Megadeth esiintyy Sauna Open Airissa. Torstaina 7.6. Ketkä kaikki tulossa?
http://www.megadeth.com/index.php?section=killingroad
Megadeth Saunaan!
8
1742
Vastaukset
- totta!?
olihan bändin kiertuekalenterissa jotain,mut ei sauna open airin tiedoissa! :/...:?...:D
- ...
..se aika varmaa ole. Saunan sivuilta:
"05.03.2007:
SAUNA OPEN AIR: UUSIA PÄÄESIINTYJIÄ!
Sauna Open Air julkaisee uutta ohjelmaa tiistaina 6.3. näillä sivuilla ja tiedotteessa. Tarkimmat netinseuraajat varmaan jo tietävät pari uutta pääesiintyjää.... "
Viittaa vahvasti Megadethiin. Huomennahan sen tietää, toivotaan parasta. :D
- hangar 18
megadeth tulee saunaan ja niin minäkin!!!!!!!!!!
:D totta se on!! :D- olin
olin
- Daveeeeee
Olen kerran nähnyt Megan lavalla, se oli muistaakseni -99 Maidenin lämppärinä jäähallilla, ja vittu mikä puupökkelö se Mustaine on, ja tätä olen kuullut kaikilta kavereilta myös samaa, eli ko bändi ei vaan osaa esiintyä, ei minkäännäköistä karismaa, ei liikettä eikä eleitä. Kylmästi vaan seistään paikoillaan ja väännetään metallia. Tosin musiikki on helevetin hyvää, mutta livenä ei vaan toimi.
- blääh
Sinä ja sinun tönköt Megadethisi. Taisit vaan olla niin höyryissä, että luulit olevasi sillä keikalla, vaikka oikeasti seisoit Fazerin mainoksen edessä korvalaput päässä.
Olkoot Dave ja kumppanit vaikka naulattu lattiaan aion silti sinne keikalle.
- EtovaKala
Perkules kun haluis mennä, keikkakin olis just synttäripäivänä. Enpähän pääse, hemmetin puolustusvoimat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751738Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 871040
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001