Tervehdys! Mitenkähän sit kettua pyydetään miesajolla? Kaikki neuvo on tervetullutta. Jos kettu löytyy niin mitkä paikat on hyviä passipaikkoja?
Kettuja miesajolla
7
1332
Vastaukset
- moottorikelkka
ja muuta vesannolle.
- tajuton kait
Ei mennyt minun jakeluuni. Johtunee kait pienestä humalatilanteestani joka yleisimmiten silti parantaa ajattelukykyäni.
Moottorikelkkoja on jo 2 kapplaetta, osta sinä minulta toinen jammu 190hp.
Jos moottorikelkolla pitää hommata linnaeissu nin mieluummin tekisin sen ajamall sinun päällesi. - varmaankin
tajuton kait kirjoitti:
Ei mennyt minun jakeluuni. Johtunee kait pienestä humalatilanteestani joka yleisimmiten silti parantaa ajattelukykyäni.
Moottorikelkkoja on jo 2 kapplaetta, osta sinä minulta toinen jammu 190hp.
Jos moottorikelkolla pitää hommata linnaeissu nin mieluummin tekisin sen ajamall sinun päällesi.edellinen tarkotti http://www.iltalehti.fi/uutiset/200702095722334_uu.shtm l
- ketun metsästäjä
on saada kettu piiriin(mahdollisimman pieneen) ja jos olosuhteet sallivat lippusiima ympärille. Kuitenkin yksi kaveri jäljille ja muut passiin sopivalle passipaikoille. Haulikot kannattaa jättää kaappiin ainoastaan kivääri matkaan... ovat paksunahkaisia ja eivät tottele edes 6.2mm hauleja 89 tumpattuna 40 metriin...Lycka till...
- haulikooksi
esim 3.5 tai 3.75 niin rupeaa tippumaan.
Iso hauli muodostaa vain karvatupen, joka jää nahan alle eikä tapa. Pieni taasen menee läpi ja kanttu vei. - sudentappaja
taitaa olla ampujassa vika jos ei kettu 6,2mm haulilla heitä henkeä? Itse käytän 4,5mm-6,1mm haulia kettu metsällä ja saalista tulee.
- edeltävät ovat
sudentappaja kirjoitti:
taitaa olla ampujassa vika jos ei kettu 6,2mm haulilla heitä henkeä? Itse käytän 4,5mm-6,1mm haulia kettu metsällä ja saalista tulee.
hyvinkin oikeassa haulikoon suhteen, varsinkin nuoret " hemmot" suosivat aivan liian isoa haulikokoa. Ketulle kuten myös hanhelle riittää aivan hyvin haulikoko 3.25- 4 mm. Tällöin haulien lukumäärä on riittävän kattava sekä läpäisykyky ihan riittävä. Enpä keksi mitään haulikolla ammuttavaa jolle tarvitsisi yli kuuden millin haulia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848