Mikä sellanen on? Ajatellen kesää ja sitä kun saa alkaa istuttelemaan kasveja ja yrttejä ympäri pihaa :D Onko kuvia mahdollisesti?
helppo kiva köynnös?
4
974
Vastaukset
- polkkaajatar
Elämänlanka esimerkiksi. Se pitäisi laittaa itämään näihin aikoihin. Sitten on ruusupapu joka kasvaa nopeasti mutta sen idätysaika on vasta toukokuulla.
- nimessä laita
Älä hertsileijaa elämänlankaa pihaasi laita,sen jälkeen sulla ei olekaan muuta kuin sitä ja kaikki penssaat ja kukat täynnä.Et saa sitä tapettua millään.
- elämänlankaa
nimessä laita kirjoitti:
Älä hertsileijaa elämänlankaa pihaasi laita,sen jälkeen sulla ei olekaan muuta kuin sitä ja kaikki penssaat ja kukat täynnä.Et saa sitä tapettua millään.
Joo, älä laita elämänlankaan. Mulle se tuli jostain puutarhaan joitakin vuosia sitten ja olen joka kesä joutunut tappelemaan sen kanssa, kun se leviää joka suunnalle, tulee milloin mistäkin mullan alta, kiipeilee isoissa perennoissa ja kuristaa ne yhteen. Tosi ärsyttävää. Jos joku keksii millä sen saan häviämään lopullisesti, olen tosi kiitollinen neuvoista.
- polkkaajatar
elämänlankaa kirjoitti:
Joo, älä laita elämänlankaan. Mulle se tuli jostain puutarhaan joitakin vuosia sitten ja olen joka kesä joutunut tappelemaan sen kanssa, kun se leviää joka suunnalle, tulee milloin mistäkin mullan alta, kiipeilee isoissa perennoissa ja kuristaa ne yhteen. Tosi ärsyttävää. Jos joku keksii millä sen saan häviämään lopullisesti, olen tosi kiitollinen neuvoista.
Parvekelaatikossa elämänlanka kasvaa hyvin eikä leviä pitkin pihaa. Tulee tuuheaksi ja antaa näkösuojaa. Mutta tosiaankin leviää iloisesti jos kasvimaalle laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708