minkälaisia kokemuksia ihmisillä on 5-ovisesta Civicistä vm 2004-2005 ?
Itselläni auton vaihto edessä ja tuo malli vaikuttaa varsin käytännölliseltä. Toi on siis Facelift malli uusinta edelliseen malliin. Arvoisteluissa olen huomannut sanoja ohjauksen tunnottomuudesta ja huonosta keskityksestä... pitääkö paikkaansa ja onko iso "vaiva" ?
Honda Civic 2004
14
7532
Vastaukset
- nipponisti
Erehdyin ostamaan -04 vuonna uuden 5d 1,6 es civicin, tuli koeajettua huolimattomasti. Ohjaus menettelee kesällä, ei tosin palauta keskelle, mutta talvella aivan kamala ajaa kun joutu koko ajan ohjaamaan, lämmitys heikohko, ja vikoja riitti vuoden aikana ihan kiitettävästi, maalauksia irtoili muoviosista, kytkin narisi, valot sammuili, ja vehon korjaamotoiminta ei saanut vikoja poistettua, kun ei paljoa ollut haluja. Ja mitä tulee ko. auton ruosteenestoon, niin sitä ei ole, alustassakin vain ohut pohjamaali, ja kun alusta on sellainen monista koteloista ja vahvikkeista hitsailtu tekele, voi vanhana olla aika pommi. Se oli mun erehdys, en suosittele.
- petali!
"lämmitys heikohko, ja vikoja riitti vuoden aikana ihan kiitettävästi, maalauksia irtoili muoviosista"
Puhut puppua. Näissä on tehokas lämmityslaite.
Jääkelillä epäilin, että on ajonvakautus, kun niin hyvin meni. Muteihan näissö voi olla. Nastat vaan surisee, kun heittää peilikirkkaalle sivutielle.
Mitkä ne sinun jatkuvasti mainostamasi viat oikein oli?
Pohjassa ja lokareissa joku käsityely. Ei tartu rapa. Hohtaa aina uudelta. - jörtsä
älä poika puhu paskaa ollu vuosia civicci eikä minkäänlaasia ongelmia ollu
- nipponisti
petali! kirjoitti:
"lämmitys heikohko, ja vikoja riitti vuoden aikana ihan kiitettävästi, maalauksia irtoili muoviosista"
Puhut puppua. Näissä on tehokas lämmityslaite.
Jääkelillä epäilin, että on ajonvakautus, kun niin hyvin meni. Muteihan näissö voi olla. Nastat vaan surisee, kun heittää peilikirkkaalle sivutielle.
Mitkä ne sinun jatkuvasti mainostamasi viat oikein oli?
Pohjassa ja lokareissa joku käsityely. Ei tartu rapa. Hohtaa aina uudelta.Todellakaan ei mun civicistä löytynyt minkäänlaisia alustan käsittelyjä. Ensimmäinen valojen pimennys tuli reilun kuukauden vanhana, toisenkerran pimeni puolenvuoden kuluttua siitä, ja sen korjasin itse kun "huolto" oli pyhinä kiinni ja "autoa" piti käyttää, Maajohto oli huonosti kiinnitetty. Neljä käyntiä, muutama puhelinsoitto, maalivikojen takia, Kytkimen narinan korjaus vehossa auttoi kahden risteyksen yli, ja taas jatkui natina. Ja nimenomaan lumisella kelillä aivan hirveä ajettava.
- nipponisti
jörtsä kirjoitti:
älä poika puhu paskaa ollu vuosia civicci eikä minkäänlaasia ongelmia ollu
Kiitä onneasi ettei sulle ole tullut samanlaista paskakasaa kun mun eka ja viimenen civic oli.
- automiäs!
nipponisti kirjoitti:
Todellakaan ei mun civicistä löytynyt minkäänlaisia alustan käsittelyjä. Ensimmäinen valojen pimennys tuli reilun kuukauden vanhana, toisenkerran pimeni puolenvuoden kuluttua siitä, ja sen korjasin itse kun "huolto" oli pyhinä kiinni ja "autoa" piti käyttää, Maajohto oli huonosti kiinnitetty. Neljä käyntiä, muutama puhelinsoitto, maalivikojen takia, Kytkimen narinan korjaus vehossa auttoi kahden risteyksen yli, ja taas jatkui natina. Ja nimenomaan lumisella kelillä aivan hirveä ajettava.
"Kytkimen narinan korjaus vehossa auttoi kahden risteyksen yli"
Jos kaljan paksuntama niskasi antaisi myöten. Voisit kurkistaa lattialle. Siellä on palautusjousi, joka narisee. Ei muuta käytännönhaittaa.
Jokin maajohdon löystyminen (kiristys) hirvittävä vika.
Minusta tämä menee vakasti missä pöprössä tahansa. Ja kovaa. On kylläkin tämä neliovisportti.
Lokarit ja pohja hohtaa, kuin uusi. Mikään ei tartu.
- cdi
hae pois laatuauto
- Onnen-Pekka
Minulla oli vm. 2002 3D ja minulle jäi vain hyviä kokemuksia. Heti uutena käytin sen täydellisessä ruostesuojakäsittelyssä jossa käsiteltiin kaikki koteloita myöten. Auto on vankan oloinen ja sen huomaa kun katsoo alustaa, on siellä sellaiset palkit, että kyseessä on pitkäikäinen auto.Auto oli minulla kaksi vuotta ja mitään vikaa tai huomautettavaa siinä ei ollut. Vaihdoin isompaan, eli Accordiin, kun lisää tilaa tarvitsin.Yritin ostaa ko. auton takaisin perheeseen, mutta ei päästy hinnasta yksimielisyyteen. Voin suositella, -se on hyvä auto.
- Lumessa
Siis reilut 100 000 km kolmessa vuodessa ilman vikoja vm. 2002 1,6 ES Civicillä (pre-facelift). Käsittämättömän tilava auto. Ohjaukseen tottuu nopeasti, vaikkei se tosiaan kampeakaan keskelle mihinkään Focus-tyyliin. Jos pidät ratin suorassa, auto kyllä kulkee suoraan :-) Yksi yllättävä (?) piirre on kiihtyvyys: tuolla autolla ei todellakaan jää jalkoihin. Toinen on sitkeys: moottoritien jälkeen päälle unohtuneen vitosen huomaa 60 km/h rajoitusalueella vasta kun tulee risteykseen. Oikeastaan sääli ettei tuollainen auto sopinutkaan Hondan urheilulliseen imagoon, joskin on se uusikin kai 'piilokätevä' vaikka hurjalta näyttääkin.
- 1,6 se
Ostin n.3 viikkoa sitten Honda Civicin 1.6 se vm 2004 (rek.14.9)ajettu n.40000km aloin tarkistella autoa kotona,huomasin autossa takaluukunkannen ja romisen kahvan alta ruostetta.Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja miten takuu pelaa tällaisissa tapauksissa?
- ---
1,6 se kirjoitti:
Ostin n.3 viikkoa sitten Honda Civicin 1.6 se vm 2004 (rek.14.9)ajettu n.40000km aloin tarkistella autoa kotona,huomasin autossa takaluukunkannen ja romisen kahvan alta ruostetta.Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja miten takuu pelaa tällaisissa tapauksissa?
vie vain näytille honda liikkeeseen. jos mahdollista niin vieläpä siihen mistä auto on uutena ostettu ja missä huollot on tehty. jos huollot on tehty ajallaan niin varmasti menee. onhan sitä takuuta jäljellä vielä noin viisi kuukautta. tarkasta vaan auto kunnolla eihän sitä tiedä miten huonosti sitä sitten on pidetty. onko auto sedan vai viisi ovinen?
- 1,6 ES
--- kirjoitti:
vie vain näytille honda liikkeeseen. jos mahdollista niin vieläpä siihen mistä auto on uutena ostettu ja missä huollot on tehty. jos huollot on tehty ajallaan niin varmasti menee. onhan sitä takuuta jäljellä vielä noin viisi kuukautta. tarkasta vaan auto kunnolla eihän sitä tiedä miten huonosti sitä sitten on pidetty. onko auto sedan vai viisi ovinen?
Käytin auton piirimyyjällä ja päätös auton korjauksesta tuli nopasti.Autoon vaihdetaan uusi takaluukunkansi ja nyt odottelen mistä ruoste seuraavaksi tulee esiin?
- yo<
1,6 ES kirjoitti:
Käytin auton piirimyyjällä ja päätös auton korjauksesta tuli nopasti.Autoon vaihdetaan uusi takaluukunkansi ja nyt odottelen mistä ruoste seuraavaksi tulee esiin?
no ei sitä nyt niin tarvitse odottamaan alkaa. ei se mikään ruostuva auto ole
- Montör
Oletteko törmänneet seuraavaan?
Honda Civic 2004 1.6. käynnistyy...hörähtää ja sammuu muutaman sekunnin jälkeen. Uudelleen käynnistettäessä
joutuu monta kertaa starttaamaan,eikä sittenkään käynnisty.
Kaikki on tarkistettu, merkit ovat kohdallaan. Mm.virtalukko vaihdettu, oma avain on orig.ym.sähkölaitteet ovat alkuperäisiä.
Kertokaa ken tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311746
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161452Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3291012- 611000
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66851
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668