Olen 43/190/104 naimisissa oleva,terve,
miehekäs komeahko heteromies. Kuitenkin eräs fantasia tuntuu ajateltuna kiinnostavalta...!
Joutua ottamaan suihin toiselta mieheltä. Nimenomaan joutua...eli mukana olisi myös hienoinen alistamiskuvio. Mies voi olla hyvin itseäni selvästi nuorenpi, pienempikin...jopa kiihottavampikin ajatuksena siten.
Tapaaminen jossain hotellissa, risteilyllä (muuallakin toki käy)...normaalia jutustelua, tutustumista, illanviettoa kun ollaan yleisellä paikalla, mutta kokoajan tiedämme kuitenkin pelin hengen josta olemme sopineet. Pelin nimi on "heikoin lenkki"...ja se olen sillä hetkellä minä!
Käsky hyttiin tai huoneeseen ja minulta voidaan vaatia palveluksia. Riisumaan omat tai Hänen housut...runkkaamaan...ottamaan suihin, imemään, nuolemaan kullia, palleja...ehkäpä lipomaan kielellä peppuakin...sillä hetkellä olen vain orja...tehtävänä antaa nautintoa Herra X:lle ja saada Hänet laukeamaan...palkintona hyvästä työstä saankin sitten runsaan lastin spermaa suuhun, kasvoilleni...! Sitähän olen tullut hakemaan...nöyryyttävää kokemusta! Sitä saa mitä tilaa...
Herra X:n kädessä oleva vyö läiskähtää kevyesti paljaille pakaroilleni, jotta tajuan nuolla session päätteeksi Hänen kullinsa kunnolla puhtaaksi..ja laittaa takaisin housuihin! Menemme takaisin baariin, mutta ehkäpä tilanne ei ole vielä kokonaan ohitse. Pelin nimi on edelleenkin "heikoin lenkki" ja se olen minä...kunnes tapaaminen/matka päättyy.
Mutta vain (ehkäpä) ainoastaan sen kerran!!!
Kiinnostaako tälläinen asetelma ketään...onko kokemuksia vastaavasta...mitä itse haluaisit...voimme keskustella asiasta meilien välityksellä kahden kesken...kirjoita
[email protected]
Nöyryyttävä
kokemus
2
684
Vastaukset
- kanki
oikea paikka munalle on pimppi
- Gay
Homojen hommaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232