Leot

normitapaus

Onko tyypillistä että leijonilta ei paljon huomiota heru? He ovat pidättäytyväisiä ja alotteen saa tehä joku muu kuin he? Olen tapaillut leijonaa muutaman kuukauden ja jos hänellä ei ole asiaa niin ei hän myöskään turhaan soittele tai lähetä viestiä. Lisäksi kun tapaamme, olen aina se joka tekee alotteen. Tämä voi johtua myös ujoudesta, mutta olis se mukavaa kun mieskin ottais välillä kainaloon ilman että itse sinne aina tunkisin ensiks tai antais pusun yllättäen...Vai onko leijonat vaan hitaasti lämpeneviä..?

8

1884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluan tietää

      Olen törmännyt samanlaiseen tapaukseen. Ei tosiaan ole mikään aloitteellinen ja joskus melkein välinpitämättömän oloinen. Kuitenkin seura tuntuu kelpaavan ym mutta ei koskaan hänen aloitteestaan, ainakaan suoraan. Ei pitäisi tässä tapauksesssa olle edes ujoudesta kyse. On myös aika suorasanainen siinä tpauksessa jos haluaa olla rauhassa. Olemme myös tapailleet pari kuukautta mutta seurustelusta ei (vielä) ole kyse. Mittaileeko hän kiinnostustani vai onko hän itsestään tai minusta epävarma. Vai ei vaan halua enempää?

      • leo18

        niin siis mullakin aivan samanlainen tapaus mutta henkilö josta mä puhun on neitsyt...ono nää teijän leijonat heinäkuun vai elokuun leijonia??


    • Jousileijona

      Ainakin itse olen varovainen alussa. Se ei ole ujoutta vaan ihan realistista "katsotaan nyt"-asennetta. En osta sikaa säkissä.

      Muutenkin paljastan tunteita enemmänkin teoin kuin sanoin ja arvostan sitä toisinkin päin.

      Varsinainen lepertely ei ihan heti onnistu.

    • nimittäin...

      Tuo on aivan utopistista, minusta leijonilta heruu huomiota kyllä ja paljon! Itse olen leijona, ja samoin on poikaystäväni, ja kyllä huomioidaan toisiamme paljon, joskus aivan "turhaankin".:)
      Ihan pakko sanoa, että jos leijona ei huomioi sinua niin sitten suhteenne ei ole oikealla pohjalla...:)

      • ja halailu

        Myös minä saan Leijona-mieheltäni paljon halauksia ja suudelmia sekä kosketuksia.

        Vaikka suhde on ns. tuore, eli vain muutaman kuukauden ikäinen. Mutta tunteiden osoituksia kyllä heruu ja paljon, vaikka muuten onkin sovittu että katsotaan nyt mihin mennään ja tuleeko meistä mitään.


      • vaakaiNen
        ja halailu kirjoitti:

        Myös minä saan Leijona-mieheltäni paljon halauksia ja suudelmia sekä kosketuksia.

        Vaikka suhde on ns. tuore, eli vain muutaman kuukauden ikäinen. Mutta tunteiden osoituksia kyllä heruu ja paljon, vaikka muuten onkin sovittu että katsotaan nyt mihin mennään ja tuleeko meistä mitään.

        Ihan samanlaisessa tilanteessa elän minäkin tällä hetkellä. Leijona-miesystäväni (tuore sellainen) hellii kyllä, on kova pussailemaan jne. Oikeastaan enemmän hellii minua kuin minä häntä.
        Tiedä sitten, miten kauan tuollainen kestää vai onko jatkuvaa laatua eikä ihastus laannukaan "ihan heti". Sitä ihmettelen leijonamiehessä, että sanoi "ettei tiedä, miksi vaimo halusi eroa ts. heittäytyi uskottomaksi". Eikö leijona olekaan sellainen puhelias ja avoin luonne?? Leijonamerkkiset ystävättäreni ovat aika analyyttisiä ja syvällisiä.


    • meni muista syistä pieleen

      meillä orastava suhde, niin sanoisin Leijona-miehen olevan lempeä ja kehräävä, kun hänelle osoittaa huomiota ja hellyyttä itsekin.
      Olen itse Kaksonen ja saatan vaikuttaa päälle päin 'viileältä', jos minua ei vaivaudu opettelemaan tuntemaan pintaa syvemmältä. Juuri Leijonien kanssa tuo syvyys on tullut esiin ja saamme toisistamme parhaat, mutta myös valitettavasti ne huonommat piirteet esiin.
      Omasta kokemuksesta Leijona ja Kaksonen siis sopivat yhteen; tämän sanon silläkin uhalla, että olin aviossa Leijonan kanssa ja liitto päättyi myöhemmin eroon. Tämä lyhyt romanssini kaatui kumma kyllä siihen, että minulla on kaksi lasta ja miehellä ei omia lapsia - sanoi kokevansa jonkinasteista ahdistusta uusperhe-ajatuksesta... liekö koko totuus, vai jotakin muuta? Epäilen sinänsä, että ehkä ei vaan tunteet riittäneet. Mutta: kaunis kokemus :)

    • ole tyypillistä

      Jos leijonalla on oikeita tunteita, ne kestää ja vain syvenevät suhteen vanhetessa.
      Itellä oli yli 20v liitto ...:sen kanssa ja kyllä minä olin meistä se, joka jaksoi osoittaa niitä tunteita viimeiseen asti, kunnes ... petti.
      sitten loppui tunteet.

      Nyt uusi suhde ja edelleen osoitan meillä niitä tunteita, kosketuksia, suudelmia, ne kuuluvat arkeen.
      E ole kyllä sulla tyypillinen leijona ollenkaan.
      Osoitatko itse tunteesi, jos leijona kokee jotain muuta? Ehkä hän odottaa aloitetta sinulta.
      Toki luonne vaikuttaa tosi paljon asiaan. Mut kyllä leijona on yleensä se, joka 'käy päälle'.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe