Onko kokemuksia? Ovat kuulema syöppöjä. Onko huhussa perää? Millainen kaks päällä?
Vastaukset 3
- adv990
On. Eivät ole syöppöjä. Ei ole, esson baari ei nyt tunne asiaa. Kulutus on matka-ajossa n. 5.5-6.5 l/100km. Onhan se tietysti hiukka enemmän kuin GS puimurilla, mutta ei tuota minusta voi miksikään syöpöksi sanoa. Sorateillä räppäiltäessä voi tietysti mennä enemmänkin. Kaks päällä en ole ajellut, ainoastaan matkavarustuksessa. Takajousitus on ainakin helppo säätää kuorman mukaan ja toimii oikein säädettynä yhtä hienosti kuin ilman kuormaa. Matkapyöräksi 2 päällä ajoon en osaa kotkaa oikein kuvitella, katselisin enemmän puimurin suuntaan. Sen sijaan yhden hengen matkapyöränä tuo on mainio ja sorateillä puimurilla ei ole jakoja.
- Sampo-henkilö
...porkkanalla ei pärjää puintihommissa. Porkkana ei ole erivärinen porkkana, eikä porkkana harrasta tauto porkkana foniaa, porkkana. Puimuri.
Niiiiiiiiii........... - suwasaki
Puimuri on mulla alla nyt, ollut jo kuusi kesää. tekis mieli jotain muuta. Pitää varmaan koeajaa jos jossain on, kunhan kelit paranee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5681369Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42743Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl468677- 34509
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll4499Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37470Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin27464- 39447
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE143423- 22402