MIHIN OIKEASTAAN KATOSI SE SUOSIKKINI nimim. Matti Heränen ?
Kirjoittanut: Matti Heränen ?  5.3.2007  klo 14.58
   KUOLLUTTA KOIRAA EI KUKAAN VIITSI EDES POTKAISTA !
Kirjoittanut: Sallan Matti Keränen 5.3.2007 klo 14.56
   Kuollutta koiraa ei tosiaankaan kukaan viitsi edes potkaista !
Mutta Sallan Matti Keränen se vaan ihastuttaa , vihastuttaa , raivostuttaa ja herättää aina pahaa porua !
Mihinkähän te ylläpito vetäisitte sen mainion huumorijuttunne Matti Heräsestä ?
Olisin oikein mielelläni jatkanut hauskalla huumorin linjalla !
EN OLE NÄET POHJIMMALTANI TIPPAAKAAN TODSIKKO !
JOS OLISIN , NIIN OLISIN JO AIKOJA SITTEN MENNYT NISKAKIIKKUUN ! ON OIKEIN MUKAVAA KISAILLA TÄÄLLÄ TEIDÄNLAISTNE HÖRHÖJEN KANSSA !
Tule takaisin sinä hauska veijari Matti Heränen , Sallasta !
2
1439
Vastaukset
- Matti Keranen Salla
06.03.2007 kello 12.50 Matti Keränen , Salla .
IPU:n EHDOKAS N:o 76 Lapin vaalipiiristä .
Arvoisat keskustelijat , lukijat , debatoijat , sensorit ja ylläpito !
Jos jätätte minujn juttuni noin yleensäkin rääpimättä , vääristelemättä ,
mielivaltaisesti sensuroimatta , niin aivan luonnollisesti tekisin hyvien
tapojen mukaisesti näin :
1) Keskittäisin tarinani yhteen ketjuun , jossa jokaisessa MINUN JUTUSSANI on
juuri minun käyttämäni rekisteröity Nikkini .
2) Mutta juuri te ylläpito olette lukinneet kaksi minun nikkiäni justiinsa tänä talvena.
En ymmärrä , että mitähän pahaa te olitte näkevinänne nikeissäni
” Matti-Keränen ” ja ” Matti-Keranen ” ?
3) Minun on keraasaan pakko kirjoitella villeillä nikeillä , koska rekisteröitymiseni
torpataan aina viikon sisällä.
4) Nuo kaikki soopaa ja paskaa sisältäneet herjat UFO:ista , Mars – ja Titan –
planeetoista olette juuri te ylläpidon nilkit itse heittäneet kehiin . Koska älyllistä
elämää ei moderini astronomian mukaan tule löytymään ainakaan aurinkokunnastamme , niin olen vastaillut ylläpidon typeryyksiin yhtä suurilla typeryyksillä !
5) Jos juttujani ei sensuroida mielinmäärin , niin minunkin juttutulvani alenee
kohtuulliseksi – pari – kolme – päivässä ! Älkää luulkokaan sensuroineillanne
potkivanne pitkälle !
KYLLÄ SUOMESTA LÖYTYY LUKUISIA VAPAITA FOORUMEITA !
LÖYTYY TOKI JOPA SALLAN MATILLEKIN !
PS. Sinä hauska , päivän tällä palstalla vieraillut nikki ” Matti Heränen ” !
Sanon tälle hauskalle nikille , että R I P ” Matti Heränen ” , vaikka Marsin
UFO:t sinut veivätkin ! - Anonyymi
2007 saattoi tuo pölkkypää vielä ilkkua viisaampiaan. Nyt on jauhot lopussa jolle kuulu Marinin bilettäjiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245221Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874957"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853434Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072976Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242312Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2401744- 991299
 Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.781290Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741000Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96937