Helsingin keikka

yanda

Odotan Ismon ja Majamäen konserttia Savoy-teatterilla kuin kuta nousevaa. Toivon mukaan, ja myös keikalla käyneiden mukaan, pojat soittaa myös ei niin tunnettuja, hämäränpeitossa olleita kappaleita. Pari uutta kappalettakin on tiedossa. Mitenkäs muut?

8

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yanda

Joo, tuli pari kirjoitusvirhettä.. *kuuta nousevaa*

• Jumalan Poika

Itsekin odotan aika saatanasti tätä savoy-teatterin konserttia. Ainoa konsertti jolle pääsen tällä teholla-kiertueella, ja veikkaanpa että pojat tulevat pistämään täällä pääkaupungissa ihan sitä parastaan!! Jumalallista menoa luvassa siis.
        Ja nuo muiden palstalaisten kirjaamat biisilistatkin kuulostavat aika mielenkiintoisilta ja erikoisilta. Voin jo esimerkiksi kuvitella ismon vetävän vaikka jotain lammassutta..

• yanda(joku on rekisteröinyt...
        Jumalan Poika kirjoitti:

Itsekin odotan aika saatanasti tätä savoy-teatterin konserttia. Ainoa konsertti jolle pääsen tällä teholla-kiertueella, ja veikkaanpa että pojat tulevat pistämään täällä pääkaupungissa ihan sitä parastaan!! Jumalallista menoa luvassa siis.
        Ja nuo muiden palstalaisten kirjaamat biisilistatkin kuulostavat aika mielenkiintoisilta ja erikoisilta. Voin jo esimerkiksi kuvitella ismon vetävän vaikka jotain lammassutta..

Jep. Kyllä uskon että Ismo ja Majamäki pistää parastaan erikoisilla biisivalinnoilla. Luotan Ismon ja Tehon karismaan aika helvetisti. Mitä mieltä olet nimimerkki Jumalan poika Ismon kuuntelijoiden kokoontumisesta ennen keikkaa?

• Jumalan Poika
        yanda(joku on rekisteröinyt... kirjoitti:

Jep. Kyllä uskon että Ismo ja Majamäki pistää parastaan erikoisilla biisivalinnoilla. Luotan Ismon ja Tehon karismaan aika helvetisti. Mitä mieltä olet nimimerkki Jumalan poika Ismon kuuntelijoiden kokoontumisesta ennen keikkaa?

Suhtaudun kokoontumis ajatelmaan positiivisesti ja onhan sitä moni muukin täällä kannattanut.
        Eiku vaa keksitään porukalla joku hyvä mesta missä kokoontua ja nostatellaan fiiliksiä ennen itse Mestarin esiintymistä. Ismo-fanejen
        ikäjakaumakin saattaap olla aika laaja; ite edustan nuorempaa polvea.

• yanda.
        Jumalan Poika kirjoitti:

Suhtaudun kokoontumis ajatelmaan positiivisesti ja onhan sitä moni muukin täällä kannattanut.
        Eiku vaa keksitään porukalla joku hyvä mesta missä kokoontua ja nostatellaan fiiliksiä ennen itse Mestarin esiintymistä. Ismo-fanejen
        ikäjakaumakin saattaap olla aika laaja; ite edustan nuorempaa polvea.

Olen pahoilani, mutta minä en pääse osallistumaan kokoontumiseen, sillä on menoa ennen keikkaa. Just ja just ehdin keikalle. Mutta SOPIKAA MUUT JOKU KOKOONTUMISPAIKKA ENNEN SAVOY-KONSERTTIA! MUKAVAA KOKOONTUMISTA Jumalan poika ja muut!

• yanda.
        yanda. kirjoitti:

Olen pahoilani, mutta minä en pääse osallistumaan kokoontumiseen, sillä on menoa ennen keikkaa. Just ja just ehdin keikalle. Mutta SOPIKAA MUUT JOKU KOKOONTUMISPAIKKA ENNEN SAVOY-KONSERTTIA! MUKAVAA KOKOONTUMISTA Jumalan poika ja muut!

Hitto kun tuli yllättäin meno. Olisin niin halunnut kokoontua. No mutta ei mahda mitään. Kahvitelkaahan te muut, minä hoidan virastojuttuja.. Jumalan poika, mitkä ovat mielestäsi Ismon parhimpia kappaleita? Itse pidän kappaleista Kurjet ja Talvi. Kyllä myös Masentunut Ameeba on yksi parhaimpia. Niin, että jos pistäisit listaa tulemaan..

• Jumalan Poika
        yanda. kirjoitti:

Hitto kun tuli yllättäin meno. Olisin niin halunnut kokoontua. No mutta ei mahda mitään. Kahvitelkaahan te muut, minä hoidan virastojuttuja.. Jumalan poika, mitkä ovat mielestäsi Ismon parhimpia kappaleita? Itse pidän kappaleista Kurjet ja Talvi. Kyllä myös Masentunut Ameeba on yksi parhaimpia. Niin, että jos pistäisit listaa tulemaan..

Varmaan yksi maailman vaikeimmista tehtävistä listata maailman parasta musiikkia
        tekevän taiteilijan kappaleet jonkinlaiseen järkevään järjestykseen, mutta yritetään nyt pyynnöstä kuitenki sitte vaikka jonkinlaista top kakskymmentä parasta- listausta koko hänen uransa ajalta mutta kuitenkaan laittamatta niitä biisejä mihinkään tylsään paremmuusjärjestykseen.

Meidän isä
        Elämä on hauras
        Nuorena syntynyt
        Väärään
        maailmaan
        Kurjet
        Unelmien virtuoosi
        Kun rakkaus on rikki
        Lammassusi
        Datsun
        Kosovo
        Talvi
        Risteys
        Paratiisin puu
        Maalausliike
        Ihminen
        Kaisa ja ben
        Värityskirja
        Hetki hautausmaalla
        Muistokirjoitus
        Laulu

siinä parikymmentä mestariteosta.

• yanda.
        Jumalan Poika kirjoitti:

Varmaan yksi maailman vaikeimmista tehtävistä listata maailman parasta musiikkia
        tekevän taiteilijan kappaleet jonkinlaiseen järkevään järjestykseen, mutta yritetään nyt pyynnöstä kuitenki sitte vaikka jonkinlaista top kakskymmentä parasta- listausta koko hänen uransa ajalta mutta kuitenkaan laittamatta niitä biisejä mihinkään tylsään paremmuusjärjestykseen.

Meidän isä
        Elämä on hauras
        Nuorena syntynyt
        Väärään
        maailmaan
        Kurjet
        Unelmien virtuoosi
        Kun rakkaus on rikki
        Lammassusi
        Datsun
        Kosovo
        Talvi
        Risteys
        Paratiisin puu
        Maalausliike
        Ihminen
        Kaisa ja ben
        Värityskirja
        Hetki hautausmaalla
        Muistokirjoitus
        Laulu

siinä parikymmentä mestariteosta.

Joo, hyviä kappaleita tosiaan ovat. Kiitos että vaivauduit, mutta kyllähän sitä Ismon musiikin ystävät aina. Tykkään sinun valinnoista eniten Unelmien virtuoosi-kipaleesta ja Muistokirjoituksesta. Paratiisin puu on yksi Alangon loistavampia mestariteoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      312
      7272
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1213
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe