RG keikalla

RakEndRaul

9.03.07 lohjan Lohessa. Luvassa on varmasti kunnon lavashow ja roimaa rakendraulia 70-luvun tapaan. Kaikki Ronski gang fanit rokkaamaan sinne. Minä olen löytänyt Ronski Gangin vasta hiljattain. Tuntuu että bändi on ennennäkemättömässä vedossa. Ennen ei oikeen uponnut mutta nykyään kuuluu top 3n joukkoon. Do the shake!

15

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Y-Savo

      Jep kova bändi, kunnon rokettia.

      • Jäkä

        Jees. Sinne ois päästävä. Mutta oman tytön ristiäisiä ei oikein voi jättää väliin. Täytyy valua sitten stadin keikalle kunhan tänne pääsevät. Toisaalta tuo Lohi on aika hyvä keikka mesta. Kunnon fiilis ja porukka ei ole niin justiinsa niinkuin muissa paikoissa. Rok rok rok!


    • Seppo Haapanen

      Jees ja Ronski Gangillä on kotisivujenperusteella www.ronskigang.com keikkoja myös:
      10.5.2007 Helsinki, On the Rocks
      5.10.2007 Pohja, Billnäs, Iso Paja
      6.10.2007 Loviisa, Hotelli Zilton

      Itse meinaan mennä diggailemaan bändiä Rocksiin. On kuulemma näkemisen arvoisessa kunnossa!

      • rgrgrgrg

        niin onhan niitä Eput yms... miks täällä mainostetaan vain RG;tä

        Niin se Remu on aivan paska... RG;n mielestä


      • Sakke Kellonen
        rgrgrgrg kirjoitti:

        niin onhan niitä Eput yms... miks täällä mainostetaan vain RG;tä

        Niin se Remu on aivan paska... RG;n mielestä

        Ei se Remu mikään paska ole. Turha sitä on lähteä vertailemaan. Mutta niin se vaan on että Ronski Gang on helvetin hyvässä vedossa nyt. Ja täytyy sanoa että itse Hurriganes on parhaat päivänsä nähnyt. Mutta kumpikin vetää tyylillään...


      • JamaN
        Sakke Kellonen kirjoitti:

        Ei se Remu mikään paska ole. Turha sitä on lähteä vertailemaan. Mutta niin se vaan on että Ronski Gang on helvetin hyvässä vedossa nyt. Ja täytyy sanoa että itse Hurriganes on parhaat päivänsä nähnyt. Mutta kumpikin vetää tyylillään...

        Rocksiin ainakin. Näkemisen arvoinen bändi!


      • Shaka58
        JamaN kirjoitti:

        Rocksiin ainakin. Näkemisen arvoinen bändi!

        Onko joku lähdössä helsingistä Lohjalle tänään Ronski Gangin keikalle? Vois järkätä joku yhteiskyytisysteemi.
        Lohi on aika hyvä keikkamesta kyllä mutta artisteja ne ei osaa pahemmin mainostella missään. Se puoli on huonommin järkätty. Siellä on jokatapauksessa hyvä meno ja ainakin nyt kun RG rokkaa siellä tänään! SHAKE...


      • sold out
        Shaka58 kirjoitti:

        Onko joku lähdössä helsingistä Lohjalle tänään Ronski Gangin keikalle? Vois järkätä joku yhteiskyytisysteemi.
        Lohi on aika hyvä keikkamesta kyllä mutta artisteja ne ei osaa pahemmin mainostella missään. Se puoli on huonommin järkätty. Siellä on jokatapauksessa hyvä meno ja ainakin nyt kun RG rokkaa siellä tänään! SHAKE...

        tuu ronski turkuun päin keikalle tuun kattoon.on here we come ja nigth attackit ja kaikki muutkin vinyylinä ei muutako cd:einä nekin.
        ei se remukaan paska oo, se oon vaan kuningas ja joillekin kuningas on aina paska


      • Miki
        sold out kirjoitti:

        tuu ronski turkuun päin keikalle tuun kattoon.on here we come ja nigth attackit ja kaikki muutkin vinyylinä ei muutako cd:einä nekin.
        ei se remukaan paska oo, se oon vaan kuningas ja joillekin kuningas on aina paska

        RONSKI IS THE KING! Uskomaton meno oli eilen keikalla. Tupa täynnä ja porukka satasella mukana. Uskomaton livebändi. Kovassa vedossa.


      • Shakashaka
        Miki kirjoitti:

        RONSKI IS THE KING! Uskomaton meno oli eilen keikalla. Tupa täynnä ja porukka satasella mukana. Uskomaton livebändi. Kovassa vedossa.

        Oli upea keikka taas Ronskin pojilla. Vaikka Ganes fani olen myöskin niin täytyy vaan ihmetellä miten Ronskit jaksaa vetää edelleenkin tuollaisella energialla lavashouta. Upea bändi. Ilo korvalle. Toimii kyllä 100 kertaa paremmin keikoilla kuin levyllä.


      • Mara rocks
        Shakashaka kirjoitti:

        Oli upea keikka taas Ronskin pojilla. Vaikka Ganes fani olen myöskin niin täytyy vaan ihmetellä miten Ronskit jaksaa vetää edelleenkin tuollaisella energialla lavashouta. Upea bändi. Ilo korvalle. Toimii kyllä 100 kertaa paremmin keikoilla kuin levyllä.

        LAITTOI SUKAT PYÖRIMÄÄN TAAS JALASSA. USKOMATON KARISMA JA MEININKI. TÄTÄ VOI SANOA LOISTAVAKSI MUSIIKIKSI JA VIELÄ KOTIMAISTA. AIAIAI... DO THE SHAKE!!!!


    • Sheikkiremu

      Kyllä oli Remu Gang kova. Mikä meno ja SHAKE all Over. Tämä RG on nähtävä. Shake shake shake!

      • Haba59

        Ronskin pojat vetivät kovan keikan mutta niin oli hieno meiniki virgin oilissakin. Upea keikka.


      • Pasi
        Haba59 kirjoitti:

        Ronskin pojat vetivät kovan keikan mutta niin oli hieno meiniki virgin oilissakin. Upea keikka.

        Yksi suomalaisen rokin uranuurtajista Ganesin kanssa. Ja upeasti vetää edelleenkin!


      • Kimmo L
        Pasi kirjoitti:

        Yksi suomalaisen rokin uranuurtajista Ganesin kanssa. Ja upeasti vetää edelleenkin!

        Lohessa oli jengiä eri puolelta suomea ja paikka oli tupatentäynnä. Hieno fiilis ja mahtava saundi bändillä. Hyvän musiikin puolesta!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe