Keskenmenon jälkeiset ekat kuukautiset

Haaveilija

Haluaisin kuulla kaikilta keskenmenon kokeneilta millaiset teidän ensimmäiset kuukautiset olivat keskenmenon jälkeen? Kauanko kestivät ja miten runsaat olivat?

Itselläni tuli ekat kuukautiset neljä viikkoa keskenmenosta, mutta ihmetyttää vaan niiden lyhyt kesto. Yleensä kuukautiset kestävät minulla noin viisi päivää, mutta nämä olivat kahdessa päivässä ohi. Yhden päivän vuosin suht kunnolla ja toisen päivän olisinkin pärjännyt pelkällä pikkuhousunsuojalla. Olen kuullut, että usein keskenmenon jälkeiset ekat menkat ovat runsaat ja kivuliaat, pitääkö paikkansa? Minulla ne olivat kuitenkin kaikkea muuta.

Nyt mietityttääkin johtuuko lyhyt kesto elimistön palautumisesta keskenmenon jälkeen vai voisinko olla uudelleen raskaana(yritystä on ollut). Raskaustestiä en viitsisi kuitenkaan turhien pettymysten vuoksi tehdä! Kertokaahan kokemuksianne ja mielipiteitänne!

3

4802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla.M

olivat ainakin minulla. Kestivät viitisen päivää ja vuosin kuin seula. Menkkakivutkin olivat aika kamalat. Onhan tämäkin yksilöllistä, joten vaikea sanoa voisitko olla raskaana.

• maria.v

ei ollut mitkään kovin runsaat. Jälkivuotoa oli kuitenkin ihan sinne ensimmäisiin kuukautisiin asti ja keskenmenon aikana ja sen jälkeen vuosin todella paljon.

Mutta kuukautiset siis olivat ihan parin päivän mittaiset, eivätkä olleet kivuliaat. Raskaana en voinut olla, koska käytimme kondomia, emmekä oikeastaan edes harrastaneet seksiä jälkivuodon aikaan.

Onhan se tietysti mahdollista, että olisit raskaana, mutta olisi varmaan parempi, ettet liikaa elättelisi toiveita vielä. Naiset ovat kuitenkin erilaisia, eikä kaikille tosiaan tule niitä kuuluisia runsaita ja kivuliaita kuukautisia keskenmenon jälkeen. Tsemppiä kuitenkin!

• väsähtänyt

Minulla tuli ensimmäiset menkat
      9 viikkoa km:n jälkeen.
      Minulla ne olivat normaali vuotoiset,
      mutta kivuliaat...
      Kokeile tehdä testi vaikka parin viikon päästä
      niin ainakin sen on uskoakseni puhtaasti
      totuuden mukainen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      228
      2909
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      8
      1637
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      4
      1329
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      103
      1196
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1161
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      75
      1087
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1022
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      922
    Aihe