Moikka. olen ostamassa pojalle kymcon mopo skootteria. onko teillä millaisia kokemuksia kyseisestä pelistä. onko varmakäyntinen jne... ??
ostoaikeissa
8
2279
Vastaukset
- no minäb
minulla on kymco agility ja se hajos 2800km kohalla.en suosittele ainakaan agilityä,mutta kyllä ne yli 2000e kymco skootterit ovat ihan hyviä
- kymcoilija
Minulla on Kymco Agility ja ei ole ollut mitään vikaa, vaikka on ajettu jo 3100km. Ei ole ikinä jättänyt tielle. Talvellakin käynnistyy helposti -25 asteen pakkasessa jos vaihtaa isomman suuttimen. (5-10€) Itsekin epäröin silloin, että kestääkö kun maksaa vain 1290€, mutta olen todella tyytyväinen mopoon.
en muista mikä kymco se on mitä katselin. se on 06 mallia, mutta käyttämätön. hinta ollut viimevuonna 1600. nyt saisi 1250 €
"kiitti kaikille vastauksista"
- Rane
kannatan kymco agilityä ei oo pahemmin vikoja ollut.
kiihtyy hyvin, on jäänyt kiihdytyksessä mm. suzuki pv, peugeot xps ja sitten pari näitä kiinalaisia: fude, baotian, san remo. - venttiili
Olitko ajatellut jotain tiettyä mallia 2-T vai 4-T?
Itselläni on ollut Agility 4-T pari vuotta ja vikoja ei ole ollut, yhtä lukuunottamatta.
Starttimoottori on alkanut "väsyä", kaipaa kunnostusta.
Pyörä on osiltaan ihan laatutavaraa(osien viimeistely/koneistus).
Omalla olen ajanut 4tkm ja purin koneen katsoakseni mitä on syönnyt.
Venttiilit siistit(ei karstaa ja tiivistepinnat kunnossa).Huom! Huollan pyöräni itse ja ajallaan.
Koneen osalta ei juuri kulumisesta voi puhua.
Voimansiirto ja sen osat kunnossa(hihnalla ajaa vielä toiset 4tkm.) Jarrupalat/kengät normaalia kulumista, ei vaihtoon.
Nippelit ja näppelit(katkaisijat) kunnossa, ei reistaillut.
Normaali käytössä ihan kelpo peli hintaan nähden!- tapioantero`"
no moikka ja kiitti hyvästä infosta.
en ole vielä aivan varma minkä ostan. olen katsellut molempia vaihtoehtoja (4-t, 2t) yritän nyt täällä saada apua siihen kumpi ja mikä kymco olisi se varteen otettava juttu :) - .............
tapioantero`" kirjoitti:
no moikka ja kiitti hyvästä infosta.
en ole vielä aivan varma minkä ostan. olen katsellut molempia vaihtoehtoja (4-t, 2t) yritän nyt täällä saada apua siihen kumpi ja mikä kymco olisi se varteen otettava juttu :)Mielummin 2-tahti :vähemmän pieniä osia ei venttiilien säätöä remonttien edullisuus !
Ilmajäähdytteinen :ei neste murheita koskaan
- kokemuksia on ):
suosittelen unohtamaan asian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1257513Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937224Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit287149Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t656296Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t66040Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1005642Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465448Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa665285Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus445168Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset304943