Outoa puhetta Tiktakista

Elämä on

Aina kun joku tuttu puhuu tai jossain palstalla on höpinää Tiktakista niin puhutaan lähes 100 %:sti aina naisten ulkonäöstä, kellä on parhaat tissit, kellä parhaat sääreet, kuka on nätein, ketä panisit, kellä paras perse??

Outo bändi jonka musiikista kukaan ei juurikaan puhu vaan noista fyysisistä ominaisuudesta. Kait se kertoo mistä tossa bändissä on kyse.

2

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blah*

      Ehkä se kertoo kommentoijasta enemmän kuin bändistä. Tiedän kyllä ihmisiä, jotka diggailee Tiktakin meininkiä ja biisejä.

    • Tiktak-fani

      Bändin jäsenet ovat siinä iässä, jossa monet nuoret ja vanhemmatkin miehet katselevat heitä mielellään ja varmaan arvaat, mitä miehet puhuvat nuorista tytöistä, joiden ulkoiset puitteet rupeavat olemaan täydessä kukassa. Naiset taas tarttuvat mielellään aiheeseen kateus, panettelunhalu mielessään ja silloin kaiken maailman keltaisten aikakauslehtien negatiiviset jutut kiinnostavat sairaan paljon.

      Mitäkö Tiktak on? Tiktak on ihan muuta kuin edellisessä kappaleessa ja varsinkin sinun johtopäätöksessäsi todettiin. He ovat tunnollisia, harvinaisen fiksuja ja tervejärkisiä nuoria naisia, jotka paitsi tekevät parhaansa esiintymisensä eteen siinä sivussa keskittyvät opiskeluunsa ja suosio ei ole mennyt heillä hattuun vähimmässäkään määrin! Vaikka olen mies, nostan hattua neideille ja toivotan paljon menestystä heille elämässään. He ovat sen ansainneet ja ennen kaikkea olen iloinen, että he jaksavat, vaikka koko ajan julkisuudessa saavat silmilleen lokaa ja kampitusyrityksiä ja perättömiä juoruja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe