Antin ulkonäkö korvaa laulutaidon

Söpö Antti

Se on vaan mun mielipiteeni. Musta Antti näyttää paremmalta ku kuulostaa.. Olen itse hieman vanhempi Antti-fani mutta kuitenkin mielummin katselen häntä kun kuuntelen.

5

616

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaretc....

Antissa yhdistyy erittäin hyvin kauneus ja musiikki. Kyllä Antti minusta laulaa osaa. Olen mä kuullut selaisiakin artisteja, jotka ovat surkeita laulamaan. Sellaisiakin joille voisi vielä antaa ihan perus opetusta laulu tekniikan ja äänen muodostamisen oaslta. Tekniikka laulamisessa hijoutuu vuosien saatossa. Ja yleensä se on niin, että mitä enemmän laulat sitä komeammaksi tulet ääneltäsi.

Ihan kannustukseksi Antille, että laulu tekniikka on sulla varmasti hyvin kasassa.
      Ja äänesi on ihanan poikamainen ja nuorekas.
      Pidän siitä tosi paljon. Mutta korostaisin kuitenkin sitä, että kukaan ammatti laulajakaan ei ole täydelinen.

Aina on asioita, jota voi tehdä toisin. Ja löytää oikea keskitie kuljettavakseen. Mielekkyys laulamisessa onkin juuri siinä, että omaksuu oikean ja tyyliinsä sopivan laulutavan. Eikä lähde yrittämään mitään muuta, kuin sitä omaa persoonallista tapaansa tulkita musiikkia.

Tsempiä vaan jatkossakin. Kyllä siitä hyvää tulee. Sulla on ihan komea nuorekas ääni. Joka toisten mielestä on surkea. Mutta minä sanon, että se on loistava. Kun sitä vaan laulamalla hijoo.

T: Jaretc/Vesku

• Parempiakin on...paljon

Katso avaramalla katseella, niin ei taida sen jälkeen kannattaa.

• butt-head1

on fanittaa laulajaa pelkän pärstäkertoimen takia jos ei kerran musasta tykkää?onhan se komea/kaunis pärstäkerroinkin hyvä olla olemassa tuossa hommassa, mutta pitäis sitä nyt laulaakin osata

• antti mun mielestä myös NÄYTTÄÄ ihanalta eikä vaan kuulosta se osaa kanssa LAULAA paremmin kuin vaikka LORDI

• eikä edes
        noviisori kirjoitti:

antti mun mielestä myös NÄYTTÄÄ ihanalta eikä vaan kuulosta se osaa kanssa LAULAA paremmin kuin vaikka LORDI

osaa laulaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      92
      1423
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      88
      1019
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      854
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      297
      768
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      84
      666
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      50
      654
    7. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      631
    8. 44
      630
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      627
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      584
    Aihe