Onko kokemuksia? Ovat kuulema syöppöjä. Onko huhussa perää? Millainen kaks päällä?
Vastaukset 3
- adv990
On. Eivät ole syöppöjä. Ei ole, esson baari ei nyt tunne asiaa. Kulutus on matka-ajossa n. 5.5-6.5 l/100km. Onhan se tietysti hiukka enemmän kuin GS puimurilla, mutta ei tuota minusta voi miksikään syöpöksi sanoa. Sorateillä räppäiltäessä voi tietysti mennä enemmänkin. Kaks päällä en ole ajellut, ainoastaan matkavarustuksessa. Takajousitus on ainakin helppo säätää kuorman mukaan ja toimii oikein säädettynä yhtä hienosti kuin ilman kuormaa. Matkapyöräksi 2 päällä ajoon en osaa kotkaa oikein kuvitella, katselisin enemmän puimurin suuntaan. Sen sijaan yhden hengen matkapyöränä tuo on mainio ja sorateillä puimurilla ei ole jakoja.
- Sampo-henkilö
...porkkanalla ei pärjää puintihommissa. Porkkana ei ole erivärinen porkkana, eikä porkkana harrasta tauto porkkana foniaa, porkkana. Puimuri.
Niiiiiiiiii........... - suwasaki
Puimuri on mulla alla nyt, ollut jo kuusi kesää. tekis mieli jotain muuta. Pitää varmaan koeajaa jos jossain on, kunhan kelit paranee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643