Onko Koraanissa mitään

asdfasdfadsf

Onko Koraanissa mitään arkielämää suurempaa, joka kyettäisiin osoittamaan historiallisesti todeksi? Jos kerran Allah halkaisi kuun, niin eiköhän tästä pitäisi olla jokunen maininta historiankirjoituksissakin. Koraanissa on varmasti mainittu muitakin "ihmeitä", joista olisi pitänyt jäädä merkintöjä historian kirjoihin.

Miksei näin ole?

Onko mitään järkiperäistä syytä uskoa Islamiin?

Keksittekö, miksi minä (tai kuka tahansa järkevä ihminen) pitää ajatusta selässä olevasta luomesta tai kasvaimesta jumalallisena sinettinä lähinnä huvittavana? Minulla taitaa olla noita useampiakin... Taidan olla oikea super-profeetta! :)

90 jalkaa (30 metriä) pitkä mies Islamin uskossa. Olikos hän Aatami (tai sen vastike Koraanissa). Mutta jåå.. kuullostaa todella tuota... uskottavalta ;)

Miksi sanotaan melkein valkoihoista miestä, joka harrastaa seksiä lapsen kanssa? No jos lapsi on poika, niin Michael Jacksoniksi, mutta jos se on tyttö, niin puhutaan varmaan Muhammedista ja hänen 9 vuotiaasta 'vaimostaan', josta löytyy maininta suoraan Islamin ihku-virallisesta teoksesta.

Noh.. Ei pidä olla ilkeä ja panetteleva. Emmehän me varmuudella voi tietää, onko Michael Jackson tuollainen. Jälkimmäisestä tyypistä taas niin sanotaan... Toisaalta voimmeko olla varmoja, että Muhammed on koskaan ollut olemassa?

3

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhetta,

täytyy sanoa. Islamin oppi on kummallisuuksia täynnä.

• Mikael 1

Islamhan on täyttä soopaa, heti kun vähän yrittää esim. lukea Koraania, niin alkaa tuntua TODELLA OUDOLTA. Vain JEESUS KRISTUS on avain taivaaseen, muhammed oli ja on huijari!!

• Zool

Keksittekö, miksi minä (tai kuka tahansa järkevä ihminen) pitää ajatusta selässä olevasta luomesta tai kasvaimesta jumalallisena sinettinä lähinnä huvittavana? Minulla taitaa olla noita useampiakin... Taidan olla oikea super-profeetta! :)

Itselläkin on muutama iso luomi selässä,pitäisi joskus kai leikkauttaa,ensinmäistä kertaa kuulin tuon:),aika hassua,tulee mieleeni lähinnä taikausko kuin usko,ja usko ilman Jumalaa on humpuukkia-.-.
      Peace out to all nations.
      Z.I'm just a Visitor.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2045
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      327
      1250
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      90
      1107
    4. 113
      938
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      918
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      63
      875
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      849
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      785
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      769
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe