Mulla on tosi ärsyttävä ongelma, ku mun lumilautailukengät painaa ihan kauheesti pohkeista ku laskee. Ne on Crazy Creekin. Oisko kellään neuvoa sellasia kenkiä jotka ei painais? Ku ei meinaa tulla laskemisesta mitään! laskemisen jälkeen saa seuraavan päivän kävellä jalat ihan suorina ku on niin kipeet. Jos kaikki kengät painais noin paljon, niin ei kukaan laskis laudalla. joten jos jollain on vinkkejä tai sama ongelma niin tänne vaan..! :)
lautailukengät painaa pohkeita...!?
8
927
Vastaukset
- Tyttö -88
Nii... Mulla on kans sama ongelma. Mulla on Stuf:n lautailukengät ja joka kerta ku tuun snoukkaamasta, ni pohkeet on muutaman tunnin päästä ihan mustelmilla. Mut en kyllä osaa neuvoo sua mitenkää...
Koita pärjätä niiden kenkien kaa!! =)- puppydog
Teillä on molemmilla ns "halpismerkki"kengät, joten ei voi odottaa et ne ois kovin hyvät/mukavat.
Ostakaa paremmat kengät, esim Burtonit taijotkut muut. Laadusta ja mukavuudesta saa kyl sit tietty maksaa.
- stanley
osta dc kengät ei paina mistään eikä purista sit tuntuu lasku kivalta :)
- snokboi
mulla on kans crazy creekin on ne mulla ihan hyvin toiminut
- karvapipo
on ollu nyt kolme vuotta burtonin kengät, eikä kertaakaan oo pohkeita ruvennu painamaan. sitä ennen oli stufin jotkut ihan paksat, joilla et voinu paria tuntia kauempaa laskee. Kannattaa vaihtaa parempaan. halpiksista voi joutua myöhemmin maksamaan kovemmin.
Mun nivelsiteiden ns. venymistä epäillään huonojen kenkien aiheuttamaks. en sitte tiedä onko moista vaivaa edes olemassa, mutta sitä en teiltä kysykkään.
Vaihtakaa vaan ne kengät.- snow_girl
EI EI EI EI EI EI!!! Ei pidä paikkaansa kun joku tuossa aikasemmin yritti hienovaraisesti vihjata että kallis merkki tekee hyviä kenkiä! EI TOTTA!
itse ostin burton women's moto kengät, sisäpuolelle pohjetta joka laskupäivän jälkeen hirveät mustelmat ja kaiken lisäksi ovat hirveän kylmät!! miettikää mitä ostatte. merkki ei takaa laatua!! muistakaa naiset!
- Fox
Kannattaa kokeilla ensisijaisesti naisten lautailukenkiä, joissa naisten pohkeen erilainen muoto otettu huomioon (yleensä hieman matalampi ja leveämpi varsi).
- Saara
Tämä on tärkeä pointti. Naisten pohje on alempana kiinni kuin miehen, siksi on erikseen mallit naisille ja miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232