lumet saa kyytiä,sataa vettä...
huomenta kaikki
65
2044
Vastaukset
- aliisa
se alkoi sitten kevät tulee oikein vauhdilla...Vettä ei ainakaan pahemmin sada,ikkunasta kurkkasin...mutta lämpöasteita on pari...Kyllä vaan rinnat osas ennustaa ...;O)))
täällä sataa lunta...=:0)))
huomentaaa sullekkin...kahvia tässä juon...täällä ei sada mutta on 1 lämmintä
jussi383 kirjoitti:
kahveet juotu ajat sitte,,ja koiraki käytetty...mutta muute..laiskottaa....
tukka pystyssä ja tossut vinossa hakee lisää kahvia,jospa silmät aukeis..kohta se pitää munkin lähtee koiruus viemään..mikä koira sulla on?
ilottu kirjoitti:
tukka pystyssä ja tossut vinossa hakee lisää kahvia,jospa silmät aukeis..kohta se pitää munkin lähtee koiruus viemään..mikä koira sulla on?
staffi-poika tulee kohta 3 vuoden ikään..tommonen lihaksikas tappijalka....
jussi383 kirjoitti:
staffi-poika tulee kohta 3 vuoden ikään..tommonen lihaksikas tappijalka....
tiiänkin illanen se on..mul on rotikka 11v uros..koira jolla on kuonnetta kuin emännällään *virn*
ilottu kirjoitti:
tiiänkin illanen se on..mul on rotikka 11v uros..koira jolla on kuonnetta kuin emännällään *virn*
menee kun lähtee juoksee..kun ruskee viiva menis...mut semmone sählärihä se on...kiva..
ja ihanat aamut jussi muut...:)
jussi383 kirjoitti:
neitit tainnu käyrä kans jo...keltaset pörssit tutkimasa....
hikilenkki heitetty...vähän män myöhäseksi tänään kun eilen olin niin myöhään töissä...alkaa pikkuhiljaa taas piristymään:))
iinamari kirjoitti:
hikilenkki heitetty...vähän män myöhäseksi tänään kun eilen olin niin myöhään töissä...alkaa pikkuhiljaa taas piristymään:))
ois tota hommaa nii helvetisti..keittäskö lisää kahvetta..tairan panna...
jussi383 kirjoitti:
ois tota hommaa nii helvetisti..keittäskö lisää kahvetta..tairan panna...
sekin auttaa...mun on pakko olla nyt pirtee, huomenna alkaa 8 vrk työputki...yötä paivää, vaan 2 yötä saan käyä kotona uinumassa...taitaa vähän sitten väsyttää jälkeenpäin...
iinamari kirjoitti:
sekin auttaa...mun on pakko olla nyt pirtee, huomenna alkaa 8 vrk työputki...yötä paivää, vaan 2 yötä saan käyä kotona uinumassa...taitaa vähän sitten väsyttää jälkeenpäin...
on sullaki noi työajat...menee rytmit sekasin...
jussi383 kirjoitti:
on sullaki noi työajat...menee rytmit sekasin...
mut ei auta...on mulla oikeesti ihan kiva viikko varmaan tulossa, vien muksut hiihtolomalle niin päästään kaikki vähän uusiin ympyröihin...raskasta se tosin voi olla...välillä:)
iinamari kirjoitti:
mut ei auta...on mulla oikeesti ihan kiva viikko varmaan tulossa, vien muksut hiihtolomalle niin päästään kaikki vähän uusiin ympyröihin...raskasta se tosin voi olla...välillä:)
muuttohommat...tää on kyllä nii per....viitti sanookka....
jussi383 kirjoitti:
muuttohommat...tää on kyllä nii per....viitti sanookka....
