hohhoijakkaa

leijonaitsekkin

Rupee vituttamaan, tällä palstalla esiintyvä yleistäminen ja todella typerät jutut.. On totta, että tietyt piirteet sopivat hyvin joillekkin horoskooppi tyypeille.. Olisi kuitenkin hyvä muistaa, että _jokainen_ ihminen on yksilö, eikä loppuen lopuksi se, että sattuu olemaan tietyssä horoskooppiryhmässä tarkoita oikeastaan juurikaan mitään. En pane pahakseni leikkimielistä horoskooppien lukemista/keskustelua, mutta elkää nyt hyvät ihmiset niin kuoleman vakavasti sitä ottako.

5

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leo18

      kuka on ottanut kuolemanvakavasti??
      en ainakaan näillä näkymin huomaa mitään :D
      ja kaikkihan sen tietää että ihmiset on yksilöitä mutta se vaan pitää paikkaansa että joidenkin merkkien kanssa on jonkun merkin helpompi tulla toimeen.mitä sä ees tekstilläs tarkotit kun et selvemmin mitään selittäny kunhan vaan tulit tänne sivuille valittamaa.

    • leijonia

      Sinun purkauksesi oli tyypillistä selittelyä.
      Kaikki muut paitsi leijonat näköjään tietävät olevansa onnekkaasti muuta merkkiä.

      • leo18

        jos toi teksti nyt mulle oli niin sääliks kyllä käy sua kun on ilmeisesti joku leijona merkkinen satuttanu aikalailla...:D osanottoni...
        eihän tommoselle voi mitään muuta kun nauraa!!:)


    • Leijonamies, 00

      Luin juttasi en enää muista, ai nyt muistan, horoskoopeista. Huomion saman asian kuin sinäkin, ei parane ottaa horoskooppia niin vakavasti, vaikka minulla , Antteeksi SINULLA on kyky hyomata toiset

    • JM-nainen

      Sä kuulostat ihan mun mieheltä ja sekin on leijona ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe