Tietääkö joku mistä sais ton GoGo biisin sanat? tahtoisin kovasti. joku löytänyt jostain?
tai onko jollain se levy, onko ne sanat siellä kansissa?
GoGo sanat?
8
1490
Vastaukset
- löytyy
Siellä ne levyn kansissa on...
- minä vaan.
että joku jolla se levy on niin olisko niin kiltti ja laittais ne sanat tänne? siis sen gogo biisin.
kiitän. - laama-92
minä vaan. kirjoitti:
että joku jolla se levy on niin olisko niin kiltti ja laittais ne sanat tänne? siis sen gogo biisin.
kiitän.en minä ainakaan jaksa alkaa kopioimaan :D
kannattaa ostaa levy, monta erinomaista kappaletta. - Sensori
minä vaan. kirjoitti:
kiitän.On laitonta laittaa laulun sanoja tänne ilman sanoittajan lupaa. Joka näin tekee tuomitaan muistaakseni sakkoon.
- googlella
Googlella kun etsit, niin jo löytyvät sanat!
- <3 Lovers <3
Mutta silti. Omistan levyn, mutta en rupea tänne niitä sanoja laittamaan, koska se on laitonta!
- tuda
Mulla on sen Lovers levy. Siinä on sanat kaikkiin biiseihin. Mutta kaikissa LOVERS levyissä ei saata olla mun kaverilla on 2 gimmelin levyy (sama levy....se eka) ja toises on sanat, toisessa ei.
- levyt on
piraatteja. Levyn aitouden tunnistaa siitä, onko albumissa se kansivihkonen. Ja jos siitä kerta kuuluisi olla sanat, muttei ole, niin se kaverisi levy on piraatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195