Missä hinnoissa vesiagamoiden hinnat nykyään pyörivät? Ihan mielenkiinnosta kyselen, vielä markka-aikaan kiertelin kovasti lemmikkikaupoissa jne ihailemassa.
Onko kukaan hankkinut matelijaansa Suomen eläintukusta espoosta (www.elaintukku.fi)? Kokemukset paikasta? Elukoita yksityisille vai vain yrityksille?
Ja vihervesiagamoiden omistajat, onko lemmikkinne käsikesy? Seurankipeä? Kaikenlaisia juttuja lukisi mielellään:)
Kiitoksia vastauksista!
vihervesiagama
3
1651
Vastaukset
- Meillä on
vihervesiagamia ja ovat mahtavia otuksia:) Meillä on toiveena saada pian jälkikasvuakin omillemme.
Mutta hinnoista. Olen nähnyt liikkeissä hintoja väliltä 69e-rapiat 100e. Nuorimmaisemme maksoi 110e ja oli tullessaan ihan pikkuinen.
Meillä kolme viidestä on täysin käsikesyjä. Kun käden laittaa terraan tulevat kädelle, varsinkin jos on herkkuja tarjolla. Jotenkin tuntuu , että nuo neitipuoliset ovat kesympiä kuin urokset, jotka pomppaavat usein karkuun tuonne vesiastiaan kun lähelle menee. Tulevat kyllä sieltä hetken päästä sitten katselemaan mitä tapahtui. Ja isoja matoja syömään=) - löytyy
Meillä on vihervesiahama. Käsiteltävissä, mutta vaikuttaa aika nyrpeältä jos joutuu lääpittäväksi. Kyllä se pitää oksalta hakea, ellei lahjo ruualla.
Maksoi 100e, kasvattajalta. Ei kyllä ole tainnut enää tehdä poikasia, ainakaan en ole ilmoituksia nähnyt.
Tarkoitus olisi hankkia toinen agama parin vuoden sisään, valloitavia otuksia. - kolme nuorta
vihervesiagamaa. Ensimmäisen hankiimme alkukesästä 2006 ja hinta oli silloin 79e. Toinen ja kolmas tulivat sitten joulukuussa ja maksoivat 69 eruoa/kpl. Kaikki meidän omat ovat todella kesyjä, mutta niiden kanssa touhutaankin jatkuvasti.
Tulevat itse kädelle hakemaan "herkkuja" ja kerjäävät niitä terraarion lasia kaapien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701