Jouskari kullaksi?

miira-

Kertokaapa jousimiehet.. miten vastakkaisen sukupuolen edustaja saa herätettyä teidän mielenkiintonne? Kuinka teidät voi saada omaksi kullaksi?=) Mitä asioita arvostatte suhteessa ja kumppanissa yleensä? Kiitos jo etukäteen! Kaipailen neuvoja koska yritän kovasti saada erästä söpöä jouskari miestä kiinnostumaan minusta!=)

4

1775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmiset...

avarakatseiset ja rehelliset. Kaikenlaiset tiukkapipot ja pyrkyrit ovat turn off.

• kokemusta

Jousimies innostuu vaikka lampunjalasta pikkuaivoilla, jos sillä verkkosukat jalassa, ja kahdessa kuukaudessa jousimiehen onni ja rakkaus on muuttunut tyhjäksi. Jousimies on hyvin pystyvä ja osaava, ja tietää sen; itsekeskeisyys ja oma nenä lähinnä. Toki ei koskaan hetkeksikään unohda sinuakaan, kun olet siinä, mutta jo kilometrin etäisyys ja sorry, who?

Paha kyllä, he ovat mitä rakastettavampia ihmisiä, seurallisia, innokkaita, kokeilunhaluisia kaikessa, luotettavia, kaikkea mitä nainen voi toivoa, mutta sormien napsautus- ja kaikki on tiessään...

Lassoa rasvaamaan hei, lassoa rasvaamaan hei...
        tästä lähtee --vaakanainen-- sydän palasina

Ja tosiaan kolmas kerta toden sanoi...
        Vaaka jouskari on mission impossible.

Vaakanainen on mission impossible!!!??? So not, takki auki tuulta päin...ensin hakee portsari ja sitten poliisi...

• jousimiesmies

Jousimiesmies on hyvin pitkämielinen ja seuraa usein asioita taustalta. Ei aina sano mielipiteitään suoraan, mutta tarvittaessa voi olla kovasanainen ja määräilevä. Toinen osapuoli saattaa käyttää valtaansa jousimieheen ja kuvitella asioiden olevankin kunnossa. Usein metiskelevänä ja asioita hautovana tyyppinä jousimiesmies saattaakin lähteä pois äkkiarvaamatta. Vastapuoli saattaa ihmetellä ja kysellä MIkä meni pieleen? Hienotunteisena miehenä jousimies ei sano tätäkään suoraan!

• jousimies(nainen)

Tuosta viimeisestä jutusta on hyvä pyrkiä eroon. Aika usein jouskarit karttaa ihmisiä, joista eivät pidä. On toki niitä suorasanaisiakin, jotka eivät jää tilanteissa hiljaisiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1023
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe