MOIKKA!
Kuuntelen paljon juicea ja siihen itse en kyllästy koskaan! Olen saannut ladattua omalle koneelleni mukavan määrän JUICE:n tuotantoa! Olen etsinyt dokumenttiä,"SUNNUNTAI LAPSI",joka on tullut ulos tv:n puolelta useita kertoja.Olen vain hakenut dokumenttiä.siinä toivossa,että jollain se on ja laittaa sen jakoon.Samoin kappale,pienestä pitäen.Se on hieno kappale,jonka haluaisin koneelleni ladattua.Mukavaa jatkoa Juicen musiikin parissa!
JUICE number one!
INTIMATE
2
444
Vastaukset
- Don Pate
Osta oma, se kannattaa, on hyvä.
- INTIMATE
Moikka!
Otin viestisistäsi opiksi ja tilasin.Meni jonkin aikaa ennenkuin löysin liikkeen.joka myy tuotetta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442998Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562568
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032