Dear Jaretc. I don't know who you are and I must confess that I understand Finnish very bad but I want to say to you that I am very pleased to read all your topics cos I find you very interesting and sincere person. I wish to thank you for all good things that you had said to Antti and I hope that I'm not mistaken in you. Please, if you can, write me to my mail, I want to say smth private to you.
[email protected]
Nevertheless, THANK YOU.
Natalia
For Jaretc
1
242
Vastaukset
- Jaretc.......
Minä kirjoitan nyt sinulle tämän suomen kielellä.
Toivottavasti sinulla on ystäviä, jotka voivat kääntää tämän sinun omalle äidinkielellesi.
Olen hyvin otettu palautteestasi. Ja arvostan sinun kommentejasi ja kirjoituksiasi täällä. Olen luonteeltani hyvin herkkä. Ja arvostan taidetta ja kuuntelen musiikkia hyvin paljon.
On ilo nähdä täälläkin eri kansallisuuksia. Se osittaa sen, että kuljemme yhteiseen suuntaan. Ja että meidän tulee arvostaa toinen toistamme kansallisuuksista ja kielestä riippumatta.
On hienoa saada palautetta. Jotkut vaan ovat olleet minua kohtaan hyvin julmia joissakin kommenteissaan. Mutta se valitetavasti kuuluu elämään. Ja antaa minulle intoa jatkaa kirjoitelemista.
Suomalaisena miellän kritiikin kuuluvaksi omalta osaltaan suomalaisuuteen. Me olemme niin juroa kansaa. Jossa oma leimainen kateus rehottaa värikkäänä ympärillämme.
Minusta on hienoa kirjoitaa silloin, kun kirjoitukseni saavat ansaitsemansa tunnustuksen. Ja että arvostelioiden joukossa on edes muutamia, jotka pitävät kirjoituksistani.
Kunnioitan puolestani niitä. Jotka uskaltavat tuoda hauraatkin näkemyset esiin omalla persoonallisella tyylillään. Jokainen kirjoitus on tärkeä. Ja saavuttaa sen olennaisen tarkoituksensa täälläkin.
Minulle voi kirjoitaa osoitteeseen [email protected] Joka on julkinen sähkö posti ositteeni.
T: Jaretc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818