Onko Koraanissa mitään arkielämää suurempaa, joka kyettäisiin osoittamaan historiallisesti todeksi? Jos kerran Allah halkaisi kuun, niin eiköhän tästä pitäisi olla jokunen maininta historiankirjoituksissakin. Koraanissa on varmasti mainittu muitakin "ihmeitä", joista olisi pitänyt jäädä merkintöjä historian kirjoihin.
Miksei näin ole?
Onko mitään järkiperäistä syytä uskoa Islamiin?
Keksittekö, miksi minä (tai kuka tahansa järkevä ihminen) pitää ajatusta selässä olevasta luomesta tai kasvaimesta jumalallisena sinettinä lähinnä huvittavana? Minulla taitaa olla noita useampiakin... Taidan olla oikea super-profeetta! :)
90 jalkaa (30 metriä) pitkä mies Islamin uskossa. Olikos hän Aatami (tai sen vastike Koraanissa). Mutta jåå.. kuullostaa todella tuota... uskottavalta ;)
Miksi sanotaan melkein valkoihoista miestä, joka harrastaa seksiä lapsen kanssa? No jos lapsi on poika, niin Michael Jacksoniksi, mutta jos se on tyttö, niin puhutaan varmaan Muhammedista ja hänen 9 vuotiaasta 'vaimostaan', josta löytyy maininta suoraan Islamin ihku-virallisesta teoksesta.
Noh.. Ei pidä olla ilkeä ja panetteleva. Emmehän me varmuudella voi tietää, onko Michael Jackson tuollainen. Jälkimmäisestä tyypistä taas niin sanotaan... Toisaalta voimmeko olla varmoja, että Muhammed on koskaan ollut olemassa?
Onko Koraanissa mitään
3
771
Vastaukset
- puhetta,
täytyy sanoa. Islamin oppi on kummallisuuksia täynnä.
- Mikael 1
Islamhan on täyttä soopaa, heti kun vähän yrittää esim. lukea Koraania, niin alkaa tuntua TODELLA OUDOLTA. Vain JEESUS KRISTUS on avain taivaaseen, muhammed oli ja on huijari!!
- Zool
Keksittekö, miksi minä (tai kuka tahansa järkevä ihminen) pitää ajatusta selässä olevasta luomesta tai kasvaimesta jumalallisena sinettinä lähinnä huvittavana? Minulla taitaa olla noita useampiakin... Taidan olla oikea super-profeetta! :)
Itselläkin on muutama iso luomi selässä,pitäisi joskus kai leikkauttaa,ensinmäistä kertaa kuulin tuon:),aika hassua,tulee mieleeni lähinnä taikausko kuin usko,ja usko ilman Jumalaa on humpuukkia-.-.
Peace out to all nations.
Z.I'm just a Visitor.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758