Helsingin keikka

yanda

Odotan Ismon ja Majamäen konserttia Savoy-teatterilla kuin kuta nousevaa. Toivon mukaan, ja myös keikalla käyneiden mukaan, pojat soittaa myös ei niin tunnettuja, hämäränpeitossa olleita kappaleita. Pari uutta kappalettakin on tiedossa. Mitenkäs muut?

8

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yanda

Joo, tuli pari kirjoitusvirhettä.. *kuuta nousevaa*

• Jumalan Poika

Itsekin odotan aika saatanasti tätä savoy-teatterin konserttia. Ainoa konsertti jolle pääsen tällä teholla-kiertueella, ja veikkaanpa että pojat tulevat pistämään täällä pääkaupungissa ihan sitä parastaan!! Jumalallista menoa luvassa siis.
        Ja nuo muiden palstalaisten kirjaamat biisilistatkin kuulostavat aika mielenkiintoisilta ja erikoisilta. Voin jo esimerkiksi kuvitella ismon vetävän vaikka jotain lammassutta..

• yanda(joku on rekisteröinyt...
        Jumalan Poika kirjoitti:

Itsekin odotan aika saatanasti tätä savoy-teatterin konserttia. Ainoa konsertti jolle pääsen tällä teholla-kiertueella, ja veikkaanpa että pojat tulevat pistämään täällä pääkaupungissa ihan sitä parastaan!! Jumalallista menoa luvassa siis.
        Ja nuo muiden palstalaisten kirjaamat biisilistatkin kuulostavat aika mielenkiintoisilta ja erikoisilta. Voin jo esimerkiksi kuvitella ismon vetävän vaikka jotain lammassutta..

Jep. Kyllä uskon että Ismo ja Majamäki pistää parastaan erikoisilla biisivalinnoilla. Luotan Ismon ja Tehon karismaan aika helvetisti. Mitä mieltä olet nimimerkki Jumalan poika Ismon kuuntelijoiden kokoontumisesta ennen keikkaa?

• Jumalan Poika
        yanda(joku on rekisteröinyt... kirjoitti:

Jep. Kyllä uskon että Ismo ja Majamäki pistää parastaan erikoisilla biisivalinnoilla. Luotan Ismon ja Tehon karismaan aika helvetisti. Mitä mieltä olet nimimerkki Jumalan poika Ismon kuuntelijoiden kokoontumisesta ennen keikkaa?

Suhtaudun kokoontumis ajatelmaan positiivisesti ja onhan sitä moni muukin täällä kannattanut.
        Eiku vaa keksitään porukalla joku hyvä mesta missä kokoontua ja nostatellaan fiiliksiä ennen itse Mestarin esiintymistä. Ismo-fanejen
        ikäjakaumakin saattaap olla aika laaja; ite edustan nuorempaa polvea.

• yanda.
        Jumalan Poika kirjoitti:

Suhtaudun kokoontumis ajatelmaan positiivisesti ja onhan sitä moni muukin täällä kannattanut.
        Eiku vaa keksitään porukalla joku hyvä mesta missä kokoontua ja nostatellaan fiiliksiä ennen itse Mestarin esiintymistä. Ismo-fanejen
        ikäjakaumakin saattaap olla aika laaja; ite edustan nuorempaa polvea.

Olen pahoilani, mutta minä en pääse osallistumaan kokoontumiseen, sillä on menoa ennen keikkaa. Just ja just ehdin keikalle. Mutta SOPIKAA MUUT JOKU KOKOONTUMISPAIKKA ENNEN SAVOY-KONSERTTIA! MUKAVAA KOKOONTUMISTA Jumalan poika ja muut!

• yanda.
        yanda. kirjoitti:

Olen pahoilani, mutta minä en pääse osallistumaan kokoontumiseen, sillä on menoa ennen keikkaa. Just ja just ehdin keikalle. Mutta SOPIKAA MUUT JOKU KOKOONTUMISPAIKKA ENNEN SAVOY-KONSERTTIA! MUKAVAA KOKOONTUMISTA Jumalan poika ja muut!

Hitto kun tuli yllättäin meno. Olisin niin halunnut kokoontua. No mutta ei mahda mitään. Kahvitelkaahan te muut, minä hoidan virastojuttuja.. Jumalan poika, mitkä ovat mielestäsi Ismon parhimpia kappaleita? Itse pidän kappaleista Kurjet ja Talvi. Kyllä myös Masentunut Ameeba on yksi parhaimpia. Niin, että jos pistäisit listaa tulemaan..

• Jumalan Poika
        yanda. kirjoitti:

Hitto kun tuli yllättäin meno. Olisin niin halunnut kokoontua. No mutta ei mahda mitään. Kahvitelkaahan te muut, minä hoidan virastojuttuja.. Jumalan poika, mitkä ovat mielestäsi Ismon parhimpia kappaleita? Itse pidän kappaleista Kurjet ja Talvi. Kyllä myös Masentunut Ameeba on yksi parhaimpia. Niin, että jos pistäisit listaa tulemaan..

Varmaan yksi maailman vaikeimmista tehtävistä listata maailman parasta musiikkia
        tekevän taiteilijan kappaleet jonkinlaiseen järkevään järjestykseen, mutta yritetään nyt pyynnöstä kuitenki sitte vaikka jonkinlaista top kakskymmentä parasta- listausta koko hänen uransa ajalta mutta kuitenkaan laittamatta niitä biisejä mihinkään tylsään paremmuusjärjestykseen.

Meidän isä
        Elämä on hauras
        Nuorena syntynyt
        Väärään
        maailmaan
        Kurjet
        Unelmien virtuoosi
        Kun rakkaus on rikki
        Lammassusi
        Datsun
        Kosovo
        Talvi
        Risteys
        Paratiisin puu
        Maalausliike
        Ihminen
        Kaisa ja ben
        Värityskirja
        Hetki hautausmaalla
        Muistokirjoitus
        Laulu

siinä parikymmentä mestariteosta.

• yanda.
        Jumalan Poika kirjoitti:

Varmaan yksi maailman vaikeimmista tehtävistä listata maailman parasta musiikkia
        tekevän taiteilijan kappaleet jonkinlaiseen järkevään järjestykseen, mutta yritetään nyt pyynnöstä kuitenki sitte vaikka jonkinlaista top kakskymmentä parasta- listausta koko hänen uransa ajalta mutta kuitenkaan laittamatta niitä biisejä mihinkään tylsään paremmuusjärjestykseen.

Meidän isä
        Elämä on hauras
        Nuorena syntynyt
        Väärään
        maailmaan
        Kurjet
        Unelmien virtuoosi
        Kun rakkaus on rikki
        Lammassusi
        Datsun
        Kosovo
        Talvi
        Risteys
        Paratiisin puu
        Maalausliike
        Ihminen
        Kaisa ja ben
        Värityskirja
        Hetki hautausmaalla
        Muistokirjoitus
        Laulu

siinä parikymmentä mestariteosta.

Joo, hyviä kappaleita tosiaan ovat. Kiitos että vaivauduit, mutta kyllähän sitä Ismon musiikin ystävät aina. Tykkään sinun valinnoista eniten Unelmien virtuoosi-kipaleesta ja Muistokirjoituksesta. Paratiisin puu on yksi Alangon loistavampia mestariteoksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      171
      7073
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      64
      2772
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2188
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      66
      1359
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      360
      1310
    6. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      1274
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      18
      1186
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1020
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      988
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      980
    Aihe