Haluaisin kuulla kaikilta keskenmenon kokeneilta millaiset teidän ensimmäiset kuukautiset olivat keskenmenon jälkeen? Kauanko kestivät ja miten runsaat olivat?
Itselläni tuli ekat kuukautiset neljä viikkoa keskenmenosta, mutta ihmetyttää vaan niiden lyhyt kesto. Yleensä kuukautiset kestävät minulla noin viisi päivää, mutta nämä olivat kahdessa päivässä ohi. Yhden päivän vuosin suht kunnolla ja toisen päivän olisinkin pärjännyt pelkällä pikkuhousunsuojalla. Olen kuullut, että usein keskenmenon jälkeiset ekat menkat ovat runsaat ja kivuliaat, pitääkö paikkansa? Minulla ne olivat kuitenkin kaikkea muuta.
Nyt mietityttääkin johtuuko lyhyt kesto elimistön palautumisesta keskenmenon jälkeen vai voisinko olla uudelleen raskaana(yritystä on ollut). Raskaustestiä en viitsisi kuitenkaan turhien pettymysten vuoksi tehdä! Kertokaahan kokemuksianne ja mielipiteitänne!
Keskenmenon jälkeiset ekat kuukautiset
3
4150
Vastaukset
- Milla.M
olivat ainakin minulla. Kestivät viitisen päivää ja vuosin kuin seula. Menkkakivutkin olivat aika kamalat. Onhan tämäkin yksilöllistä, joten vaikea sanoa voisitko olla raskaana.
- maria.v
ei ollut mitkään kovin runsaat. Jälkivuotoa oli kuitenkin ihan sinne ensimmäisiin kuukautisiin asti ja keskenmenon aikana ja sen jälkeen vuosin todella paljon.
Mutta kuukautiset siis olivat ihan parin päivän mittaiset, eivätkä olleet kivuliaat. Raskaana en voinut olla, koska käytimme kondomia, emmekä oikeastaan edes harrastaneet seksiä jälkivuodon aikaan.
Onhan se tietysti mahdollista, että olisit raskaana, mutta olisi varmaan parempi, ettet liikaa elättelisi toiveita vielä. Naiset ovat kuitenkin erilaisia, eikä kaikille tosiaan tule niitä kuuluisia runsaita ja kivuliaita kuukautisia keskenmenon jälkeen. Tsemppiä kuitenkin! - väsähtänyt
Minulla tuli ensimmäiset menkat
9 viikkoa km:n jälkeen.
Minulla ne olivat normaali vuotoiset,
mutta kivuliaat...
Kokeile tehdä testi vaikka parin viikon päästä
niin ainakin sen on uskoakseni puhtaasti
totuuden mukainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789