"kesä ku tulee niin alkaa se mulkkujen sota"(murkkujen...)
"sillä pipuli"(sipuli.....)
ole sitten pokkana kun tollasia kulee....=:0)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Lasten suusta kuultuja juttuja...!!!
7
528
Vastaukset
- Että usein
lapsen suusta se totuus tulee
- Kylli.Kyllä
omista kokemuksistani:
*isiä puri murkku juureksiin*
*Pääposti? Postitetaanko siellä päitä?*
Lentokoneessa pilvien yläpuolella lennettäessä *ei täällä mitään jumalaa näy*
Lapsi kysyi: mistä tulee pimeä ja vastasin, että siitä kun aurinko laskee. *yksi-kaksi-kolme-neljä, aurinko laskee* - Alien-8
Ookkonää juonunna siideliä?Mä menen kohhta kavelin melkkipäiville,ja siel otetaan pirltua vähäsen;=)))))
- MeraBlack
Mun pikkuveli joskus pienempänä istu kesällä parvekkeella ja huus oikeen kovaan ääneen äitille että, "Äiti! Mä katon naimisia!" :D on se söpöä :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491767
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121631Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301222Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911113
- 74991
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351951- 62829
- 49801
- 50796