mitä miletä ootte tästä? Aivan ihana miäs!
~NIKO SAARELA!!!~
10
2332
Vastaukset
- jeah
Ulkonäköö ainakin löytyy! :)
- marsa86
siis niko on jumalaínen.
se on mun elämäni mies.
mutta mähän meen sen kanssa naimisiin..
ei tää 16 vuoden ikäero mitään haittaa..;)
terkkuja kaikille niko-pahat pojat-ja vintiöt-
faneille!! näkyy!!
mailailkaa jos huvittaa!!
>>>maria- I LOVE NIKO FOREVER!!
SÄ ET KYLLÄ MENE NAIMISIIN NIKON KANSSA VAAN MÄ MEEN!!!!MÄ RAKASTAN NIKOA!!!!
- marsa86
I LOVE NIKO FOREVER!! kirjoitti:
SÄ ET KYLLÄ MENE NAIMISIIN NIKON KANSSA VAAN MÄ MEEN!!!!MÄ RAKASTAN NIKOA!!!!
just just.. ja mähän olin taas niin tosissani..;)
että täs ruvetaan lapsellisesti kisaamaan..
noh,eiköhän se oo niin ettei me olla kuule ainoita
niko-faneja koko suomen maassa vaan niitähän on tuhansia.. että antaa nyt kaikkien olla ihalijoita
ihan omassa rauhassaa ja omalla tavallaan..
EIKÖS?
Peace! maria - Rauno 45v
marsa86 kirjoitti:
just just.. ja mähän olin taas niin tosissani..;)
että täs ruvetaan lapsellisesti kisaamaan..
noh,eiköhän se oo niin ettei me olla kuule ainoita
niko-faneja koko suomen maassa vaan niitähän on tuhansia.. että antaa nyt kaikkien olla ihalijoita
ihan omassa rauhassaa ja omalla tavallaan..
EIKÖS?
Peace! mariaMinäkin kävin katsastamassa Pahat Pojat oikein traktorilla sunnuntaina ja olihan uros! Kyllä kelpais morsmaikuksi miullekin tänne mökkiin!
- ilonpilaaja
Rauno 45v kirjoitti:
Minäkin kävin katsastamassa Pahat Pojat oikein traktorilla sunnuntaina ja olihan uros! Kyllä kelpais morsmaikuksi miullekin tänne mökkiin!
Tässä iltana muutamana Niko Saarela tuli kadulla vastaan käsipuolessaan Teatterikorkean 3.vuosikurssin näyttelijäopiskelija Lotta Lindroos. Nikon exä Saija Lentonenhan on siirtynyt Oulun kaupunginteatteriin.
Niin, että sori vaan, mutta Niko ei tällä erää ole markkinoilla... - Jantzu
ilonpilaaja kirjoitti:
Tässä iltana muutamana Niko Saarela tuli kadulla vastaan käsipuolessaan Teatterikorkean 3.vuosikurssin näyttelijäopiskelija Lotta Lindroos. Nikon exä Saija Lentonenhan on siirtynyt Oulun kaupunginteatteriin.
Niin, että sori vaan, mutta Niko ei tällä erää ole markkinoilla...Melkeen kaikis lehdis on lukenu että lotta ja niko on vaan hyviä ystäviä! Ja Niko on sanonu, että se ei oo viel tavannu semmost naista kenen kaa se haluis perustaa perheen! Et sori, turhaan yriti ilonpilaaja meitä masentaa ;P
- Nainen alle 30-v.
Niko Saarela on yksi rumimpia miehiä, mitä tv:ssä nykyään näkee. Siksi en pysty kunnolla nauttimaan hyvästä Vintiöt-sarjasta.
Ainoa vielä vastenmielisempi on Erkki Saarela. Tekee pahaa katsoa.
On rumia ja rumia. Useimmat rumat on vain rumia, ihan okei symppiksiä, suurin osa suomalaismiehistä kuuluu tähän ryhmään. Ja sit on nää painajaismaisen rumat.- Jantzu
TÄH?! MITEN NIKSU VOI OLLA KENEKÄÄN MEILEST RUMA???!! SAIRASTA!
- yuck
Näyttää IHAN isältänsä Erkki Saarelalta, yhtä oksettava irvistys ku NAURAA :((
Mutta mutta: Lauri Nurkse se vasta nam on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo804697Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2154611Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682398Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752386- 602316
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak672147- 531886
- 281527
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101348Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171328