Edullinen tens

Nimetön

laite löytyy clas ohlsonin liikkeestä... maksaa 69.90EUR ja toimii hyvin. Kävin itse ostamassa sellaisen perjantaina ja kokeilin niin kyllä antaa hyvät kiksit :)

13

2449

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      Vai leikistikö? Kuvaston mukaan maksaa 59 €. Millaisia elektrodeja käytit? Mukana tulevia lätkiäkö?

      • Nimetön.

        niitä lätkiä käytin joo


    • tietäjä-

      Mikä on tens?

    • eimikäänpieni

      hahaa niillä ei saa mitään aikaan miten 5cm x 6cm lätkät kiinnität

      • Ainaostettava

        Välilihaan ne laitetaan - napoihin, napoja varten hankit edelliset kiristettävät lenkit mitkä saa mutterin juureen, kalun varteen tai pallien juureen. Toki vielä parempi se malli minkä saa mutterin juureen ja samassa terskan yli kuulien kera. Nekään ei tule vakiona missään laitteessa.


      • Roudari

        Roudarin- tai ilmastointiteipillä!

        On ja pysyy...


    • lenkkejä

      ei taida omroniin laitteeseen saada

      • Paljontinasin

        Useimmissa laitteissa on 2mm kytkentäpäät.
        Omronissa ei ilmeisesti ole, eli vaatii pientä askartelua, jotta saa sopivat liittimet vaihdettua tai tehtyä adapterin.


      • Olen samaista laitetta kokeillut.Vaatii kyllä pitkän ajan ennenkuin orgasmiin pääsee.Kirpparilla tyttöillessä laite saa kalun nytkähtelemään satiinipöksyjen sisällä,saattaa näkyä ulospäinkin.Värinäkuula sidottuna kaluun antaa kyllä varmemmin orgasmin.Pitää kyllä ääntä joka saattaa herättää huomiota.Muutaman orgasmin tens laitteella saaneena olen nyt käyttänyt värinäkuulaa,varmemmin lähtee mehut liikkeelle.


      • biukmyli50kvl kirjoitti:

        Olen samaista laitetta kokeillut.Vaatii kyllä pitkän ajan ennenkuin orgasmiin pääsee.Kirpparilla tyttöillessä laite saa kalun nytkähtelemään satiinipöksyjen sisällä,saattaa näkyä ulospäinkin.Värinäkuula sidottuna kaluun antaa kyllä varmemmin orgasmin.Pitää kyllä ääntä joka saattaa herättää huomiota.Muutaman orgasmin tens laitteella saaneena olen nyt käyttänyt värinäkuulaa,varmemmin lähtee mehut liikkeelle.

        KOUVOLASTA OON!


      • O lispa kiva kokeilla laitetta vaikka kaksistaan,eikö vain?


      • ei-kahdestaan
        biukmyli50kvl kirjoitti:

        O lispa kiva kokeilla laitetta vaikka kaksistaan,eikö vain?

        Jos kokeilet kahdestaan niin elektrodit pitää olla kiinnitettynä vain yhteen ihmiseen kerrallaan. Muuten voi syntyä virtapiiri, jossa sähköpulssi menee rintakehän kautta eli voi aiheuttaa sydämen kammiovärinän (lue: kuolet ilman sydänelvyytystä). TENS ja elektroseksi - laitteiden käyttöohjeissa muistetaan aina varoittaa siitä, että virta ei saa kulkea rintakehän kautta.


      • Kiitos varoituksesta.Ajattelinkin että olisi kiva katsella kun toinen käyttää laitetta,ja vaikka vuorotellen.Onhan seisova kalu kaunis ja on niin kiihottavaa nähdä ihan läheltä miten se nytkähdellen lennättää spermaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      703
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe