei ole saaminen vaan tekeminen,koska tunnetusti toistahan ei voi omistaa,niin kun olet hänet niinsanotusti saanut,mitä aiot hänellä sitten tehdä?Kun hänelle valkenee,mitä sinä tulet hänellä tekemään,olette toistenne omat!

• AJANKOHTAISIA'JUORUJA!!!!!
        u.purhaturo kirjoitti:

Ongelmasi ei ole saaminen vaan tekeminen,koska tunnetusti toistahan ei voi omistaa,niin kun olet hänet niinsanotusti saanut,mitä aiot hänellä sitten tehdä?Kun hänelle valkenee,mitä sinä tulet hänellä tekemään,olette toistenne omat!

, mutta juorut toimivat parhaiten. Erityisesti ajankohtaiset juorut.

• tavalla
        AJANKOHTAISIA'JUORUJA!!!!! kirjoitti:

, mutta juorut toimivat parhaiten. Erityisesti ajankohtaiset juorut.

Soita mulle!

• Skorpparin kans naimisissa

Olethan karismaattinen. Salaperäinen. Ylpeästi mutta hienotunteisesti imarteleva. Seksikäs. Halukas. Reilu. Ehdottoman rehellinen. Ahkera. Siisti. Välillä "hyvä jätkä". Tee hyvää ruokaa. Uskollinen 101%.Älä yritä uida liiveihin, skorppari tarvitsee oman tilan, muuten se tukehtuu. Kunnioita sitä ja sen salaperäisyyttä ja tutkimattomuutta. Ole läsnä. Älä nalkuta. Rakasta sitä reilusti ja aidosti, silloinkin kun se menee perse edellä puuhun. Ei oo mikään helppo kumppani ollenkaan.Omaa mieletön (mieluiten mustakin) huumori. Kyl se näillä opeilla sieltä tulee, kunhan et painosta etkä kiirehdi. Skorppari joskus ärsyttävän hidas jahkaaja asioissa, mutta pysyy päätöksessään kun sen tekee. Lykkyä pyttyyn!

• varpaillaan

ja esitä vaikeasti tavoiteltavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4056
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1940
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1215
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1111
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      971
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      959
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      940
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      927
    Aihe