muuttanut elämässäni 17 kertaa...jossain vaiheessa se oli ihan hauskaakin...onneksi "sairastuin" tähän tautiin ja talo vei sydämen mennessään...nyt ei enää tartte muualle haikailla:)
iinamari kirjoitti:
muuttanut elämässäni 17 kertaa...jossain vaiheessa se oli ihan hauskaakin...onneksi "sairastuin" tähän tautiin ja talo vei sydämen mennessään...nyt ei enää tartte muualle haikailla:)
oot kerinnä...oon tässä talossa asunu 25 vuotta..tota romua on meinaa kertyny....
jussi383 kirjoitti:
oot kerinnä...oon tässä talossa asunu 25 vuotta..tota romua on meinaa kertyny....
levoton luonne ollut...ja kamankerääjä kanssa:) aatteles että jo viis vuotta olen ollut paikoillani...:)
iinamari kirjoitti:
levoton luonne ollut...ja kamankerääjä kanssa:) aatteles että jo viis vuotta olen ollut paikoillani...:)
raski mitään heittää pois,jos joskus tarvii,muka.....ny heitän kyllä...
jussi383 kirjoitti:
raski mitään heittää pois,jos joskus tarvii,muka.....ny heitän kyllä...
heittää pois! heitäpä jotain niin heti tulee mieleen että mihin sitä ois tarttenu jos semmonen ois...
iinamari kirjoitti:
heittää pois! heitäpä jotain niin heti tulee mieleen että mihin sitä ois tarttenu jos semmonen ois...
on...mutta ny on pakko heittää,turhanpäiväsempiä...emmää aarteitani....
jussi383 kirjoitti:
turhanpäivästä? ei mikään...joskus voi oikeesti tarvita loppuunkulutettua tukkaharjaa tai pienenpientä palasta kuivatettua poronnahkaa tai mummolta perittyä karseennäköstä astiastoo tai...no nuo nyt ekkana tuli mieleen kun varastoani ajattelin...:)
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
kun teen jutustelunne kuulosti niin tutulta...mä oln ikäni kanssa säästänyt kaikki...mitään en ikinä oo malttanut pois heittää ja kun marraskuussa muutimme tähän,niin oli pakko tehdä inventaarioo...ja kas kummaa yli 40 jätesäkillistä tavaraa lähti kaatopaikalle kämpästä ja kahdesta varastosta...Sydämestä vähän otti,kun "aarteet" lähti...;O))
Pst.Kyllä mä aika monesti ihmettelin,kuinka tälläsiikin oon säästänyt ;O))) aliisa kirjoitti:
kun teen jutustelunne kuulosti niin tutulta...mä oln ikäni kanssa säästänyt kaikki...mitään en ikinä oo malttanut pois heittää ja kun marraskuussa muutimme tähän,niin oli pakko tehdä inventaarioo...ja kas kummaa yli 40 jätesäkillistä tavaraa lähti kaatopaikalle kämpästä ja kahdesta varastosta...Sydämestä vähän otti,kun "aarteet" lähti...;O))
Pst.Kyllä mä aika monesti ihmettelin,kuinka tälläsiikin oon säästänyt ;O)))varmaan pökräisin järkytyksestä jos joutusin noin tekemään...onneksi tästä ei nyt tartte mihkään muuttaa:)
aliisa kirjoitti:
Pst.Kyllä mä aika monesti ihmettelin,kuinka tälläsiikin oon säästänyt ;O)))sukulaisille on kelvannu melkein kaikki ylimääränen..hehee kilvan vievät...
- aliisa
iinamari kirjoitti:
varmaan pökräisin järkytyksestä jos joutusin noin tekemään...onneksi tästä ei nyt tartte mihkään muuttaa:)
muutaman kerran...mutta onneksi ukko oli järkevämpi...:))Katos kun mulla on kuus lasta...puolet jo aikuisii ja mä olin niiltäkin säästänyt kaikki lelut,kirjat ,paljon vaatteita ym.ym.ihan rojuakin näytti olevan...yt oli pakko karsia,että saisin mahtuu yhteen pieneen varastokoppiin kaikki loput ...;O)) Ja jos totta puhutaan,niin olin hyvin ylpeä ittestäni jälkeen päin,että olin pystynyt siihen ;O))))
- aliisa
jussi383 kirjoitti:
sukulaisille on kelvannu melkein kaikki ylimääränen..hehee kilvan vievät...
