Metallica liput meni... älkää kuitenkaan olko tyhmiä!

cahony

Älkää hullut ihmiset ostako lippuja drokareilta vaikka olisitte kuinka diehard faneja!!! Metallica on jo saanut rahansa lipuista mutta ostamalla liput mustasta pörssistä rahoitatte drokareita ja suvaitsette niiden toiminnan! Tämä toiminta on edesvastuuronta ja vitun perseestä meitä oikeita faneja kohtaan! Itse olen superfani mutta lippua en pörssistä hommaa! En ala rahojani jakamaan muille kuin metallicalle!!!
Olkaa fiksuja!!!
ps. uusi keikka EHKÄ tiedossa!!!

9

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Passépartout

      Missä tästä "uudesta keikasta" on ilmoitettu? ja miten ne kerkiivät? Olishan se kyllä suuri helpotus jos järjestäävät uuden keikan, meinasin jo mennä huutamaan lippuja huutonetistä... Kalliilla!
      ...And justice for all!

      • Obey your master

        Radiorockin juontaja on sanonut ja huhu on liikenteessä. En ollenkaan tiedä , mutta toivon. Onneksi mulla sentään on keikkaan jo lippu niin en stressaa hirveesti. Toivon tietenkin että uusi keikka tulisi ja trokarit painuis helvettiin


      • cahony
        Obey your master kirjoitti:

        Radiorockin juontaja on sanonut ja huhu on liikenteessä. En ollenkaan tiedä , mutta toivon. Onneksi mulla sentään on keikkaan jo lippu niin en stressaa hirveesti. Toivon tietenkin että uusi keikka tulisi ja trokarit painuis helvettiin

        ... hyvin sanottu!!!:)


    • jep...

      Täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Olen mieluummin ilman knserttipaikkaa kuin maksan itseni kipeäksi jollekin voittoa havittelevalle rahaa ahnehtivalle kolmannelle kädelle. Pidän kyllä trokareilta lippuja ostavia tyhmempinä kuin trokareita.

      Trokareiden vuoksi lippujen kauppaa on jo nyt rajoitettu ja varmaan rajoituksia tulee lisää tulevina vuosina. Se ei ole kivaa.

      Jos ei muuten niin menen fiilistelemään ilman lippua stadikan pihalle.

      • Blaka

        ruikutusta!! Hei miettikää nyt itsekin mitä kirjotatte. Mun mielestä te ruikuttajat niitä tyhmii ootte. Herätys!! Pitäis se nyt ymmärtää että elämä ei oo reiluu edes konserttilippujen suhteen. Kysynnän ja tarjonnan lait pätee tässäkin ja te ruikutatte siitä kun joku osaa tarttua tilaisuuteen yrittää ansaita vähän... Ja siihen kommenttiin että trokareilta lippuja ostavat on vielä tyhmempii niin sanon vaan että jos haluaa ostaa liput korkealla hinnalla niin se on ihan niiden oma asia, jos sul on rahaa ni what??? miks et maksais jos tod. haluut sinne.

        Mä sain sinne lipun ja oon ihan tyytyväinen. En oo pistämässä myyntiin mutta jos näyttää siltä että toista keikkaa ei tuu ja jotkut on valmiita maksamaan ihan törkeen hinnan niin sitten voin vaikka myydä.


      • metallica fanit
        Blaka kirjoitti:

        ruikutusta!! Hei miettikää nyt itsekin mitä kirjotatte. Mun mielestä te ruikuttajat niitä tyhmii ootte. Herätys!! Pitäis se nyt ymmärtää että elämä ei oo reiluu edes konserttilippujen suhteen. Kysynnän ja tarjonnan lait pätee tässäkin ja te ruikutatte siitä kun joku osaa tarttua tilaisuuteen yrittää ansaita vähän... Ja siihen kommenttiin että trokareilta lippuja ostavat on vielä tyhmempii niin sanon vaan että jos haluaa ostaa liput korkealla hinnalla niin se on ihan niiden oma asia, jos sul on rahaa ni what??? miks et maksais jos tod. haluut sinne.

        Mä sain sinne lipun ja oon ihan tyytyväinen. En oo pistämässä myyntiin mutta jos näyttää siltä että toista keikkaa ei tuu ja jotkut on valmiita maksamaan ihan törkeen hinnan niin sitten voin vaikka myydä.

        On siellä rehellisiäkin lippuja myynnissä.

        Itellä jäi yx ylim lippu kouraan kun kaveri petti. huuto.nettiin myyntiin että ees omat sais pois... 50e lähtöhinta ja nyt on jo 110e tarjottu. Pitäskö toi vetää pois huutokaupasta ja heittää roskiin vai mitä vittua itkette isot miehet!?!

        Itkekää vaan sitä toista hevarikaveria siinä vieressä joka juuri tarjoilee huuto.netissä maltaita lipuista ettei vaan kaveri sais halvalla. Mitä vittua kostun parista kympistä ylimääräistä? Heräsin seiskalta jonottaan nettiin ja tällä kertaa kävi tuuri. Sad but true.


      • jep...
        Blaka kirjoitti:

        ruikutusta!! Hei miettikää nyt itsekin mitä kirjotatte. Mun mielestä te ruikuttajat niitä tyhmii ootte. Herätys!! Pitäis se nyt ymmärtää että elämä ei oo reiluu edes konserttilippujen suhteen. Kysynnän ja tarjonnan lait pätee tässäkin ja te ruikutatte siitä kun joku osaa tarttua tilaisuuteen yrittää ansaita vähän... Ja siihen kommenttiin että trokareilta lippuja ostavat on vielä tyhmempii niin sanon vaan että jos haluaa ostaa liput korkealla hinnalla niin se on ihan niiden oma asia, jos sul on rahaa ni what??? miks et maksais jos tod. haluut sinne.

        Mä sain sinne lipun ja oon ihan tyytyväinen. En oo pistämässä myyntiin mutta jos näyttää siltä että toista keikkaa ei tuu ja jotkut on valmiita maksamaan ihan törkeen hinnan niin sitten voin vaikka myydä.

        No kyllä se vain niin on, että ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. :)

        Edelleen olen tuota mieltä. Minua ei haittaa jos joku on niin typerä että menee maksamaan maltaita yhdestä konserttilipusta ahneelle trokarille tehköön niin jos huvittaa, tyhmää sellainen silti on.

        (ja disclaimer tuolle yhdelle joka tuli selittämään myyntiään kaverin perumisella: senkus myyt, inhimillistä tuollainen, mutta trokaaminen ja ahnehtiminen ei ole mitään muuta kuin ahneutta. Varsinkin kun trokailijoita saamme kiittää kaikista niistä säännöistä jotka kieltävät lippujen jälleenmyynnin tai niistä jotka rajoittavat lippujen ostoa).

        Minä en tahdo konserttiin niin kovasti, että maksaisin kolmannelle kädelle. Lippuja tulee vielä lisää lippupaveluun (lunastamatta jätetyt ym.) kuten viime vuonnakin.


      • Valde76
        metallica fanit kirjoitti:

        On siellä rehellisiäkin lippuja myynnissä.

        Itellä jäi yx ylim lippu kouraan kun kaveri petti. huuto.nettiin myyntiin että ees omat sais pois... 50e lähtöhinta ja nyt on jo 110e tarjottu. Pitäskö toi vetää pois huutokaupasta ja heittää roskiin vai mitä vittua itkette isot miehet!?!

        Itkekää vaan sitä toista hevarikaveria siinä vieressä joka juuri tarjoilee huuto.netissä maltaita lipuista ettei vaan kaveri sais halvalla. Mitä vittua kostun parista kympistä ylimääräistä? Heräsin seiskalta jonottaan nettiin ja tällä kertaa kävi tuuri. Sad but true.

        Sama mulla.. Pari lippua on myynnis netissä... Mutta vain siitä syystä et viimeisestä 4 suurkeikasta olen joutunut ylimääräistä maksamaan, joten otan itseni nollille...


    • trokareilta

      Samaa mieltä! En tasan tarkkaan osta lippua huutonetin kusipäätrokareilta. On vaan nieltävä se pettymys, etten keikalle päässy!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe