Mihin jussina

Tytti

Mihinkäs kannattaa suunnata juhannuksena 07?? Mielellään vietettäs leirielämää.. Jos sais jonkin laisia vinkkejä olisin kiitollinen!!=)

10

6824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vessaan

      Siellä viihtyy

    • tipusein

      Kannattaa lähteä juhannusta viettämään Tammisaareen! Ekenäs Campingiin ja joku nettisivukin niillä on.:) On mökkejä ja telttapaikkoja. Sisäänpääsy alueelle jussina on 35e. Alueella saa majailla to-su telttapaikan maksettuaan. Viime vuonna oli ainaki tosi hauskaa ja muutenkin oli hyvää porukkaa juhlimassa!

      • olin monta vuotta

        Tammisaari ja Ekenäs oli joskus jotain, mutta siellä on ruvennut meno hiipumaan. Joskus siellä oli paljon enemmän porukkaa ja hinnatkin olivat alhaisemmat. Vietimme siellä juhannusta ystävieni kanssa monen monta vuotta, mutta meno ei ole siellä enää entisensä.
        Eli joku kertokaa joku hyvä paikka mihin mennä..Sillä paikalla ei meidän porukalle ole enää annettavaa.


    • lissu

      Oot ihan selvästi mein frendi:) me mietitää iha samaa

      • sateenkaarilada

        heeh, hauskaahan siellä Tammisaaressa juu oli, saa nähä päästetäänkö meitä tänä vuonna edes sisään, tuli -06 jussina vähän riehuttua poikainkaa


      • tipusein
        sateenkaarilada kirjoitti:

        heeh, hauskaahan siellä Tammisaaressa juu oli, saa nähä päästetäänkö meitä tänä vuonna edes sisään, tuli -06 jussina vähän riehuttua poikainkaa

        Sateenkaarilada tyypit muistetaan!:D Mun cd jäi tein autolle..


    • Silverstrandiin

      Hangon Silverstrand on aika samanlainen kuin Tammisaarikin, mutta siellä on ainakin ollut parempi meno, mitä on tullut molemmissa käytyä....hinta on 40€/hlö to-su..suihkut ym. ovat hyvät ja niitä on tarpeeksi.

    • Mmm

      miksi jussina pitää riehua

      • tytti

        väitti että juhannuksena riehutaan? Riehumistakin on monenlaista, mutta emme varmaan lähde jumalaa ylistämään.. Pidetään ihan pakanallisena vaan nää juhlat! =P


    • juhannus konfferenssiin

      keuruun konffa on tarkoitettu kaikille, enimmäkseen helluntailaisten juhannusjuhlaksi. Telttapaikat ovat laajoja samoin vaunupaikat, siellä saa ylistää Jumalaa ja kuunnella Jumalan sanaa. Tervetuloa kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe