Onko Koraanissa mitään arkielämää suurempaa, joka kyettäisiin osoittamaan historiallisesti todeksi? Jos kerran Allah halkaisi kuun, niin eiköhän tästä pitäisi olla jokunen maininta historiankirjoituksissakin. Koraanissa on varmasti mainittu muitakin "ihmeitä", joista olisi pitänyt jäädä merkintöjä historian kirjoihin.
Miksei näin ole?
Onko mitään järkiperäistä syytä uskoa Islamiin?
Keksittekö, miksi minä (tai kuka tahansa järkevä ihminen) pitää ajatusta selässä olevasta luomesta tai kasvaimesta jumalallisena sinettinä lähinnä huvittavana? Minulla taitaa olla noita useampiakin... Taidan olla oikea super-profeetta! :)
90 jalkaa (30 metriä) pitkä mies Islamin uskossa. Olikos hän Aatami (tai sen vastike Koraanissa). Mutta jåå.. kuullostaa todella tuota... uskottavalta ;)
Miksi sanotaan melkein valkoihoista miestä, joka harrastaa seksiä lapsen kanssa? No jos lapsi on poika, niin Michael Jacksoniksi, mutta jos se on tyttö, niin puhutaan varmaan Muhammedista ja hänen 9 vuotiaasta 'vaimostaan', josta löytyy maininta suoraan Islamin ihku-virallisesta teoksesta.
Noh.. Ei pidä olla ilkeä ja panetteleva. Emmehän me varmuudella voi tietää, onko Michael Jackson tuollainen. Jälkimmäisestä tyypistä taas niin sanotaan... Toisaalta voimmeko olla varmoja, että Muhammed on koskaan ollut olemassa?
Onko Koraanissa mitään
3
787
Vastaukset
- puhetta,
täytyy sanoa. Islamin oppi on kummallisuuksia täynnä.
- Mikael 1
Islamhan on täyttä soopaa, heti kun vähän yrittää esim. lukea Koraania, niin alkaa tuntua TODELLA OUDOLTA. Vain JEESUS KRISTUS on avain taivaaseen, muhammed oli ja on huijari!!
- Zool
Keksittekö, miksi minä (tai kuka tahansa järkevä ihminen) pitää ajatusta selässä olevasta luomesta tai kasvaimesta jumalallisena sinettinä lähinnä huvittavana? Minulla taitaa olla noita useampiakin... Taidan olla oikea super-profeetta! :)
Itselläkin on muutama iso luomi selässä,pitäisi joskus kai leikkauttaa,ensinmäistä kertaa kuulin tuon:),aika hassua,tulee mieleeni lähinnä taikausko kuin usko,ja usko ilman Jumalaa on humpuukkia-.-.
Peace out to all nations.
Z.I'm just a Visitor.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774