ja vielä sukulaisille sun aartees...sulla hyvä tuuri on käynyt :))
aliisa kirjoitti:
muutaman kerran...mutta onneksi ukko oli järkevämpi...:))Katos kun mulla on kuus lasta...puolet jo aikuisii ja mä olin niiltäkin säästänyt kaikki lelut,kirjat ,paljon vaatteita ym.ym.ihan rojuakin näytti olevan...yt oli pakko karsia,että saisin mahtuu yhteen pieneen varastokoppiin kaikki loput ...;O)) Ja jos totta puhutaan,niin olin hyvin ylpeä ittestäni jälkeen päin,että olin pystynyt siihen ;O))))
oo mitään kaivannut jälkeenpäin? mulle tulis ainakin heti mieleen miljoona asiaa mitä ois voinu jos ei ois viskannu pois...
aliisa kirjoitti:
ja vielä sukulaisille sun aartees...sulla hyvä tuuri on käynyt :))
melkein kaikki..hehe tarvinnu itte tyhjentää.....
- outzak
Täällä on tasan 0,0 astetta lämmintä/kylmää ja sumua sekä jäätävää tihkua....eli keväistä!!!:)))
Jahas, kahvinkeittoon....- outzak
jussi383 kirjoitti:
täälä rupee kirkastuu,,näyttää keväiseltä...
Tai siis siltä näyttää, kun ulos kahtelee.. Niinku pilvet olis laskeutuneet tänne maankamaralle asti..:) Mut kevät jo tuoksuu täälläkin!!:)
jussi383 kirjoitti:
täälä rupee kirkastuu,,näyttää keväiseltä...
Ou shit... suksimisloman viimenen päivä...
Viikko on menny tosi äkkiä ja ihan mukavasti, vaikka mä erakko oonki joutunu olemaan perheen kans kaikenaikaa;))) Ei yhtään ahista, vaikkei edes vessaan oo aina päässy yksin...;))) Tähän vois vaikka tottua;)- outzak
a-v kirjoitti:
Viikko on menny tosi äkkiä ja ihan mukavasti, vaikka mä erakko oonki joutunu olemaan perheen kans kaikenaikaa;))) Ei yhtään ahista, vaikkei edes vessaan oo aina päässy yksin...;))) Tähän vois vaikka tottua;)Täälläpäin on (ainakin kansalaisopistossa) "hiihto"lomat vasta ensi viikolla ja mä saan mun emon tänne seuraks koko viikoks!!:) Pitää asennoitua siihen jo etukäteen, ettei heti mene sukset ristiin...;)) No ei vaiskaan, mää pärjään äitylin kanssa mainiosti!!:)
a-v kirjoitti:
Viikko on menny tosi äkkiä ja ihan mukavasti, vaikka mä erakko oonki joutunu olemaan perheen kans kaikenaikaa;))) Ei yhtään ahista, vaikkei edes vessaan oo aina päässy yksin...;))) Tähän vois vaikka tottua;)ommenny juu äkkiä..ilman suksimistaki...
jussi383 kirjoitti:
ommenny juu äkkiä..ilman suksimistaki...
muuta on ollu paitsi suksintaa ja sitä en oo edes kaivannu;)
outzak kirjoitti:
Täälläpäin on (ainakin kansalaisopistossa) "hiihto"lomat vasta ensi viikolla ja mä saan mun emon tänne seuraks koko viikoks!!:) Pitää asennoitua siihen jo etukäteen, ettei heti mene sukset ristiin...;)) No ei vaiskaan, mää pärjään äitylin kanssa mainiosti!!:)
kyllä sä puolessa välissä viikkoo jo nostat mutsin monot ovenpieleen;)))
outzak kirjoitti:
Tai siis siltä näyttää, kun ulos kahtelee.. Niinku pilvet olis laskeutuneet tänne maankamaralle asti..:) Mut kevät jo tuoksuu täälläkin!!:)
kohta aurinko ainaki pilkahtaa...meirän rappusilla tuoksu tupakille..
- outzak
jussi383 kirjoitti:
kohta aurinko ainaki pilkahtaa...meirän rappusilla tuoksu tupakille..
meidänkin rappusilla tuoksahtelee, tupakki siis... Mut ennen sen sytyttämistä kun nuuhkaisee, ni ihan selvä kevään tuoksu on ilmassa!!:)
- outzak
a-v kirjoitti:
kyllä sä puolessa välissä viikkoo jo nostat mutsin monot ovenpieleen;)))
Ainakaan en usko niin tekeväni...;)) Sen verran riittää hommia ja höpötettävääkin, et en mä ihan puolessa välissä viikkoa vielä hermostu...;)
outzak kirjoitti:
meidänkin rappusilla tuoksahtelee, tupakki siis... Mut ennen sen sytyttämistä kun nuuhkaisee, ni ihan selvä kevään tuoksu on ilmassa!!:)
mourunnu jo pitemmän aikaa,kyllä se on kevään merkki..
- outzak
jussi383 kirjoitti:
mourunnu jo pitemmän aikaa,kyllä se on kevään merkki..
vaan harjoittelee painiotteita keskenään..:) Onkohan sekin kevään merkki..??;)
outzak kirjoitti:
vaan harjoittelee painiotteita keskenään..:) Onkohan sekin kevään merkki..??;)
koira ottaa matsia keskenää...mitähän sekin meinaa???
- outzak
jussi383 kirjoitti:
koira ottaa matsia keskenää...mitähän sekin meinaa???
Jos ne meinaa uuden eläinlajin luomista(Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja kissat ja koirat ottelee...)..;)
Siis tietty jos ne on eri sukupuolta keskenään....;)) Muuten se olis jo kaksinverroin pervers...erikoista!!:) outzak kirjoitti:
Jos ne meinaa uuden eläinlajin luomista(Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja kissat ja koirat ottelee...)..;)
Siis tietty jos ne on eri sukupuolta keskenään....;)) Muuten se olis jo kaksinverroin pervers...erikoista!!:)kovasti koiraa kiinnostaa kissan takamus...
jussi383 kirjoitti:
kovasti koiraa kiinnostaa kissan takamus...
mullakin...matsaavat välillä ihan tosissaan...mut johtuu vissiin siittä että IsoKolli on jo 11 ja Neiti vielä pentu:) ei Kolli aina jaksa kun toinen riehuu...
- outzak
jussi383 kirjoitti:
kovasti koiraa kiinnostaa kissan takamus...
äkkiä hankkia sille sun koiralle morsian, ettei tapahdu vahingollista lajien sekoittumista!!!:) Jossainhan niin väitettiin jo käyneen, kun kissa sai koiran näköisiä pentuja..
Vaik vaaraahan ei tietty ole jos heidät on leikattu.. Meil on kaikilta kissoilta lisääntymiskyky poistettu, muuten meillä olis varmaan neljän sijasta neljäkymmentä kissaa...;)) outzak kirjoitti:
äkkiä hankkia sille sun koiralle morsian, ettei tapahdu vahingollista lajien sekoittumista!!!:) Jossainhan niin väitettiin jo käyneen, kun kissa sai koiran näköisiä pentuja..
Vaik vaaraahan ei tietty ole jos heidät on leikattu.. Meil on kaikilta kissoilta lisääntymiskyky poistettu, muuten meillä olis varmaan neljän sijasta neljäkymmentä kissaa...;))kumpastakaan...kissa nappaa aika napakasti välillä ja roikkuu koiran poskissa...kun se lähentelee..
- outzak
jussi383 kirjoitti:
kumpastakaan...kissa nappaa aika napakasti välillä ja roikkuu koiran poskissa...kun se lähentelee..
ot kissaneidillä riittää luonnetta!! Ettei ihan taistelutta antaudu...;)
iinamari kirjoitti:
mullakin...matsaavat välillä ihan tosissaan...mut johtuu vissiin siittä että IsoKolli on jo 11 ja Neiti vielä pentu:) ei Kolli aina jaksa kun toinen riehuu...
kissaneiti pentu ja poikakoira 3 v..molemmat riehuu...
outzak kirjoitti:
ot kissaneidillä riittää luonnetta!! Ettei ihan taistelutta antaudu...;)
siittä mitään tu....tarvis ruveta hommiin kello käy..hyvää jatkoo...moikka..
- outzak
jussi383 kirjoitti:
siittä mitään tu....tarvis ruveta hommiin kello käy..hyvää jatkoo...moikka..
Hyviä sellaisia!!:) Ja "nähdään"!!:)
- aliisa
mä putosin tänne alas...Ei nyt just tuu mieleen mitään,mitä oisin tarvinnut...eli eikö sekin todista jo jotain sen tavaran tarpeettomuudesta...;O))))Mutta kaikenlaisia muistoja niihin littyi...:)) Nyt mä meen takas siivoileen ...
- outzak
..persiilleni tänne alas....:)) Ei oo mulla Laardin osoitetta.. Se oli kyl ihan hauska juttu, vaikkakin aika käsittämättömällä murteella....;))
Musta tuntuu, että Laardi ymmärtää meikäläisten touhuja vähän paremmin ku joku umpi-savolainen;)))
Mitähän se siitä osoitteesta oikein pihtaa, laittais näkyville, että sais naiset laittaa ihailijapostia;)))- outzak
a-v kirjoitti:
Musta tuntuu, että Laardi ymmärtää meikäläisten touhuja vähän paremmin ku joku umpi-savolainen;)))
Mitähän se siitä osoitteesta oikein pihtaa, laittais näkyville, että sais naiset laittaa ihailijapostia;)))ummikkosavolainen voi sitä pohojammaata ymmärtää.. Liikaa kirjaimiakin..;))
Jos se just sen ihailijapostin takia pihtaakin...sitä osoitetta....;)) outzak kirjoitti:
ummikkosavolainen voi sitä pohojammaata ymmärtää.. Liikaa kirjaimiakin..;))
Jos se just sen ihailijapostin takia pihtaakin...sitä osoitetta....;))mut voishan se tehdä niinku määkin eli tyhjätä sieltä turhemmasta ja vanhemmasta päästä niitä pois;)))
outzak kirjoitti:
ummikkosavolainen voi sitä pohojammaata ymmärtää.. Liikaa kirjaimiakin..;))
Jos se just sen ihailijapostin takia pihtaakin...sitä osoitetta....;))tohon äsken jotain, palvelu ruuhkautu (ei se ny kyllä niin pitkä juttu ollu!), tulee ilmeisesti näkyviin joskus ensviikolla...
Mä lähden ny tonne ostoshelvettiin, mukavaa päivänjatkoa;)))- outzak
a-v kirjoitti:
mut voishan se tehdä niinku määkin eli tyhjätä sieltä turhemmasta ja vanhemmasta päästä niitä pois;)))
Tossa alla se kauhean vaikeasti arvattavissa oleva osoite näköjään on!!;))
Pistä sää a-v se jutska, kun mä menin jo poistamaan sen.... Putsailin eilen postilaatikkoa oikein urakalla...:) - outzak
a-v kirjoitti:
tohon äsken jotain, palvelu ruuhkautu (ei se ny kyllä niin pitkä juttu ollu!), tulee ilmeisesti näkyviin joskus ensviikolla...
Mä lähden ny tonne ostoshelvettiin, mukavaa päivänjatkoa;)))vastasinkin..:) Mut hauskaa shoppailua!! Kerro kauppiaalle terkkuja!!;))
outzak kirjoitti:
vastasinkin..:) Mut hauskaa shoppailua!! Kerro kauppiaalle terkkuja!!;))
Veskulle Outzalta terkkuja;) Mahtaa se ihmetellä;)))
Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923