http://kontulanperussuomalaisetry.palvelee.fi/uutiset.html?20
Poutiaisen MOPO löytynyt!
9
882
Vastaukset
- sillä tuo
näyttää ihan norjalaiselta Ögland mopedilta! minulla oli nuorena samanlainen ja saman värinenkin. Tosin muuta väriä niissä ei kait ollutkaan. Niissä oli Sacshin kone ns. täysläppis.
Tuntureissa oli Puchin kone.
Intoilijat voisi päättää jo, että ajoiko poutianen soliferilla, vai Tunturilla? Toiset sanoo toista, ja toiset toista!- pöllitty!
Kopla tietenkin asialla ketkäs muut
- mopo asiat
Eino oli isäni hyvä ystävä. Oli matkoillaan monesti meillä yötäkin.
Hänen ensimmäinen mopo oli saksalainen Joensuusta ostettu Sachs-moottorinen Göbel.
Göbelillä hän ajeli agitaatiomatkoillaan.
Seuraava ja hänen viimeinen mopo oli automaattivaihteinen sininen Solifer Export.
Se on vieläkin olemassa Pohjois-Karjalassa.
Tunturi-mopoja, tai muitakaan merkkejä yllä kerrottujen lisäksi ei Poutiaisella ollut koskaan.
- Norjasta
ei ollut Poutiaisen Solifieteri kyseessä
- löytää noita
einon mopoja tämän tästä. Niille pitäs rakentaa reservaatti tuonnen pohjois-karjalan vaarojen taakse, missä ne vois etsiä mopon osia porukalla. olisivatten ainakin ihmisten jaloista pois pyörimästä.
- pätevä...
mopo... :)
- Poutiaisen
mopoa Pappa-tunturiksi, mutta kuvan mopo on Solifer.
Sitäpaitsi, kun nyt kerran puheeksi tuli, Poutiainen oli julkisuudessa "sorakieli", mutta oikeasti hän puhui aivan virheettömästi. Ei hänellä ollut ärrävikaa.
Julkisuudessa hän keräsi tunnettavuutta ja huomiota puheviallaan.- kyllä tuo
mopo on ööglanti ja poutiainen oli aito halkihuuli joka oli aina ollu puhevikainen.
- on...
Ögland-runkoinen, Sachs-moottorinen
Jupiter Sport.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693