Tietääkö joku mistä sais ton GoGo biisin sanat? tahtoisin kovasti. joku löytänyt jostain?
tai onko jollain se levy, onko ne sanat siellä kansissa?
GoGo sanat?
8
1487
Vastaukset
- löytyy
Siellä ne levyn kansissa on...
- minä vaan.
että joku jolla se levy on niin olisko niin kiltti ja laittais ne sanat tänne? siis sen gogo biisin.
kiitän. - laama-92
minä vaan. kirjoitti:
että joku jolla se levy on niin olisko niin kiltti ja laittais ne sanat tänne? siis sen gogo biisin.
kiitän.en minä ainakaan jaksa alkaa kopioimaan :D
kannattaa ostaa levy, monta erinomaista kappaletta. - Sensori
minä vaan. kirjoitti:
kiitän.On laitonta laittaa laulun sanoja tänne ilman sanoittajan lupaa. Joka näin tekee tuomitaan muistaakseni sakkoon.
- googlella
Googlella kun etsit, niin jo löytyvät sanat!
- <3 Lovers <3
Mutta silti. Omistan levyn, mutta en rupea tänne niitä sanoja laittamaan, koska se on laitonta!
- tuda
Mulla on sen Lovers levy. Siinä on sanat kaikkiin biiseihin. Mutta kaikissa LOVERS levyissä ei saata olla mun kaverilla on 2 gimmelin levyy (sama levy....se eka) ja toises on sanat, toisessa ei.
- levyt on
piraatteja. Levyn aitouden tunnistaa siitä, onko albumissa se kansivihkonen. Ja jos siitä kerta kuuluisi olla sanat, muttei ole, niin se kaverisi levy on piraatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 95958
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849