Mulla lähtee lihaksista useasti voimat. Siten etten saa edes kättä nostettua. Jalat notkahtelee, kun yrittää kävellä ja jne.
Tämä liittyy mielestäni jännittämiseen. Monesti uudet tilanteet aiheuttaa sitä. Mitä väsyneempi oon sitä herkemmin lihakset pettää. Tää on tosi kiusallista, kun monesti täytyy pysähtyä, etten kaatuis ja puheestakaan ei saa selvää.
Onko kukaan kuullut moisesta?
Oudot jännitys oireet
4
1253
Vastaukset
- kyl kyl
mulla ainaki ollu jalkojen ja muidenki lihasten voimattomuutta. ärsyttävää!!
- anna.
Sulla voi myös olla magnesiumin puutetta, kokeilepas syödä sitä.
- joo-oh
itsellä samanlaisia tuntemuksia ja olen myös yhdistänyt ne jännitykseen...turhauttavaa ja masentavaa. tasapaino myös tuntuu silloin menevän ja on kömpelö.istuessakin saattaa alkaa huimata.
- expertti5
Nämä oireet mahdollisesti liittyvät ns. "paniikkihäiriöön" , edellä kuvatut tuntemukset ovat siihen viittaavia.
(Pois ei voi sulkea muitakaan vaihtoehtoja).
Edellä mainitun ahdistushäiriön indikaattoreita ovat: Julkisen paikan kammo, voimakas kuolemanpelko, hengenahdistus, huimaus, niska-ja hartiakivut, lihasvoiman katoaminen, sydänoireet, tuskanhiki, "hulluksi" tulon pelko ja myöskin muita yksilöllisiä variaatioita jne.
Ahdistustuntemus usein tulee yht'äkkiä ilman mitään erityistä syytä ja kesto vaihtelee tapauskohtaisesti, ei kuitenkaan tunteja.
Hoitokeinona on mm. eri terapiamuodot, ja lääkehoitona pentsodiatsepiini johdannaiset ja beetasalpaaja on osoittautuneet oireita lievittäväksi estohoidoksi.
Taudin syntymekanismia arvellaan psyykkisperäiseksi, jolloin voimakas jännityksen - ja pelontunne laukaisevat ahdistusreaktion.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776