Ostin lapselleni kauniin valkoisen lampaan taljan ja tässä eräs päivä huomasin sen hieman tummuneen ja kellastuneen. Talja ei siis ole kovin vanha.
Minulla on valkoinen koira, jonka temmellystä lumessa katsellessani sain aivan upean ja omanlaiseni ajatuksen! Aloin pöllyyttämään lampaan taljaa samalla tavalla hangessa, kuin koirani turkkiaan. Vaalenihan se! Naapurit varmaan olivat ihmeissään, mutta meilläpä on nyt taas valkoinen talja.
Minun ei ole tarvinnut koiraani pestä koko talvena juuri ollenkaan, sillä se ottaa joka päivä monta lumipesua itselleen..
Kannattaahan ainakin kokeilla! Vanhoihin taljoihin tämä ei kyllä varmaankaan tepsi.
KAIKKI NYT ULOS TELMIMÄÄN TLJOJENSA KANSSA! LAPSET MUKAAN!
lampaantalja!
4
905
Vastaukset
- tiedetään
vanha juttu
- pelle pelottoman äiti
varmastikkaan tiedä. Enhän minäkään tiennyt. On se ihan hyvä muistuttaa ainakin välillä=)
- diudiu diu
pelle pelottoman äiti kirjoitti:
varmastikkaan tiedä. Enhän minäkään tiennyt. On se ihan hyvä muistuttaa ainakin välillä=)
Mää en ainakaan tienny! Joten kiitti :)
- mape
diudiu diu kirjoitti:
Mää en ainakaan tienny! Joten kiitti :)
kyllähän varmaan kaikki tietää jollain tasolla, että villa puhdistuu lumeen tampatessa onhan niitä mattojakin "pesty" siten aina, mutta en silti olisi taljana välttämättä osannut käyttää. Taidan rullata tuon lattialla olevan taljan samoin tein melkein myös pihalle meinaan varmasti se tehoaa siihenkin vaikkanautaa onkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275