Neuvontanurkkaus

tapatoimittaja

Neuvontapiste on jälleen avattu. Kysykää mitä tahansa.

33

1962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurlumi

...pahviviini on niin vaikea avata? Miksi odottelen törkysanomia suotta? Missä kaikki ovat?

• tapatoimittaja

Pahviviini on vaikea avata, jos ei osaa etsiä paikkaa missä lukee että "avataan tästä". Jos ei saa pahviviiniä auki, ei ole edes jano.

Ette odottele törkysanomia suotta.

Mistä minä tiedän missä kaikki ovat, senkin huuhkaja?

• yopollo

onko pitkäkorvainen alttiimpi vaikutuksille kuin kovakorvainen?

Entä vaikuttaako mikään sammakoihin *muistelee lastenlaulua* ??

• tapatoimittaja

on alttiimpi paitsi kaikille vaikutuksille, myös korvatulehduksille jotka vaikuttavat kaikkeen. Lisäksi pitkäkorvaisella on vaikeuksia nuoskakelillä, kun lunta tuppaa tarttumaan korviin jos kävelee nokka lähellä maata. Tiedän tämän kokemuksesta. Siis edellisen koirani kanssa, tarkoitan. Puskassa pitkät korvat on huono juttu, ne tuppaavat näkymään.
        Sammakot kavahtavat keittokirjan tiettyjä sivuja, ne ahistavat. Muuta en tähän osaa sanoa.

• yopollo
        tapatoimittaja kirjoitti:

on alttiimpi paitsi kaikille vaikutuksille, myös korvatulehduksille jotka vaikuttavat kaikkeen. Lisäksi pitkäkorvaisella on vaikeuksia nuoskakelillä, kun lunta tuppaa tarttumaan korviin jos kävelee nokka lähellä maata. Tiedän tämän kokemuksesta. Siis edellisen koirani kanssa, tarkoitan. Puskassa pitkät korvat on huono juttu, ne tuppaavat näkymään.
        Sammakot kavahtavat keittokirjan tiettyjä sivuja, ne ahistavat. Muuta en tähän osaa sanoa.

lähinnä ajattelin tilannetta missä sammakko on (raparperi-tms)puskan alla mutta kuitenkin korvat näkyvät, ja siitä mainitseminen ei tunnu mitenkään vaikuttavan. Lieneekö kysymys esimerkiksi pvc-muovisista kovista irtokorvista? Varsinkin kun tuntuvat joskus hohtavan kirkkaan punaisina mikä tunnetusti ei ole kotimaan sammakkomme tavallisin muotiväri.

Koirilla olen joskus havainnut pitkät korvat suojattuna erityisen kauluksen alle. Ei taida haitata kuuloa.

• tapatoimittaja
        yopollo kirjoitti:

lähinnä ajattelin tilannetta missä sammakko on (raparperi-tms)puskan alla mutta kuitenkin korvat näkyvät, ja siitä mainitseminen ei tunnu mitenkään vaikuttavan. Lieneekö kysymys esimerkiksi pvc-muovisista kovista irtokorvista? Varsinkin kun tuntuvat joskus hohtavan kirkkaan punaisina mikä tunnetusti ei ole kotimaan sammakkomme tavallisin muotiväri.

Koirilla olen joskus havainnut pitkät korvat suojattuna erityisen kauluksen alle. Ei taida haitata kuuloa.

jotain ongelmallista. En ole kuullut että sammakolla olisi oikeasti pitkiä korvia, vaikka ei se mahdotontakaan ole. Kallistun tuohon pvc-irtokorvajuttuun. Että oikein hohtavat punaisina? Oletko varma että kysymyksessä on sammakko, eikä kenties jonkun aviomies joka on saanut vaimolta huutia?

Oikeasti, olen kuullut että koirat joilla on oikein isot laput, ovat hiukka vaikeuksissa nuoskakeleillä koska lumi tarttuu korviin tiukasti. Siksi ehkä tuo kaulus.

• yopollo
        tapatoimittaja kirjoitti:

jotain ongelmallista. En ole kuullut että sammakolla olisi oikeasti pitkiä korvia, vaikka ei se mahdotontakaan ole. Kallistun tuohon pvc-irtokorvajuttuun. Että oikein hohtavat punaisina? Oletko varma että kysymyksessä on sammakko, eikä kenties jonkun aviomies joka on saanut vaimolta huutia?

Oikeasti, olen kuullut että koirat joilla on oikein isot laput, ovat hiukka vaikeuksissa nuoskakeleillä koska lumi tarttuu korviin tiukasti. Siksi ehkä tuo kaulus.

kokemusta, että kun mäyräkoira on tuollainen malli matala, sen rinta-, jalka-, korva- ja mahakarvoihin tarttuu joskus ihan tuhottomasti nyrkinkokoisia lumipalloja. Istuu sitten muutaman sadan metrin välein niitä paakkuja hampain irti repimään. Jääräpää kun on ei yleensä tykkää että siinä hommassa autetaan, paitsi sitten aikanaan kotona täytyy viedä puhdistautumaan kylppäriin.

Voi sitten olla ettei havaitsemani ole ollutkaan sammakko, mitenkäs, sopisivatko tuntomerkit korvayökköön?

• Kysyn voitanko seuraavan kirjoituskilpailun, sen joka pidetään täällä lifella?
      Entä äänestättekö kentis minua?:)

• tapatoimittaja

että en suinkaan ole mikään ennustaja, joten en voi tietää voitatko vai etkö. Sen voin sanoa, että tietysti äänestän sinua, sekä rekatulla että puskasta. :)

• tapatoimittaja kirjoitti:

että en suinkaan ole mikään ennustaja, joten en voi tietää voitatko vai etkö. Sen voin sanoa, että tietysti äänestän sinua, sekä rekatulla että puskasta. :)

Eli tulen siis saamaan sinulta kaksi ääntä. Siihen lisätään oma yksi puska ääneni, ja avot tuossa on hyvä alku.

• tapatoimittaja
        Waffen-ss kirjoitti:

Eli tulen siis saamaan sinulta kaksi ääntä. Siihen lisätään oma yksi puska ääneni, ja avot tuossa on hyvä alku.

tämä ei toimi Pumpulipajn järjestämissä kisoissa, hän hyväksyy vain yhden puskaäänen. Täytyy olla nopea, meidän molempien, jolloin jomman kumman ääni hyväksytään. Saatan myös kaivaa esiin vanhoja nimimerkkejäni joita en ole vielä haudannut, niillä voin hyvinkin järjestää sinulle pari kolme ääntä. Mutta tästä älä kerro julkisesti, tulee sanomista.

• norMix evk

niin mitä neuvoisitte ottamaan?

• tapatoimittaja

kysymyksille näy loppua? Minä neuvon ottamaan yhteyttä johonkin, joka osaa antaa neuvoja, esimerkiksi tähän neuvontanurkkaukseen. Täällä neuvotaan kaikissa asioissa, ettäs tiedätte! Reippaasti vaan kysymään.

• hurlumi

tukisukista. Saako niitä muitakin kuin ihonvärisiä? En minä itselleni tietenkään, mutta mummini on hiukka pulassa. Mummini haluaa myös tiedustella, mikä on paras ryppyrasva? Lienee kuuullut tuo viisas nainen teidän taistelustanne vanhuutta vastaan, siksi tässä hänelle neuvoa kyselen.

• tapatoimittaja

alkaa vihtuilemaan, tämä on asiallinen neuvontanurkkaus.

Tukisukkia saanee kaikissa väreissä tänä päivänä, myös neonvärisinä jos ne teittiä miellyttävät. Mahtaa olla näky vinyylien keskellä *pyrskis*. Paras ryppyrasva mummillenne lienee Tummeli, jota voi käyttää mihin tahansa otsasta alaspäin. Tätä en voi omakohtaisesti kehua, mutta naapurini, joka on karjakko, on kyseistä voidetta suositellut. Mummillenne siis.

• toivoton tunari

miksi en saa viestejäni läpi chatissä ? kun olen kirjautunut sisälle ja saan chattikaverin, hän ei näe vastaustani? mitä teen väärin, eihän siinä pitäisi olla muuta kuin kirjoittaa sille varatulle alueelle ja painaa "sano" tai enter? vaan kun ei tunnu menevän läpi!?

• tapatoimittaja

käynyt niin, että olet kännissä ruksannut tämän kanssakeskustelijan. Ei ole viksua olla kännissä sätissä, siinä tulee sanottua mitä sattuu ja joskus jopa mitä ajattelee. Ehdotan että otat ruksin pois tämän henkilön kohdalta, niin voila! viestit menevät läpi. Jos tämäkään ei auta niin kannattaa laittaa palautetta ylösalaisinpitoon ja sanoa että haistakaa -----, jolloin varmasti saat asialliseen palautteeseen asiallisen vastauksen. Tyydyttikö tämä neuvo Teitä?

• suurTsaari

Kenen vika? Tilit on jatkuvasti täynnä. Syytääkö yhteiskunta apurahojaan suurTsaarin tileille tukeakseen palstakirjoitusta vai olisivatkohan tilit yksinkertaisesti vain liian pienet? Olisiko aika hankkia suuremmat sukat tahi laihduttaa varpaita? Onko muutenkaan suositeltavaa pitää jalkoja tileillä?
      Mahd.pik.vast.kiit.sTs.

• tapatoimittaja

ei ole yhteiskunnan vika, vaikka sitä mieluusti syytetäänkin. Jos Teillä on paksut varpaat ja pidätte niitä tilillä, niin tilit ovat epäilemättä täynnä. Luulisi tuollaisen tilillepanon olevan hankalaa, ainakin verkkopankissa. Siitä on aivan turha syyttää yhteiskuntaa, joten ehdotan laihduttamista. Tilapäinen varvaslaihduttaminen onnistuu esimerkiksi pähkinänsärkijällä tai ruuvipuristimella, mutta vaikutus ei ole pysyvä. Toivottavasti tämä selvitys tyydytti Teitä.

• Kuunkulkija-

inputilla eli rattiohjaimella Colin McRae-rallipelissä. Toimi ensin pari tuntia mutta nyt huitaisee aina pyörät joko keskelle, aivan toiseen laitaan tai toiseen laitaan. Oon asentanut SP1:stä ja 2:sta USB-ohjaimet uudelleen, ajanut emon ohjurit uudestaan ja bioskin on päivitetty. Muistitikku toimii ja muutkin USB-releet paitsi tuo analoginen ratti. uudella ratillakin on kokeiltu ja toimii toisessa koneessa muttei tässä. Onko vika emossa vai voiko vielä kokeilla jotain?

Kiitos vastauksista.

• tapatoimittaja

ole kokenut ralliajaja niin on aivan luonnollista että auton pyörät menevät ajoväylällä milloin minnekin. Silloin ratin vaihto ei auta, täytyy vaihtaa sitä mikä on ratin ja penkin välissä. Tässäkin tuntuu oudolta että olette valmis syyttämään emoanne asiasta, joka ei millään lailla ole hänen vikansa. Toki monet asiat juontavat juurensa lapsuuteen, mutta tolkku siinäkin. Toivottavasti ette loukkaantunut tästä vastauksesta.

• Utelias

Missä he ovat ja tulevatko takaisin? Onko heillä salasuhde ja ilmestyykö kirja?

• tapatoimittaja

max-life on käynyt täällä kommentoimassa jokin aika sitten, Millasta en osaa sanoa. Jos heillä on salasuhde niin se ei ole julkinen, tietenkään, eikä siitä voi kukaan tietää. Kirja ilmestyy vain jos mäksi on tehnyt bänksit auton takapenkillä, ja jättänyt Millan itkemään pimeälle parkkipaikalle. Oletko tyytyväinen tähän vastaukseen?

• -NK-

Millainen häntä on tiijähäntä?

*miettinyt eilisen illan ja päätä särkee*

• Einott

Miten saan kolmen tuuman tapin mahtumaan kahden tuuman reikään?

• tapatoimittaja

Kieltäydyn toistaiseksi vastaamasta kysymyksiin. Eihän niissä ole päätä eikä tiijähäntää, osa kuuluu selkeästi poliisikoulun pääsykoevaatimuksiin (Einott:in kyssäri) ja osa on muuten vaan älyvapaita. Siri-Innalle vastaus: nolla on nolla vaikka miten päin kääntelisi, ja 200 kertaa nolla ei oo mittään, näin lauloi Hector aikoinaan.
      Voitte vastailla toinen toisillenne, jos tulee erikoisen vaikea ropleema.

• -NK-

Avauksessa luki selvästi, että saapi kysyä MITÄ TAHANSA!!!!

Yks mies ihminen kysyi minulta eilen,(lähes vakavalla naamalla) että tiijänkö minä millainen on se häntä, mikä on tiijähäntä.
        Täältä se ois viimestään pitänyt selvitä----niin kerta!!!
        Meen kyllä varmana kans sulkemaan VaihtoKAupan.

*ei kestä kans enempää älyttömyyksiä*

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4418
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      75
      4253
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3649
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3243
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      39
      2887
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2602
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2474
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      36
      1744
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1645
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      86
      1167
    Aihe