sopiiko naisen käsiin?

m@ri

Perheeseemme ollaan hankkimassa ensimmäistä moottoripyörää. Valinta on todennäköisesti osumassa Triumphin Speedmasteriin, johon itsekin ihastuin ulkomuodollisesti ja merkkipohjalta kovasti. Paljon on tutkittu merkkejä ja malleja, mutta Triumph on aina Triumph.
Isännällä ei ole aiemmin omaa pyörää ollut, mutta ajotaitoa kylläkin löytyy. Minulla taas ajokokemusta ei ole yhtään. Ajattelinkin käydä autokoulussa muutamilla ajo-opetus- ja teoriatunneilla. Vuosimalliltani olen kuitenkin sitä luokkaa, ettei erillistä moottoripyöräkorttia tarvitse ajaa.
Onko täällä palstalla naisia/jotakuta, joka voisi hieman kertoa tai kommentoida kuinka Speedmaster tai America sopii naisen käsiin?
Kovat ovat ajohalut...

7

2752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jale

Mies 44v. Itselläni on speedmaster, ostin sen uutena 04. Sopii varmasti myös naisille etenkin jos et ole kovin pitkä. Makuasia tuo america vs speedmaster. Americassa ajoasento hiukan erilainen johtuen leveämmästä ja taaksepäin tulevasta tangosta. Jos tykkää kromista niin america, jos haluu vähän räyhäkämmän näköisen niin sitten speedmaster. Hyviä molemmat etkä varmasti tule katumaan hankit kumman tahansa, kääntää päitä etenkin jos naisen alla. Olen tilannut jenkeistä mausteita pyörään, toimitus varmaa ja suht. nopeaa, tsekkaa osoite. http://www.newspeedmaster.com/

• lyhyille ?

Vastahan täällä kirjoitteli 180-190 cm mieskuskit jotta hyvin pärjää.

• Goljat??
        lyhyille ? kirjoitti:

Vastahan täällä kirjoitteli 180-190 cm mieskuskit jotta hyvin pärjää.

Kyllähän sitä pärjää vaikka pikku viragolla, mutta jos on yli 180 cm pitkä, niin vaatisi tapit vähän edemmäksi

• wäbäwäbä

2006 mallin trumppa america olis myytävänä..laita osotteeseen [email protected] infoa jos kiinnostas. pyörä on ehjä ja käy ja kukkuu..mukaan laukut,uudet ja vanhat putket.

• merta

Itse hankin ko. pyörän vuosi sitten. Ajokokemusta ei laisinkaan, ikää 50v. Alussa opettelin isolla parkkipaikalla isännän opastuksella, täytyy sanoa, että vaikeaa oli, mutta pikku hiljaa varovasti ajellen ajotaito karttui ja kesän mittaan ajaminen sujui jo hyvin. Hyvä pyörä ainakin itse olen tykännyt siitä kovasti. Nyt odotan jo innolla kevättä ja ajoretkiä.

• mikään muu kuin

tiskiharja ja soppakauha...MIKÄÄN ajoneuvo ei sovi naisen mekaanisille aivoille, ei edes potkukelkka.

• käsittelyssä useinkin

Voi sopii ainakin meidän rouvan käteen mp ja kaluni ja kaikkia käyttää aika paljon eli siitä vaan pyörän harjoittelu käyttöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe