Hei!
Onko joku halukas antamaan ylläpitoon suomenhevostaan tai jotain muuta rauhallista, n. 150-160cm ja aloittelijalle sopivaa hevosta ylläpitoon?
Jos tiedätte jonkun ilmoitakaa minulle.
Olen etsinyt suunnilleen joka paikasta jonka tiedän ja päivystänyt sivuja useasti joten ajattelin kysyä välillä näin päin.
p.s: mieluiten länsi-suomen läänistä
Kiitos jo etukäteen!
Ylläpitoon suomenhevonen?
9
1056
Vastaukset 9
- Just Me
Anteeksi... Aloittelijalle hevosta ylläpitoon??? Mietipä kaks kertaa vielä!
- Kannukset & Raippa ...
^^ Tuota samaa kattelin.. Ei kyllä kukaan täysjärkinen tee tuollaista.. Siis anna omaa silkkiturpaansa aloittelijoille. Sehän on aloitettava hoidokeista ;D
- Heidi neiti
Sanoinko mä muka että mä oon aloittelija?
Mä meinaan että sen hevosen pitäisi olla aloittelijoille sopiva eli rauhallinen ja kiltti.
Mä oon ratsastanut 3 vuotta - Suokki-13
Heidi neiti kirjoitti:
Sanoinko mä muka että mä oon aloittelija?
Mä meinaan että sen hevosen pitäisi olla aloittelijoille sopiva eli rauhallinen ja kiltti.
Mä oon ratsastanut 3 vuottaJa lehmät lentää
- Heidi neiti
Suokki-13 kirjoitti:
Ja lehmät lentää
Meinaakko etten tiedä kauan oon puuhaillut hevosten kanssa?
Mitä kaikkea sitten tuossa ilmoituksessa pitäisi olla jotta ottaisitte kantaa asiallisesti ja asiaan liittyvästi? - Suokki-13
Heidi neiti kirjoitti:
Meinaakko etten tiedä kauan oon puuhaillut hevosten kanssa?
Mitä kaikkea sitten tuossa ilmoituksessa pitäisi olla jotta ottaisitte kantaa asiallisesti ja asiaan liittyvästi?Kaikki
- Heidi neiti
Suokki-13 kirjoitti:
Kaikki
Kerro mulle kun oot noin viisas!
- Suokki-13
Heidi neiti kirjoitti:
Kerro mulle kun oot noin viisas!
Sanoiksmä että mä oon viisas?? Siis kyllä mulla perustietolöytyy vähän enemmänkin..
Mutta siis sun pitää kertoo kaikki susta.. En tarkoita : Asun perheeni kanssa, 4h kodissa.
Siihen kuuluu (plaa plaa)...
Vaan ikä, Kokemukset, Minkälaisia kokemuksia ym.. TAJUSITKO?? - Heidi neiti
Suokki-13 kirjoitti:
Sanoiksmä että mä oon viisas?? Siis kyllä mulla perustietolöytyy vähän enemmänkin..
Mutta siis sun pitää kertoo kaikki susta.. En tarkoita : Asun perheeni kanssa, 4h kodissa.
Siihen kuuluu (plaa plaa)...
Vaan ikä, Kokemukset, Minkälaisia kokemuksia ym.. TAJUSITKO??Juu. Pitää sitten laittaa ens kerralla noi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍88814Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60503
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496