OI ANTTI OLEHAN VAROVAINEN

Jaretc....

Olimme eillen uima reissulla Espoossa. Kun huomasin hallin kahvilassa lehden, jossa etu kanessa oli uutinen Antti Tuiskun loukaantumisesta.

Mulla itselläni on rakaani kanssa omakotitalo Espoon Nuuksiossa, ja tiedän millaisiin riskeihin on varauduttava silloin kun aikoo tehdä remontti hommia. Omakotitalo kun on sellainen, jossa sitä kunostettavaa aina riittää.
Ja remonteja tehneenä tiedän mitkä ovat suurimpia onnettomuus riskejä aiheuttavia tekiöitä remontti työmaalla.

Malttia vaan peliin ja järkevää suunittelua se vaatii. Toivottavasti Antti nyt toipuu hyvin.
Ja että hänen jalkansa paranee kunnolla. Ja että hän jaksaisi tehdä rempan valmiiksi. Toivotaan ettei tuo jalka vaiva haittaisi keikkailua. Kun se laiva keikan aloituskin sairastelun jälkeen oli niin mahtava. Kiitos siitä.

T: Jaretc

7

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buu

      Opettelehan kirjoittamaan parempaa kieltä.

      • Jaretc......

        Jos sua häiritsee kun kirjoitelu noin paljon, niin voisiko pyytää sua jättämään mun tekstit lukematta. Olis kummallekin parempi niin.

        T: Jaretc


      • vai pitääkö

        No anetakoon sulle se mahdolisuus arvosteluun. Kun sua ei noin muutenkaan ole varmaan huomioitu riittävästi.

        Kun ei ole lusikallakaan saanut, ei voida kauhallakaan antaa.

        T: Joku


      • Buu
        vai pitääkö kirjoitti:

        No anetakoon sulle se mahdolisuus arvosteluun. Kun sua ei noin muutenkaan ole varmaan huomioitu riittävästi.

        Kun ei ole lusikallakaan saanut, ei voida kauhallakaan antaa.

        T: Joku

        Yhtään sen paremmin vaikka nimimerkki vaihtui ihan muuksi. Jos käyt arvostelemaan älykkyyttäni, niin siitä vaan. En ole Einstein, mutta et totisesti sinäkään.


      • Jaretc.......
        Buu kirjoitti:

        Yhtään sen paremmin vaikka nimimerkki vaihtui ihan muuksi. Jos käyt arvostelemaan älykkyyttäni, niin siitä vaan. En ole Einstein, mutta et totisesti sinäkään.

        Joo mä kato hallitsen paljon asioita. Voisin olla jopa kemistikin. Olinhan mä vuosia tekemisissä kemikaalien kanssa pinta käsittely osastolla. Joten kemia on hallussa jotenkin.

        Mulla on suhteelisen hyvä itse tunto,
        joten mun elämäni ei kaadu kieli asuun. Mä sanon silloin kun mulla on sanotavaa ja kirjoitan sen omalla tyylilläni. Sä olet varmasti fiksu ja terävä päinen kaveri, mutta kriitikoksi sinusta ei ole, sen minä tiedän. Joten älä edes yritä sitä.

        T: Jaretc/Vesku


      • Buu
        Jaretc....... kirjoitti:

        Joo mä kato hallitsen paljon asioita. Voisin olla jopa kemistikin. Olinhan mä vuosia tekemisissä kemikaalien kanssa pinta käsittely osastolla. Joten kemia on hallussa jotenkin.

        Mulla on suhteelisen hyvä itse tunto,
        joten mun elämäni ei kaadu kieli asuun. Mä sanon silloin kun mulla on sanotavaa ja kirjoitan sen omalla tyylilläni. Sä olet varmasti fiksu ja terävä päinen kaveri, mutta kriitikoksi sinusta ei ole, sen minä tiedän. Joten älä edes yritä sitä.

        T: Jaretc/Vesku

        Selvä juttu, Einstein!


      • Jaretc/Vesku
        Buu kirjoitti:

        Selvä juttu, Einstein!

        Niin, Einstein oli kyllä enemmän fyysikko kuin kemisti. Korjattakoon se nyt tähän. Hänhän teki ne kuuluisat suhteelisuus teoriat.

        Mä haliitsen enemmän tota käytännön kemiaa. Kun aikanaan oli työssä piiri levyjen valmistuksessa.
        Niin sillä tuli opeteltua tota käytännön kemiaa.
        Voi kun niistäkin ajoista saisin vielä jotakin takaisin. Fiksu mies minä olen vaikka en kirjoitaa osaakkaan. Mutta runojen kirjoittaminen on kaunista.

        Kun sä olet noin tarkka kieli asusta. Niin miksi et kirjoita tänne palstalle pidempiä kirjoituksia. Vähän niikuin maliksi ikään kuin.

        T: Jaretc/Vesku


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe