Angels - mielipiteitä?

GraveyardPoet

Mitä mieltä olette Angelsista? Itse olen levyyn näin muutaman kuuntelun perusteella hieman pettynyt. En siksi että se olisi "huono" vaan siksi että itse pidän enemmän 69:en tummemmasta "goottilinjasta", mistä tämä uusi levy tuntuu erkaantuneen. Toisaalta kuulostaa, että bändi on palaamassa juurilleen, mikä tietysti on ihan hyvä juttu heidän kannaltaan.

24

1924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shadow__

      Itsekkin tykkään enemmän sikstareiden ns.goottilinjasta.
      Eihän tuo huono ole,mutta jos vielä menee ''kevymmäksi''(mitä ei luultavasti tule,toivotaan),niin en tiedä sitten.
      Ja tuli vaan mieleen,että toivottavasti 69 Eyes ei tee samaa
      kuin Him,(lähinnä tarkoitan että Dark Light oli ns.'kevympi' Him levy,ja huomattavasti 'huonompi' kuin vanhat..)
      Eksyin ehkä aiheesta,mutta pointti oli,että toivottavasti kuulemme vielä sitä 'goottilinjaa'.

      • shadow__

        Että kaipa se Angels paranee sitten mitä enemmän tulee kuunneltua...:)


      • GraveyardPoet
        shadow__ kirjoitti:

        Että kaipa se Angels paranee sitten mitä enemmän tulee kuunneltua...:)

        Mulle ainakin on käynyt nyt näin, levy alkaa kuulostaa ihan kohtalaiselta, vaikka en kaikista biiseistä edelleenkään pidä ja yleislinja on tosiaan aika "kevyt".


      • shadow__
        GraveyardPoet kirjoitti:

        Mulle ainakin on käynyt nyt näin, levy alkaa kuulostaa ihan kohtalaiselta, vaikka en kaikista biiseistä edelleenkään pidä ja yleislinja on tosiaan aika "kevyt".

        Joo,samoin...:)
        Angelssin biisit parhaimmasta 'huonoimpaan??
        Mul ois varmaa..
        ----------------------------
        1.Never Say Die
        2.Shadow of Your Love
        3.Frankenhooker
        4.Ghost
        5.Los Angeles
        6.Rocker
        7.Perfect Skin
        8.Star of Fate
        9.Wings& Hearts
        10.In my Name
        11.Angels
        -----------------
        Jotenki noin,(vähän vaikee tehtävä ;P)
        Mites muilla??


      • GraveyardPoet
        shadow__ kirjoitti:

        Joo,samoin...:)
        Angelssin biisit parhaimmasta 'huonoimpaan??
        Mul ois varmaa..
        ----------------------------
        1.Never Say Die
        2.Shadow of Your Love
        3.Frankenhooker
        4.Ghost
        5.Los Angeles
        6.Rocker
        7.Perfect Skin
        8.Star of Fate
        9.Wings& Hearts
        10.In my Name
        11.Angels
        -----------------
        Jotenki noin,(vähän vaikee tehtävä ;P)
        Mites muilla??

        En osaa ihan mitään tarkaan järjestystä kaikkien osalta sanoa, mutta eniten on kolahtaneet Never Say Die, Wings & Hearts, Star of Fate, Ghost ja toki Perfect Skin, vaikka yleensä juuri sen suuntaisesta kuusysistä en välitä.


      • shadow__
        GraveyardPoet kirjoitti:

        En osaa ihan mitään tarkaan järjestystä kaikkien osalta sanoa, mutta eniten on kolahtaneet Never Say Die, Wings & Hearts, Star of Fate, Ghost ja toki Perfect Skin, vaikka yleensä juuri sen suuntaisesta kuusysistä en välitä.

        Eivät mullakaan ole missään -Tämä-On-Niiden-järjestys-piste.-tapaisessa listassa,vaan pikemminkin vaan mitkä nyt on silleen 'et joo,mitähan nää on nyt tälleen,mut ehkä huomen jotenki muuten-tapaisesti,ei mitenkään ''virallinen i-like-these-songs-''.:)


      • Hevioso'69
        shadow__ kirjoitti:

        Joo,samoin...:)
        Angelssin biisit parhaimmasta 'huonoimpaan??
        Mul ois varmaa..
        ----------------------------
        1.Never Say Die
        2.Shadow of Your Love
        3.Frankenhooker
        4.Ghost
        5.Los Angeles
        6.Rocker
        7.Perfect Skin
        8.Star of Fate
        9.Wings& Hearts
        10.In my Name
        11.Angels
        -----------------
        Jotenki noin,(vähän vaikee tehtävä ;P)
        Mites muilla??

        Komppaan aiempia kommentoijia siinä, et biisit tuntuvat uppoavan tosiaan paremmin mitä enemmän niitä on tullut kuunneltua.

        Suurin (?) pettymys mielestäni on levyn avausraita Angels, mikä ei todellakaan iske samalla lailla kuin edellisten levyjen Framed in Blood / Crashing High / Devils jotka ovat olleet kerrassaan loistavia valintoja avausraidoiksi.

        Los Angeles -biisi kicks ass!!!


      • Radical'
        Hevioso'69 kirjoitti:

        Komppaan aiempia kommentoijia siinä, et biisit tuntuvat uppoavan tosiaan paremmin mitä enemmän niitä on tullut kuunneltua.

        Suurin (?) pettymys mielestäni on levyn avausraita Angels, mikä ei todellakaan iske samalla lailla kuin edellisten levyjen Framed in Blood / Crashing High / Devils jotka ovat olleet kerrassaan loistavia valintoja avausraidoiksi.

        Los Angeles -biisi kicks ass!!!

        Ja Wrap Your Troubles In Dream:sin Call me :)


        (-Los Angeles on kyl hyvä biisi...)


      • Gothic girl
        GraveyardPoet kirjoitti:

        En osaa ihan mitään tarkaan järjestystä kaikkien osalta sanoa, mutta eniten on kolahtaneet Never Say Die, Wings & Hearts, Star of Fate, Ghost ja toki Perfect Skin, vaikka yleensä juuri sen suuntaisesta kuusysistä en välitä.

        Angels on mun mielest kevyempi ku Devils. Jyrki itte sano jonkun lehen haastikses et Angels olisi paljon ramkempi kun Devils. Mul ois ehkt näin ne paremmast ''huonoinpaan'' jutut
        1.Ghost
        2.Never say die
        3.Los Angeles
        4.Angels
        5.Rocker
        6.Perfect skin
        7.in my name
        8.Wings & Hearts
        9.Star of fate
        10.Frankenhooker
        11.Shadow Of Your Love


    • Ravenheart

      Nyt on tuo kyseinen levy pyörinyt soittimessa viikon verran ja kyllä se erittäin hyvältä kuulostaa!
      Täytyy myöntää, että tuo levyn eka sinkku Perfect Skin meinas saada jo vähän varpailleen. Onneks kuitenkin levyn muut biisit on taas ihan eri luokkaa.
      Itse en menis levyä ollenkaan kevyeksi moittimaan. Melkeen jo tässä vaiheessa uskaltaa sanoa, että varmasti on kyseessä yks vuoden kovimmista kotimaisista Rock -levyistä. Jos tässä nyt ajassa mennään vähän taaksepäin niin onhan tuo Paris Kills soundimaailmaltaan esimerkiksi huomattavasti kevyempi paketti.

      • GraveyardPoet

        Tosiaan nyt levyä enempi kuunnelleena pitää myös todeta, että "keveys" oli suurelta osin pettävää ensivaikutelmaa. Monesta biisistä löytyy nyt tunnelmaa ihan eri tavalla kuin ekoilla kuuntelukerroilla, tosin itse kallistun enempi pitämään noista balladimaisista biiseistä enemmän kuin esim. Los Angelesista. Frankenhookerin chorus kylläkin tuntuu jäävän päähän aika pahasti... ;)

        Mut kaiken kaikkiaan, pikkuhiljaa alkaa keikkakuume nousta Tavastiaa odotellessa.


      • Radical'
        GraveyardPoet kirjoitti:

        Tosiaan nyt levyä enempi kuunnelleena pitää myös todeta, että "keveys" oli suurelta osin pettävää ensivaikutelmaa. Monesta biisistä löytyy nyt tunnelmaa ihan eri tavalla kuin ekoilla kuuntelukerroilla, tosin itse kallistun enempi pitämään noista balladimaisista biiseistä enemmän kuin esim. Los Angelesista. Frankenhookerin chorus kylläkin tuntuu jäävän päähän aika pahasti... ;)

        Mut kaiken kaikkiaan, pikkuhiljaa alkaa keikkakuume nousta Tavastiaa odotellessa.

        just kans sanomas samaa..:)
        Kaikkihan nuo ovat hyviä...:)


      • Ravenheart
        GraveyardPoet kirjoitti:

        Tosiaan nyt levyä enempi kuunnelleena pitää myös todeta, että "keveys" oli suurelta osin pettävää ensivaikutelmaa. Monesta biisistä löytyy nyt tunnelmaa ihan eri tavalla kuin ekoilla kuuntelukerroilla, tosin itse kallistun enempi pitämään noista balladimaisista biiseistä enemmän kuin esim. Los Angelesista. Frankenhookerin chorus kylläkin tuntuu jäävän päähän aika pahasti... ;)

        Mut kaiken kaikkiaan, pikkuhiljaa alkaa keikkakuume nousta Tavastiaa odotellessa.

        Frankenhooker on kyllä todella tarttuva kipale samoin Never say die, Wings & hearts ja oikeastaan myös moni muu :)
        Erityisen hieno on kyllä tuo balladiosastoa edustava Star of Fate.
        Että todellakin tässä alkaa jo niitä keikkoja odottelemaan.


    • Kärsämö

      Yllätyin positiivisesti, Perfect Skin kun ei ollut kovin hääppöinen ekaksi sinkuksi. Never say die on ehdoton suosikkini, Ghost tulee hyvänä kakkosena. Frankenhooker on mielestäni hieman naiivi mutta se toimii kuitenkin! Angels on kokonaisuutena hieno, tosin kuten onkin jo mainittu, se on kevyempää kuusysiä verrattuna vaikkapa Paris Kills-levyyn.

      Asiasta poiketen, perfect skinin ja never say dien videot olivät jotain aivan hirveää, olen syvästi pettynyt& surullinen. Amerikka on nähtävästi sekoittanut kuusysien päät, sen verran ällöä meininkiä..

      • Radical'

        Osittain samaa mieltä,Perfect Skin ja Never Say Die:n videot ovat...
        Hmm..Ihan hyviä kummatki,mut ei ehkä parhaita kuusysien videoita..??
        Kaikkihan ne ovat hyviä,mutta voisivat taas tehdä jonkun The Chair-tyyppisen ''pelkistetyn''...
        Ihan sama.


      • GraveyardPoet

        Olen erityisesti Jyrkin Amerikka-intoilun takia joutunut viime aikoina vakavasti harkitsemaan uudelleen suhdettani kuusyseihin... ;) Alkaa ihan oikeasti mennä vähän överiksi kun kaveri hehkuttaa koko ajan bändin kaiken inspiraation jne tulevan jenkeistä ja kuinka hienoa nyt on kun koko posse hengailee "Rainbown terdellä". Hiukka haisee, minun mielestäni. Mutta levy on silti hyvä. :)


    • 11-2=9

      Hieno levy tämä 69:en uusin. 11 kappaleesta 9 erinomaista tai erittäin hyvää. Ekalla kerralla kolahti vain 3-4 biisiä, vaatii kuuntelua, nyt siis melkein koko levy hieno. Seuraava ulkomailla pärjäävä Suomalainen.

      • Radical'

        Jyrkiä lainaten:

        'Kaikki samettihelmafanit ovat varmaan vähän ihmeissään tän uuden levyn kanssa,mutta sitten mä luulen että ne vaihtavat lyhyempääh hameeseen sen samettikoltun'.

        Vaatii kuuntelua,mutta kuiteski..


    • maailman valloitus

      Angels on parasta Suomalaista rokkia miesmuistiin. Jos levyä jaksaa kuunnella esim. 5 kertaa alusta loppuun, alkavat biisit avautua kaikessa komeudessaan. Soundi ja kappaleet ovat loistavia. ( 2 kappaletta lukuunottamatta)

    • rokkari69

      Oon vähän samaa mieltä. Oon pikkasen pettynyt. Levyn piti olla rankempi kuin Devils, mun mielestä asia on just toisinpäin. Mut hyvä kuitenkin.

      • G.F

        Soundit on ainakin tosi ohkaiset verrattuna Devilsiin!! Kuunnelkaa peräkkäin, niin huomaatte. Ei Angels ole huono, mutta ei kyllä lähellekään Devilsin tasoa!!!


    • :))))

      Ostin tänään, on hyvä!!!

    • Nimetön

      Angels levy on just hyvä!
      Noh, vähän erilainen kuin esim. Devils, mut onks sillä mitään välii ku se The 69 Eyesin levy!?

      • Radical'

        Tottakai se on hyvä!
        Ihana.
        Ja tietenkinhän se on erilainen ku Devils,kuinkas muutenkaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2675
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1124
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      70
      988
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      910
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      276
      798
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe