Moikka. olen ostamassa pojalle kymcon mopo skootteria. onko teillä millaisia kokemuksia kyseisestä pelistä. onko varmakäyntinen jne... ??
ostoaikeissa
8
2238
Vastaukset
- no minäb
minulla on kymco agility ja se hajos 2800km kohalla.en suosittele ainakaan agilityä,mutta kyllä ne yli 2000e kymco skootterit ovat ihan hyviä
- kymcoilija
Minulla on Kymco Agility ja ei ole ollut mitään vikaa, vaikka on ajettu jo 3100km. Ei ole ikinä jättänyt tielle. Talvellakin käynnistyy helposti -25 asteen pakkasessa jos vaihtaa isomman suuttimen. (5-10€) Itsekin epäröin silloin, että kestääkö kun maksaa vain 1290€, mutta olen todella tyytyväinen mopoon.
en muista mikä kymco se on mitä katselin. se on 06 mallia, mutta käyttämätön. hinta ollut viimevuonna 1600. nyt saisi 1250 €
"kiitti kaikille vastauksista"
- Rane
kannatan kymco agilityä ei oo pahemmin vikoja ollut.
kiihtyy hyvin, on jäänyt kiihdytyksessä mm. suzuki pv, peugeot xps ja sitten pari näitä kiinalaisia: fude, baotian, san remo. - venttiili
Olitko ajatellut jotain tiettyä mallia 2-T vai 4-T?
Itselläni on ollut Agility 4-T pari vuotta ja vikoja ei ole ollut, yhtä lukuunottamatta.
Starttimoottori on alkanut "väsyä", kaipaa kunnostusta.
Pyörä on osiltaan ihan laatutavaraa(osien viimeistely/koneistus).
Omalla olen ajanut 4tkm ja purin koneen katsoakseni mitä on syönnyt.
Venttiilit siistit(ei karstaa ja tiivistepinnat kunnossa).Huom! Huollan pyöräni itse ja ajallaan.
Koneen osalta ei juuri kulumisesta voi puhua.
Voimansiirto ja sen osat kunnossa(hihnalla ajaa vielä toiset 4tkm.) Jarrupalat/kengät normaalia kulumista, ei vaihtoon.
Nippelit ja näppelit(katkaisijat) kunnossa, ei reistaillut.
Normaali käytössä ihan kelpo peli hintaan nähden!- tapioantero`"
no moikka ja kiitti hyvästä infosta.
en ole vielä aivan varma minkä ostan. olen katsellut molempia vaihtoehtoja (4-t, 2t) yritän nyt täällä saada apua siihen kumpi ja mikä kymco olisi se varteen otettava juttu :) - .............
tapioantero`" kirjoitti:
no moikka ja kiitti hyvästä infosta.
en ole vielä aivan varma minkä ostan. olen katsellut molempia vaihtoehtoja (4-t, 2t) yritän nyt täällä saada apua siihen kumpi ja mikä kymco olisi se varteen otettava juttu :)Mielummin 2-tahti :vähemmän pieniä osia ei venttiilien säätöä remonttien edullisuus !
Ilmajäähdytteinen :ei neste murheita koskaan
- kokemuksia on ):
suosittelen unohtamaan asian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346