ABC:llä lounastamassa

Kävin tänään ateriomassa ABC:llä. Kyllä oli maittava ateria. Kiitokset keittiölle ja palvelu oli muutenkin erinomaista.

25

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaupungin piikkiin ?

      evväät

      • Jos olisin maksanut itse niin, voisihan sitä ajatella kiertotien kautta, että kaupunki maksaa, sillä siltähän tuo palkka tulee. Tällä kertaa minulle kyllä ihan yksityishenkilö tarjosi lounaan.


    • Seuralaiseni käydessä miesten huoneessa, niin huomasin, että sen oven ja inva wc:n välissä oleva ovi, oli epämääräisesti nimetty. En oikein saannut selvää lukiko siinä "loiset".

    • haarukoiminen

      huoltoasemalla on selvästikin ollut sinulle suuri tapaus. Tee se toki toistekin.

      • Kyllähän se oli viikon tai paremmin koko vuoden koho kohta. Ei sitä jokapäivä käydä tämän palstan kuuluisimmalla paikalla aterioiassa. Ruoka ei todellakaan ollut minun arkiruokaa, (en valmista pippuripihviä arkisin).Seuralainen oli todella mielenkiintoinen ja hyvä keskustelija.


      • turhaan
        meyri kirjoitti:

        Kyllähän se oli viikon tai paremmin koko vuoden koho kohta. Ei sitä jokapäivä käydä tämän palstan kuuluisimmalla paikalla aterioiassa. Ruoka ei todellakaan ollut minun arkiruokaa, (en valmista pippuripihviä arkisin).Seuralainen oli todella mielenkiintoinen ja hyvä keskustelija.

        abc läisiä kehuttu , sinäkin todistat sitä


      • turhaan kirjoitti:

        abc läisiä kehuttu , sinäkin todistat sitä

        En kehunnut abc:läisiä. Seuralaiseni oli ohikulkumatkalla, ei siis vakio porukkaa. Kehuin kylläkin ABC:tä paikkana.


      • ympäri Suomen maan
        meyri kirjoitti:

        En kehunnut abc:läisiä. Seuralaiseni oli ohikulkumatkalla, ei siis vakio porukkaa. Kehuin kylläkin ABC:tä paikkana.

        on tehty niin HALVALLA, että ne falskaavat joka kohdassa. Niitä pyöritetään kouluttamattomalla , lähes lapsipätkätyövoimalla ja niiden ilmiasu on HALPA ja persoonaton. Seuralaisesi oli varmaan niin odotettu, että et maallisiin ehtinyt takertua.

        Kaikilla abc llä lisäksi kaffe on laihaa ja käntty kuivaa.


      • Syyttäjä...
        ympäri Suomen maan kirjoitti:

        on tehty niin HALVALLA, että ne falskaavat joka kohdassa. Niitä pyöritetään kouluttamattomalla , lähes lapsipätkätyövoimalla ja niiden ilmiasu on HALPA ja persoonaton. Seuralaisesi oli varmaan niin odotettu, että et maallisiin ehtinyt takertua.

        Kaikilla abc llä lisäksi kaffe on laihaa ja käntty kuivaa.

        Olipas plöräys!
        Omistatko jonkun safkapaikan täällä, kun noin poskettomia puhut?


      • liikkumista
        Syyttäjä... kirjoitti:

        Olipas plöräys!
        Omistatko jonkun safkapaikan täällä, kun noin poskettomia puhut?

        ja olen seurannut muutaman vuoden näiden liikennemyymälöiden nousua. Kerroin niistä oman mielipiteeni, joka perustuu omakohtaiseen kokemukseen.

        Haapaveden rakennus, parakki, on lisäksi keskimääräistä rumempi , ei voi sanoa , että istuisi maisemaan. Mutta te olette sen hyväksyneet ja sitä nyt sitten katselette.


      • havainnon tehnyt,
        liikkumista kirjoitti:

        ja olen seurannut muutaman vuoden näiden liikennemyymälöiden nousua. Kerroin niistä oman mielipiteeni, joka perustuu omakohtaiseen kokemukseen.

        Haapaveden rakennus, parakki, on lisäksi keskimääräistä rumempi , ei voi sanoa , että istuisi maisemaan. Mutta te olette sen hyväksyneet ja sitä nyt sitten katselette.

        Eli sama missä päin Suomea syöt ABC:llä aina saman makuinen ruoka. Tuntuu kuin jostain pakastepussista sulatettais.Matkaaja kaipaa vaihtelua ja persoonallisuutta myös ateriointiin ja taukojen pitoon ainakin omasta mielestäni ja kokemuksestani. Harmi toisaalta , jos joku tällainen suuri ketju "tappaa" hyvät yksityiset paikat teittemme varsilta.


      • et sitten varmaan käy asioi...
        ympäri Suomen maan kirjoitti:

        on tehty niin HALVALLA, että ne falskaavat joka kohdassa. Niitä pyöritetään kouluttamattomalla , lähes lapsipätkätyövoimalla ja niiden ilmiasu on HALPA ja persoonaton. Seuralaisesi oli varmaan niin odotettu, että et maallisiin ehtinyt takertua.

        Kaikilla abc llä lisäksi kaffe on laihaa ja käntty kuivaa.

        abc:llä kun on noin kurjat olosuhteeet vai kuinka ?


      • ne maistuu samalle koska tu...
        havainnon tehnyt, kirjoitti:

        Eli sama missä päin Suomea syöt ABC:llä aina saman makuinen ruoka. Tuntuu kuin jostain pakastepussista sulatettais.Matkaaja kaipaa vaihtelua ja persoonallisuutta myös ateriointiin ja taukojen pitoon ainakin omasta mielestäni ja kokemuksestani. Harmi toisaalta , jos joku tällainen suuri ketju "tappaa" hyvät yksityiset paikat teittemme varsilta.

        samasta paikasta,pullat ovat pakasteita jotka tehdään ulkomailla ja vain paistetaan kahvi meni huonommaksi kun siirtyivät reilunkaupan kaupan kahviin resptit ruokiin on samat raaka-aine tuottajat lähes sama niin kyllä se maku sitten ympäri suomen on sama ja ehkä siihen pyrkivätkin, silloin joka niistä pöperöistä tykkää vai mennä turvallisin mielin eikä tule yllätyksiä


      • valita parhaan
        et sitten varmaan käy asioi... kirjoitti:

        abc:llä kun on noin kurjat olosuhteeet vai kuinka ?

        mielestäni abc t halveksii keskivertokuluttajaakin keinoruuilla, jotka tehdään niin vähällä vaivalla kuin kehdataan. Kuten edellinen kirjoittaja sanoi, on ikävä, kun tällainen monopoli ainakin yrittää tappaa kaikki laatupaikat. Mutta kyllä niitäkin vielä on.


    • kansalainen ingo nito

      käyn uséin aapeevcee :llä syömässä ,minusta parasta on liekitetty hummeri poika talon tappaa, lisukkeena täysin kypsennetty kyttäys käyrä liekitettynä talon tappaa,ilman mausteita luonnon suolessa , luonnollisesti ilman kaasuja kaikki nämä herkut ravistettuna suoraan lahkeesta ei sekoitettuna ,mieluusti suht´koht´suihin otettavana, mieluusti kovana.

      • taiteilija ainesta

        tuntuu olevan


    • siinä saman aikaisesti kassajonossa,kun minä kävin veikkauksia tekemässä?

      • sain

        ruokalappuja että voi käydä abc-llä lounastamassa tänään syödä oikein talon parasta.


      • kun.
        sain kirjoitti:

        ruokalappuja että voi käydä abc-llä lounastamassa tänään syödä oikein talon parasta.

        saiski pittää ottaa kans sosssuun yhteyttä..


      • En todellakaan nähnyt sinua. Näin kyllä paljon muita puolituttuja.


      • meyri kirjoitti:

        En todellakaan nähnyt sinua. Näin kyllä paljon muita puolituttuja.

        APINASTA erota.


      • j.jussiW-T kirjoitti:

        APINASTA erota.

        Enpä minä siellä kyllä apinaakaan nähnyt


      • j.jussiW-T kirjoitti:

        APINASTA erota.

        En väittäisi, että olet kyseisen eläimen näköinen.


      • meyri kirjoitti:

        En väittäisi, että olet kyseisen eläimen näköinen.

        tehdä,mutta karvat ovat loppuneet kesken.


      • j.jussiW-T kirjoitti:

        tehdä,mutta karvat ovat loppuneet kesken.

        Sittenhän olisi asiat huonommin, jos tilanne olisi toisinpäin eli ihmistä yrittivät tehdä mutta karvoja tuli liikaa.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe