Suuri ja mahtava Red Army ylittää jopa itsensä. Enää eivät riitä jääkiekkojoukkueiden fanit, nyt se käy jo Sportin pelaajien omaisten kimppuun. Eilisessä Mestiksen pronssiottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudssa Mikko "Matti on mun kaveri" Manner itki:
- Sen sijaan mitä tässä on viime päivinä tapahtunut muita tapoja, että meidän pelaajien vaimojen kimppuun suurin piirtein käydään ja syytetään, että "sun äijä on ihan paska" ja muuta vastaavaa, uhkasoittoja ja tämmöistä
Tässä loistavat pohjat ensi kauden pelaajien scouttaukselle:
- urheilutoimenjohtajaksi Patrik "Mikä on kun ei taidot riitä" Westerback
- erilaiset huhut seuran taloudesta/palkkaturvasta
- pelaajien vaimojen/tyttöystävien turvallisuus
Red Army ylittää itsensä
TheJohtaja
4
429
Vastaukset
- poikaystävien
kysymys kun on spårasta
- Vaasaan
Viihtykää koko perheen voimin Suomen aurinkoisimmassa kaupungissa.
- hurri oli
hyökännyt hallin edessä odottelevan pelurivaimon autoon ja kertonut kuis hyvä pelimies se isukki on, että tällaasii fanei vaasas
...Håkanit yllättävät toisensa vessassa.
Mikko ja Patrik hässivät WC-kopissa, kertoo junttilehti Vaasasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604