***** TROKARIT

Tjeje

Ei saatana, helvetin trokarit! Nyt palaa kyllä oikeesti käämi. Tää on niin epäreilua, että oikeet fanit ei pääse Metallicaa katsomaan kun jotkut ahneet paskat vie liput ja nauraa räkäsesti rahoissaan! Voiko niistä ilmottaa jonnekin? Vaadin tuomiota! AAARRRGGH!

12

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janita

      Olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi! Jonotin lippuja puolen tunnin ajan puhelimessa ja oli loppuunmyydyt jo! Vituttaa kaikesta eniten se, että nää isot firmat ostaa niitä lippupaketteja (tyyliin 500kpl). mun mielestä lippupalveluun pitäs ottaa joku raja, esimerkiks 10 lippua/hlö. Olis vähän oikeudenmukasempaa.

      Ja tosiaan noi trokarit, siellä oli heti huuto.netissä lippuja myytävänä klo 9:30.

      PERRRRRRRRRRKELEEEEE

      • ...

        "mun mielestä lippupalveluun pitäs ottaa joku raja, esimerkiks 10 lippua/hlö."

        Lainaus Iltalehdestä:

        "- Aamulla myyntiin tulleet liput menivät 45 minuutissa, vaikka lippuja sai myydä nyt enimmillään kuusi per ostaja. Tämä oli ennätysnopea suurkonsertin loppuunmyynti Suomessa, kertoi Welldonen pääpromoottori Risto Juvonen."

        "Juvonen kertoi keskiviikkona, että Welldone yrittää järjestää Metallican Suomen-vierailulle toista konserttia."


    • Fuel

      Kyllä, itseänikin vituttaa tommoset rahanahneet ihmiset, jotka ei ajattele muuta kun itteensä! Trokarit pitäis saada jotenki kuriin!

      • Make

        Itse sain liput tunnin jonotuksella,mutta sympatiat on puolellanne veljet ja siskot! lippujen jälleenmyynti ilman lippupalvelun nimenomaista kirjallista suostumusta on kiellettyä. Sakot kyseisille trokaille jotka vetävät välistä ja vievät liput todellisilta faneilta!!!


    • käke

      Puhut niin asiaa!!! Tekis mieli mennä pätkimään jokaista trokaria vähän pesismailalla kuuppaan! Sopii vaan toivoa, ettei yhtään satu ainakaan mun nenän eteen!!! VITUTUS ON ARMOTON!
      Ja siis pakkohan tohon on olla joku keino tollasen pysäyttämiseks! Henkilökohtaiset liput ja yksityinen lippujen myynti netissä kielletyksi tai jotain! Mun mielestä tollaseen pitää jo puuttua... eihän tässä ole enää mitään järkeä! Ja luulis valtiotakin kiinnostavan kun trokarit ei noita veroja niin hirveesti maksele!

    • ,,,,
      • and justice for all

        Miten kukaan voi olla noin röyhkeä? Eikä edes tajua hävetä?


      • ----
        and justice for all kirjoitti:

        Miten kukaan voi olla noin röyhkeä? Eikä edes tajua hävetä?

        Eikös llippupaplvelu ole printannut lippujensa taakse lausuman, joka kieltää jälleenmyynnin?

        Ja huutonetin säännöissä taas kielletään tuollaisten tuotteiden myynti (ainakin näin olen kuullut) ja pyydetään ilmoittamaan ko. toiminnasta.

        Että ei muuta kuin laittamaan palautetta huuto.nettiin.


    • Minä täällä

      ...vaan se joka trokarille maksaa...
      Kenenkään ei ole pakko trokarilta ostaa..
      Itse olen aina liput saanut keikalle kuin keikalle. Koskaan en ole trokaria siihen tarvinnut. Totuus on myös se että kaikkea ei voi saada...
      Metallica 93 Ogeli, 04 Stadikka ja 07 Stadikka...
      kyllä se mulle riittää.

    • f00f

      jos tuhat lippua menee trokareiden kautta jällenmyyntiin niin ei se paljoakaan vaikuta. silti jää vielä paljon faneja jotka eivät lippuja saa millään hinnalla ostettua

    • kiukuttaa

      Kyllä lippupalvelun työntekijöillä on hyvät oltavat kun saavat vähän ekstratuloja myymällä lippuja nyt huutonetissä. Kiukuttaa minuakin mutta minkäs teet, niin kauan kun on ostajia on myös myyjiä. Ei kai tässä auta kuin mennä lipputoimistoon töihin tai naida joku siitä firmasta koska siellä ne todelliset trokarit ovat jotka ennen myynnin alkua lunastavat parhaat liput myyntiin

    • trokareilta

      Ketuttaa niin saatanasti täälläkin! Jonotin 40 minuuttia, en saanu niitä kahta lippua joita yritin ostaa. Sen jälkeen kattoo huuto.netistä miten ihmiset ostaa sitte näiltä kusipäätrokareilta lippuja 200 € hintaan. Itse en aio trokareilta lippuja ostaa. Ei auta. En päässy tällä kertaa kattomaan. =(

      Sehän se just vituttaa, että fanit jää rannalle ja trokarit nuolee näppejään! Sais tosiaan kuriin tollaset!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe