sopiiko naisen käsiin?

m@ri

Perheeseemme ollaan hankkimassa ensimmäistä moottoripyörää. Valinta on todennäköisesti osumassa Triumphin Speedmasteriin, johon itsekin ihastuin ulkomuodollisesti ja merkkipohjalta kovasti. Paljon on tutkittu merkkejä ja malleja, mutta Triumph on aina Triumph.
Isännällä ei ole aiemmin omaa pyörää ollut, mutta ajotaitoa kylläkin löytyy. Minulla taas ajokokemusta ei ole yhtään. Ajattelinkin käydä autokoulussa muutamilla ajo-opetus- ja teoriatunneilla. Vuosimalliltani olen kuitenkin sitä luokkaa, ettei erillistä moottoripyöräkorttia tarvitse ajaa.
Onko täällä palstalla naisia/jotakuta, joka voisi hieman kertoa tai kommentoida kuinka Speedmaster tai America sopii naisen käsiin?
Kovat ovat ajohalut...

7

2696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jale

      Mies 44v. Itselläni on speedmaster, ostin sen uutena 04. Sopii varmasti myös naisille etenkin jos et ole kovin pitkä. Makuasia tuo america vs speedmaster. Americassa ajoasento hiukan erilainen johtuen leveämmästä ja taaksepäin tulevasta tangosta. Jos tykkää kromista niin america, jos haluu vähän räyhäkämmän näköisen niin sitten speedmaster. Hyviä molemmat etkä varmasti tule katumaan hankit kumman tahansa, kääntää päitä etenkin jos naisen alla. Olen tilannut jenkeistä mausteita pyörään, toimitus varmaa ja suht. nopeaa, tsekkaa osoite. http://www.newspeedmaster.com/

      • lyhyille ?

        Vastahan täällä kirjoitteli 180-190 cm mieskuskit jotta hyvin pärjää.


      • Goljat??
        lyhyille ? kirjoitti:

        Vastahan täällä kirjoitteli 180-190 cm mieskuskit jotta hyvin pärjää.

        Kyllähän sitä pärjää vaikka pikku viragolla, mutta jos on yli 180 cm pitkä, niin vaatisi tapit vähän edemmäksi


    • wäbäwäbä

      2006 mallin trumppa america olis myytävänä..laita osotteeseen [email protected] infoa jos kiinnostas. pyörä on ehjä ja käy ja kukkuu..mukaan laukut,uudet ja vanhat putket.

    • merta

      Itse hankin ko. pyörän vuosi sitten. Ajokokemusta ei laisinkaan, ikää 50v. Alussa opettelin isolla parkkipaikalla isännän opastuksella, täytyy sanoa, että vaikeaa oli, mutta pikku hiljaa varovasti ajellen ajotaito karttui ja kesän mittaan ajaminen sujui jo hyvin. Hyvä pyörä ainakin itse olen tykännyt siitä kovasti. Nyt odotan jo innolla kevättä ja ajoretkiä.

    • mikään muu kuin

      tiskiharja ja soppakauha...MIKÄÄN ajoneuvo ei sovi naisen mekaanisille aivoille, ei edes potkukelkka.

      • käsittelyssä useinkin

        Voi sopii ainakin meidän rouvan käteen mp ja kaluni ja kaikkia käyttää aika paljon eli siitä vaan pyörän harjoittelu käyttöön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1939
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1867
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1855
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe