mitä miletä ootte tästä? Aivan ihana miäs!
~NIKO SAARELA!!!~
10
1696
Vastaukset
- jeah
Ulkonäköö ainakin löytyy! :)
- marsa86
siis niko on jumalaínen.
se on mun elämäni mies.
mutta mähän meen sen kanssa naimisiin..
ei tää 16 vuoden ikäero mitään haittaa..;)
terkkuja kaikille niko-pahat pojat-ja vintiöt-
faneille!! näkyy!!
mailailkaa jos huvittaa!!
>>>maria- I LOVE NIKO FOREVER!!
SÄ ET KYLLÄ MENE NAIMISIIN NIKON KANSSA VAAN MÄ MEEN!!!!MÄ RAKASTAN NIKOA!!!!
- marsa86
I LOVE NIKO FOREVER!! kirjoitti:
SÄ ET KYLLÄ MENE NAIMISIIN NIKON KANSSA VAAN MÄ MEEN!!!!MÄ RAKASTAN NIKOA!!!!
just just.. ja mähän olin taas niin tosissani..;)
että täs ruvetaan lapsellisesti kisaamaan..
noh,eiköhän se oo niin ettei me olla kuule ainoita
niko-faneja koko suomen maassa vaan niitähän on tuhansia.. että antaa nyt kaikkien olla ihalijoita
ihan omassa rauhassaa ja omalla tavallaan..
EIKÖS?
Peace! maria - Rauno 45v
marsa86 kirjoitti:
just just.. ja mähän olin taas niin tosissani..;)
että täs ruvetaan lapsellisesti kisaamaan..
noh,eiköhän se oo niin ettei me olla kuule ainoita
niko-faneja koko suomen maassa vaan niitähän on tuhansia.. että antaa nyt kaikkien olla ihalijoita
ihan omassa rauhassaa ja omalla tavallaan..
EIKÖS?
Peace! mariaMinäkin kävin katsastamassa Pahat Pojat oikein traktorilla sunnuntaina ja olihan uros! Kyllä kelpais morsmaikuksi miullekin tänne mökkiin!
- ilonpilaaja
Rauno 45v kirjoitti:
Minäkin kävin katsastamassa Pahat Pojat oikein traktorilla sunnuntaina ja olihan uros! Kyllä kelpais morsmaikuksi miullekin tänne mökkiin!
Tässä iltana muutamana Niko Saarela tuli kadulla vastaan käsipuolessaan Teatterikorkean 3.vuosikurssin näyttelijäopiskelija Lotta Lindroos. Nikon exä Saija Lentonenhan on siirtynyt Oulun kaupunginteatteriin.
Niin, että sori vaan, mutta Niko ei tällä erää ole markkinoilla... - Jantzu
ilonpilaaja kirjoitti:
Tässä iltana muutamana Niko Saarela tuli kadulla vastaan käsipuolessaan Teatterikorkean 3.vuosikurssin näyttelijäopiskelija Lotta Lindroos. Nikon exä Saija Lentonenhan on siirtynyt Oulun kaupunginteatteriin.
Niin, että sori vaan, mutta Niko ei tällä erää ole markkinoilla...Melkeen kaikis lehdis on lukenu että lotta ja niko on vaan hyviä ystäviä! Ja Niko on sanonu, että se ei oo viel tavannu semmost naista kenen kaa se haluis perustaa perheen! Et sori, turhaan yriti ilonpilaaja meitä masentaa ;P
- Nainen alle 30-v.
Niko Saarela on yksi rumimpia miehiä, mitä tv:ssä nykyään näkee. Siksi en pysty kunnolla nauttimaan hyvästä Vintiöt-sarjasta.
Ainoa vielä vastenmielisempi on Erkki Saarela. Tekee pahaa katsoa.
On rumia ja rumia. Useimmat rumat on vain rumia, ihan okei symppiksiä, suurin osa suomalaismiehistä kuuluu tähän ryhmään. Ja sit on nää painajaismaisen rumat.- Jantzu
TÄH?! MITEN NIKSU VOI OLLA KENEKÄÄN MEILEST RUMA???!! SAIRASTA!
- yuck
Näyttää IHAN isältänsä Erkki Saarelalta, yhtä oksettava irvistys ku NAURAA :((
Mutta mutta: Lauri Nurkse se vasta nam on :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865