Helsingin keikka

yanda

Odotan Ismon ja Majamäen konserttia Savoy-teatterilla kuin kuta nousevaa. Toivon mukaan, ja myös keikalla käyneiden mukaan, pojat soittaa myös ei niin tunnettuja, hämäränpeitossa olleita kappaleita. Pari uutta kappalettakin on tiedossa. Mitenkäs muut?

8

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yanda

      Joo, tuli pari kirjoitusvirhettä.. *kuuta nousevaa*

      • Jumalan Poika

        Itsekin odotan aika saatanasti tätä savoy-teatterin konserttia. Ainoa konsertti jolle pääsen tällä teholla-kiertueella, ja veikkaanpa että pojat tulevat pistämään täällä pääkaupungissa ihan sitä parastaan!! Jumalallista menoa luvassa siis.
        Ja nuo muiden palstalaisten kirjaamat biisilistatkin kuulostavat aika mielenkiintoisilta ja erikoisilta. Voin jo esimerkiksi kuvitella ismon vetävän vaikka jotain lammassutta..


      • yanda(joku on rekisteröinyt...
        Jumalan Poika kirjoitti:

        Itsekin odotan aika saatanasti tätä savoy-teatterin konserttia. Ainoa konsertti jolle pääsen tällä teholla-kiertueella, ja veikkaanpa että pojat tulevat pistämään täällä pääkaupungissa ihan sitä parastaan!! Jumalallista menoa luvassa siis.
        Ja nuo muiden palstalaisten kirjaamat biisilistatkin kuulostavat aika mielenkiintoisilta ja erikoisilta. Voin jo esimerkiksi kuvitella ismon vetävän vaikka jotain lammassutta..

        Jep. Kyllä uskon että Ismo ja Majamäki pistää parastaan erikoisilla biisivalinnoilla. Luotan Ismon ja Tehon karismaan aika helvetisti. Mitä mieltä olet nimimerkki Jumalan poika Ismon kuuntelijoiden kokoontumisesta ennen keikkaa?


      • Jumalan Poika
        yanda(joku on rekisteröinyt... kirjoitti:

        Jep. Kyllä uskon että Ismo ja Majamäki pistää parastaan erikoisilla biisivalinnoilla. Luotan Ismon ja Tehon karismaan aika helvetisti. Mitä mieltä olet nimimerkki Jumalan poika Ismon kuuntelijoiden kokoontumisesta ennen keikkaa?

        Suhtaudun kokoontumis ajatelmaan positiivisesti ja onhan sitä moni muukin täällä kannattanut.
        Eiku vaa keksitään porukalla joku hyvä mesta missä kokoontua ja nostatellaan fiiliksiä ennen itse Mestarin esiintymistä. Ismo-fanejen
        ikäjakaumakin saattaap olla aika laaja; ite edustan nuorempaa polvea.


      • yanda.
        Jumalan Poika kirjoitti:

        Suhtaudun kokoontumis ajatelmaan positiivisesti ja onhan sitä moni muukin täällä kannattanut.
        Eiku vaa keksitään porukalla joku hyvä mesta missä kokoontua ja nostatellaan fiiliksiä ennen itse Mestarin esiintymistä. Ismo-fanejen
        ikäjakaumakin saattaap olla aika laaja; ite edustan nuorempaa polvea.

        Olen pahoilani, mutta minä en pääse osallistumaan kokoontumiseen, sillä on menoa ennen keikkaa. Just ja just ehdin keikalle. Mutta SOPIKAA MUUT JOKU KOKOONTUMISPAIKKA ENNEN SAVOY-KONSERTTIA! MUKAVAA KOKOONTUMISTA Jumalan poika ja muut!


      • yanda.
        yanda. kirjoitti:

        Olen pahoilani, mutta minä en pääse osallistumaan kokoontumiseen, sillä on menoa ennen keikkaa. Just ja just ehdin keikalle. Mutta SOPIKAA MUUT JOKU KOKOONTUMISPAIKKA ENNEN SAVOY-KONSERTTIA! MUKAVAA KOKOONTUMISTA Jumalan poika ja muut!

        Hitto kun tuli yllättäin meno. Olisin niin halunnut kokoontua. No mutta ei mahda mitään. Kahvitelkaahan te muut, minä hoidan virastojuttuja.. Jumalan poika, mitkä ovat mielestäsi Ismon parhimpia kappaleita? Itse pidän kappaleista Kurjet ja Talvi. Kyllä myös Masentunut Ameeba on yksi parhaimpia. Niin, että jos pistäisit listaa tulemaan..


      • Jumalan Poika
        yanda. kirjoitti:

        Hitto kun tuli yllättäin meno. Olisin niin halunnut kokoontua. No mutta ei mahda mitään. Kahvitelkaahan te muut, minä hoidan virastojuttuja.. Jumalan poika, mitkä ovat mielestäsi Ismon parhimpia kappaleita? Itse pidän kappaleista Kurjet ja Talvi. Kyllä myös Masentunut Ameeba on yksi parhaimpia. Niin, että jos pistäisit listaa tulemaan..

        Varmaan yksi maailman vaikeimmista tehtävistä listata maailman parasta musiikkia
        tekevän taiteilijan kappaleet jonkinlaiseen järkevään järjestykseen, mutta yritetään nyt pyynnöstä kuitenki sitte vaikka jonkinlaista top kakskymmentä parasta- listausta koko hänen uransa ajalta mutta kuitenkaan laittamatta niitä biisejä mihinkään tylsään paremmuusjärjestykseen.


        Meidän isä
        Elämä on hauras
        Nuorena syntynyt
        Väärään
        maailmaan
        Kurjet
        Unelmien virtuoosi
        Kun rakkaus on rikki
        Lammassusi
        Datsun
        Kosovo
        Talvi
        Risteys
        Paratiisin puu
        Maalausliike
        Ihminen
        Kaisa ja ben
        Värityskirja
        Hetki hautausmaalla
        Muistokirjoitus
        Laulu


        siinä parikymmentä mestariteosta.


      • yanda.
        Jumalan Poika kirjoitti:

        Varmaan yksi maailman vaikeimmista tehtävistä listata maailman parasta musiikkia
        tekevän taiteilijan kappaleet jonkinlaiseen järkevään järjestykseen, mutta yritetään nyt pyynnöstä kuitenki sitte vaikka jonkinlaista top kakskymmentä parasta- listausta koko hänen uransa ajalta mutta kuitenkaan laittamatta niitä biisejä mihinkään tylsään paremmuusjärjestykseen.


        Meidän isä
        Elämä on hauras
        Nuorena syntynyt
        Väärään
        maailmaan
        Kurjet
        Unelmien virtuoosi
        Kun rakkaus on rikki
        Lammassusi
        Datsun
        Kosovo
        Talvi
        Risteys
        Paratiisin puu
        Maalausliike
        Ihminen
        Kaisa ja ben
        Värityskirja
        Hetki hautausmaalla
        Muistokirjoitus
        Laulu


        siinä parikymmentä mestariteosta.

        Joo, hyviä kappaleita tosiaan ovat. Kiitos että vaivauduit, mutta kyllähän sitä Ismon musiikin ystävät aina. Tykkään sinun valinnoista eniten Unelmien virtuoosi-kipaleesta ja Muistokirjoituksesta. Paratiisin puu on yksi Alangon loistavampia mestariteoksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe