Kurkistus arkirooliin"

NainenKirjoittaa

Millaisena näet palstakamusi arkiroolissa?

Tepsutteleeko joku villasukissa, flanellinen pyjama päällään?

Vai sipusteleeko karvareunus aamutossuissa pitsisessä aamutakissa?

Löhöileekö osa soffalla T-paidassa, tai virttyneessä Suomi-verkkareissa?

Mikä on sinun oma rakas arkiasusi?

*kurkistelee läppärin takaa*

14

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kun kukaan muu ei joko viitsi, on estynyt, tai ei rohkene:_))))

      Tästä voi tulla kauhee älämöö, mutta milloinka se ei tulisi....

      • -NK-

        Kotioloissa: englantilainen kauluksista topattu kasmirkuvioinen aamutakki.Nahkaset lipokkaat ja itämainen pikkulakki päässä.

        Töissä on varmaankin asiallisen harmaassa puvussa, paita sininen ja kravatti raidallinen. Pitkä ulsteri ja damaskit.


      • -NK-

        Kotiroolissa: poolopusero ja pehmeät flanellihousut (tarkoitan suoralahkeisia) ja lippis käännettynä lippa takana. Käyttää kotitöissä ruskeaa miesten essua.

        Töissä mustat suorat farkut ja kuviollinen villajumpperi. Pusakka kuuskutluvun lentäjän nahkatakki ja buutsit jalassa.


      • -NK-

        Kotioloissa: kietaisumekko ja leggigset. Käyttää virkattuja punaisia tossuja.

        Töissä:(mahdollisesti jo sairaanhoitaja tai ambulanssin ensihoitaja)
        Jos on ambulansissa, niin tiukka seksy kokohaalari ja kukallinen huivi kaulassa. Iskunkestävät työkengät. Kapealla uumalla leveä vyö.


      • -NK-

        Kotioloissa: ehkä jotenkuten päälle kietaistu suuri huivi, tai froteinen oranssi aamutakki. Tossut ovat eri paria ,jos siis sattuvat löytymään.

        Töissä: Tiukka bleiseri ja minihame. Toisessa korvassa suuri näyttävä korvis. Kengät pikävartiset hapsulliset saappaat.


      • -NK-

        Kotioloissa: moneen kertaan käytöstä poistetut (siis yritetty hävittää) haalistuneet verkkarit vauhtiraidoilla.Kävelee avojaloin.

        Töissä: ei kuulema ole enää töissä. Mutta siis jos olisi, niin hän saattaisi näyttää muukalaislegioonalaiselta, tai ranskalaiselta katutaiteilijalta.


      • -NK-

        Kotioloissa: polvipituiset shortsit ja piukka napapaita. Mahdollisesti mustat polvisukat joissa somat tupsut.

        Töissä: Tiukka muotoja nuoleva pikkumekko. Puolikorkeat kengät. Suuri nahkainen käsilaukku.
        Autoillessa kääriytyy supiturkkiin ja kietaisee helmen värisen villamyssyn päähänsä. Suuret näyttävät aurinkolasit.


      • norMix evk
        -NK- kirjoitti:

        Kotioloissa: englantilainen kauluksista topattu kasmirkuvioinen aamutakki.Nahkaset lipokkaat ja itämainen pikkulakki päässä.

        Töissä on varmaankin asiallisen harmaassa puvussa, paita sininen ja kravatti raidallinen. Pitkä ulsteri ja damaskit.

        Kovin paljon enempää et voisi pielessä olla (töissä farkuissa, kotona verkkareissa).


      • -NK- kirjoitti:

        Kotioloissa: polvipituiset shortsit ja piukka napapaita. Mahdollisesti mustat polvisukat joissa somat tupsut.

        Töissä: Tiukka muotoja nuoleva pikkumekko. Puolikorkeat kengät. Suuri nahkainen käsilaukku.
        Autoillessa kääriytyy supiturkkiin ja kietaisee helmen värisen villamyssyn päähänsä. Suuret näyttävät aurinkolasit.

        kotona kuljen kyllä verkkareissa tai farkuissa, tiukkispaidassa, mutta ei ihan napamittaisissa :)
        Jaloissa villasukat tai sisäsandaalit.


      • norMix evk kirjoitti:

        Kovin paljon enempää et voisi pielessä olla (töissä farkuissa, kotona verkkareissa).

        ..myönnän hiukka provoileeni----- ))))
        Tuo mielikuva knallihattuisesta herrasmiehestä on niin soma.


      • -NK-
        TaikisN kirjoitti:

        kotona kuljen kyllä verkkareissa tai farkuissa, tiukkispaidassa, mutta ei ihan napamittaisissa :)
        Jaloissa villasukat tai sisäsandaalit.

        ..ovat mukavat päällä. Minä tosin en taida omistaa yksiäkään:))))


      • -NK- kirjoitti:

        Kotiroolissa: poolopusero ja pehmeät flanellihousut (tarkoitan suoralahkeisia) ja lippis käännettynä lippa takana. Käyttää kotitöissä ruskeaa miesten essua.

        Töissä mustat suorat farkut ja kuviollinen villajumpperi. Pusakka kuuskutluvun lentäjän nahkatakki ja buutsit jalassa.

        Farkut sellaiset sopivasti kireät ja sopivasta paikasta puristavat, sekä nahkatakki ihan kotona ja vapaalla. Kuuskutluvun lentäjä pusakka olisi ihan yes, sopisi kai tähän omaan tyyliini, tai tyylittömyyteeni:) Mutta buutseille en ole koskaan lämmennyt.


    • kotona liehuvahelmaisessa pitkässä punaisessa löysässä samettisessa mekossa, paljain varpain. Joskus vetää jalkoihinsa kaninkarvatossut.

      Töissä räiskyvässä huomiotaherättävässä voimakkaanvärisessä kirjavassa ohuessa neuleessa, mustissa suorissa housuissa, korkokengissä ja villissä lyhyessä mokkajakussa.

      • -NK-

        Pidän todellakin aikasen usein pitkää mekkoa kotona.
        Yksi lemppari on omenan vihreä pehmeä sukkapuku".
        Toisena afriikkalainen puuvillamekko ja kolmantena oranssin punainen intialainen.

        Tuo työkuvaus on paljolti kiinni tilanteista.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe